Σημερα πηγα στον Γεραντιδη για το τυπικο σερβις και για τα θεματακια μου.
Να πω οτι ειχα φτασει κοντα στα 450χλμ χωρις να αναβοσβηνει το λαμπακι ενω θεωρω οτι θα επρεπε. Αλλαξαμε σε πρωτη φαση το μανομετρακι που εχει στη δεξαμενη. Με το που εφυγα μετα απο 1-2 χλμ αρχισε να αναβοσβηνει οποτε μαλλον το προβλημα λυθηκε και μαλιστα εκανα αλλα 20χλμ και γεμισα με 4-5λιτρα λιγοτερα απο το μεγιστο που μπορει να παρει η δεξαμενη.
Αναμενω να ξαναδειασει η δεξαμενη να δω πως θα παει και να παρατηρησω και για τα αλλα κουλα που εκανε. Ελπιζω να φταιει και για αυτα το μανομετρακι και να εδινε λαθος ενδειξεις. Σε επομενο βημα που ειπε θα πρεπει δουμε το κομβιο εναλλαγης καυσίμου, την πολυβαλβιδα και μετα στον εγκεφαλο.
Ασχετο με το θεμα το φιλτρο υγρης φασης βγηκε σε καλη κατασταση κατα τη γνωμη μου ειχε καποια βρωμια , μουτζουρα θα ελεγα ,αλλα δεν ηταν οπως την προηγοτμενη φορα οπου αναμεσα στα πτερυγια του φιλτρου ειχε πιασει τοσο πολυ μακα που ηταν σαν το ειχες στοκαρει. Σαν τσιμεντο ηταν η βρωμια .
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk