labros έγραψε:gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό ελέγχτηκε από ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα ήταν να μη δουλεύει η προθέρμανση (αντίσταση) και η τάση να μη μεταβάλλεται. Τώρα για το τι σχέση έχει ο καταλύτης δε γνωρίζω. Πάντως είναι βιδωμένος πάνω του. Μπορεί να είναι βουλωμένος και να τον υπερθερμαίνει. Έχει και αυτός 351000χλμ πάνω του.
Φιλε gkazakias έχει και παραέχει σχέση αν είναι καμένος ο καταλύτης. Αν έχει γινει σκόνη και έχει φράξει τον σωλήνα που πάει στο μεσαίο καζανάκι, αυξάνεται η θερμοκρασία καυσαερίων και την ακούει ο Λ με πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Και εξηγώ :
Στου πατέρα μου το Α4 1,8Τ με τα 150ps το αμάξι έκαψε τον Λ. Αυτό έδειξε η διάγνωση. Ανοίξαμε τον Λ και βάλαμε μικροκάμερα μέσα στην τρύπα του να δούμε τον καταλύτη. Όμως μέσα δεν υπήρχε τίποτα. Ο καταλύτης έγινε θρύψαλα και έφραξε τον σωλήνα προς το μεσαίο. Όποτε αλλάχτηκε η εξάτμιση από μεσαίο και πίσω γιατί ήταν και λίγο σάπια πιο πίσω, μπήκε ο καινούργιος Λ έγινε καύσαναλύση και αν διορθώνει ο Λ το μείγμα όπου και διόρθωνε πλέον και το αμάξι είναι σαν καινούργιο. Δουλευει άριστα στο ρελαντί και σε πορεία. Αν δεν το τσέκαραμε απλά θα αλλάζαμε αισθητήρες συνέχεια.
Φιλικά χρηστος.