Σελίδα 1 από 1

Γυρίζει σε βενζίνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Δεκ, 2018 13:59
από sdancer75
Καλησπέρα σε όλους,

Αν και το θέμα έχει συζητηθεί στο παρελθόν επειδή υπάρχουν διαφορετικά συμπτώματα το ανοίγω εκ νέου.

Έχω ένα rover 416 μοντέλο 2000. Το σύστημα που έχω εγκαταστήσει είναι το lovato RGJ type Β. Έχω κάνει από τότε πάνω από 180.000 χιλ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Το καλοκαίρι που μας πέρασε άρχισε να γυρίζει στη βενζίνη όχι πάντα και όπως παρατήρησα αυτό συν έβενε όταν ζεσταινόταν αρκετά η μηχανή και λόγω ζέστης.

Screenshot_1.jpg
Screenshot_1.jpg (38.25 KiB) 3269 προβολές


Ο εγκαταστάτης μου είπε για καθάρισμα ή αλλαγή πνεύμονα. Σε εκείνη τη φάση άλλαξα τα φίλτρα και απλά ρύθμισα τη βαλβίδα πίεσης λίγο περισσότερο. Συνέχισα να έχω κάποια θέματα αραιά και που. Κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και χειμώνα όπως τώρα δεν έχω κάποιο θέμα.

Τo rover γενικά έχει πολύ αυξημένη θερμοκρασία μηχανής σε σχέση με κάποια άλλα αυτοκίνητα. Μήπως υπάρχει κάποιο κύκλωμα προστασίας από υπερθέρμανση ? Εγώ απ΄ότι είδα δεν υπάρχει στο δικό μου ο αισθητήρας θερμοκρασίας (επισυναπτόμενο) ο οποίος όπως διάβασα αφορά την ανάγνωση θερμοκρασίας νερών στο ξεκίνημα για αλλαγή από βενζίνη σε υγραέριο και όχι για το αντίστροφο.

Screenshot_2.jpg
αισθητήρας
Screenshot_2.jpg (16.55 KiB) 3269 προβολές


Τελικά τι μπορεί να συμβαίνει ?

Re: Γυρίζει σε βενζίνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Δεκ, 2018 14:26
από meletis
Σε Lovato easy fast όταν μου το έκανε εμένα ήταν ο αισθητήρας map.
Έχει το βαρελάκι μαζί με το φίλτρο ή της Bosch;
Στο πνεύμονα έγινε και επισκευή , αλλαγή μεμβράνης;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Γυρίζει σε βενζίνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ, 2018 13:40
από sdancer75
meletis έγραψε:Σε Lovato easy fast όταν μου το έκανε εμένα ήταν ο αισθητήρας map.
Έχει το βαρελάκι μαζί με το φίλτρο ή της Bosch;
Στο πνεύμονα έγινε και επισκευή , αλλαγή μεμβράνης;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Φίλε Μελέτη,

Ο αισθητήρας map είναι της Bosch. Μέχρι τώρα δεν έχει αλλαχτεί τίποτε πέραν των φίλτρων δηλαδή καμία αλλαγή μεμβράνης. Οκ το ξέρω ότι μετά τα 100.000 χιλ χρειάζεται ένα καθάρισμα και μια αλλαγή μεμβράνης και σίγουρα το επόμενο διάστημα θα το κάνω και αυτό... (ποιο το κόστος περίπου ?)

Το παράξενο είναι ότι ενώ το καλοκαίρι είχα αυτό το θέμα, εδώ και 3 μήνες δεν έχω απολύτως κανένα με καθημερινή μετακίνηση εντός και εκτός πόλης.

Re: Γυρίζει σε βενζίνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ, 2018 13:53
από meletis
sdancer75 έγραψε:
meletis έγραψε:Σε Lovato easy fast όταν μου το έκανε εμένα ήταν ο αισθητήρας map.
Έχει το βαρελάκι μαζί με το φίλτρο ή της Bosch;
Στο πνεύμονα έγινε και επισκευή , αλλαγή μεμβράνης;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Φίλε Μελέτη,

Ο αισθητήρας map είναι της Bosch. Μέχρι τώρα δεν έχει αλλαχτεί τίποτε πέραν των φίλτρων δηλαδή καμία αλλαγή μεμβράνης. Οκ το ξέρω ότι μετά τα 100.000 χιλ χρειάζεται ένα καθάρισμα και μια αλλαγή μεμβράνης και σίγουρα το επόμενο διάστημα θα το κάνω και αυτό... (ποιο το κόστος περίπου ?)

Το παράξενο είναι ότι ενώ το καλοκαίρι είχα αυτό το θέμα, εδώ και 3 μήνες δεν έχω απολύτως κανένα με καθημερινή μετακίνηση εντός και εκτός πόλης.
Εμένα το Lovato έχει άλλο τύπο map για αυτό και σε ρώτησα.
Της Bosch κάνει ~40 ευρώ.
Το καλύτερο θα ήταν το πας στον εγκαταστάτη και να το κάνετε μια διαδρομή με συνδεδεμένο τον υπολογιστή, μπορεί να φταίει κάτι αλλο
Έχεις ακόμη τα ίδια μπεκ υγραερίου τόσα χιλιόμετρα;


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Γυρίζει σε βενζίνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ, 2018 15:22
από sdancer75
meletis έγραψε:
sdancer75 έγραψε:
meletis έγραψε:Σε Lovato easy fast όταν μου το έκανε εμένα ήταν ο αισθητήρας map.
Έχει το βαρελάκι μαζί με το φίλτρο ή της Bosch;
Στο πνεύμονα έγινε και επισκευή , αλλαγή μεμβράνης;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Φίλε Μελέτη,

Ο αισθητήρας map είναι της Bosch. Μέχρι τώρα δεν έχει αλλαχτεί τίποτε πέραν των φίλτρων δηλαδή καμία αλλαγή μεμβράνης. Οκ το ξέρω ότι μετά τα 100.000 χιλ χρειάζεται ένα καθάρισμα και μια αλλαγή μεμβράνης και σίγουρα το επόμενο διάστημα θα το κάνω και αυτό... (ποιο το κόστος περίπου ?)

Το παράξενο είναι ότι ενώ το καλοκαίρι είχα αυτό το θέμα, εδώ και 3 μήνες δεν έχω απολύτως κανένα με καθημερινή μετακίνηση εντός και εκτός πόλης.
Εμένα το Lovato έχει άλλο τύπο map για αυτό και σε ρώτησα.
Της Bosch κάνει ~40 ευρώ.
Το καλύτερο θα ήταν το πας στον εγκαταστάτη και να το κάνετε μια διαδρομή με συνδεδεμένο τον υπολογιστή, μπορεί να φταίει κάτι αλλο
Έχεις ακόμη τα ίδια μπεκ υγραερίου τόσα χιλιόμετρα;


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Καλησπέρα και πάλι,

Εννοούσα το κόστος όχι του Map αλλά της αλλαγής μεμβράνης του πνεύμονα μαζί με το καθάρισμα αν ξέρεις. Όσον αφορά τα μπεκ ναι είναι τα ίδια δεν έχω αλλάξει τίποτε επάνω από την 1η εγκατάσταση.

Το συνεργείο που το πήγα (δεν είναι ο αρχικός εγκαταστάτης αλλά δουλεύει τα lovato και αυτός μιας και η αρχική εγκατάσταση έγινε σε άλλη πόλη όταν ζούσα τότε) μου είπε για καθάρισμα πνεύμονα ~40 ευρώ ή αλλαγή με καινούργιο ~130 ευρώ. Το θέμα είναι αν το πρόβλημα είναι όντως στον πνεύμονα.

Στην παρούσα φάση δεν έχω κάποιο θέμα αλλά φοβάμαι ότι κατά την Άνοιξη ή καλοκαίρι θα έχω μικροθεματάκια.