Σελίδα 3 από 5

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν, 2019 12:39
από johng
Labro, σίγουρα παίζουν ρόλο και τα μείγματα στο κρύο , στα turbo μοτέρ με υψηλές πιέσεις στην εισαγωγή τους (με πρόγραμμα, overboost κτλ)

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν, 2019 13:19
από labros
johng έγραψε:Labro, σίγουρα παίζουν ρόλο και τα μείγματα στο κρύο , στα turbo μοτέρ με υψηλές πιέσεις στην εισαγωγή τους (με πρόγραμμα, overboost κτλ)


Με την ίδια λογική όποτε ένα βενζινοκίνητο άλλαζε βενζινάδικο άρα και μείγμα (χωρίς να μιλάω για νοθεία) θα ήθελε νέες ρυθμίσεις στον εγκέφαλό του. Γιατί η διακύμανση του μείγματος της βενζίνης είναι πολύ μεγαλύτερη και ανάλογη της προέλευσης του αργού πετρελαίου. Στο θέμα μείγμα δε με πείθουν οι εγκαταστάτες. Θα πρέπει το αυτοκίνητο να λειτουργεί σωστά με αυτές τις αναλογίες μειγμάτων που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά και όχι αν πάμε από 80-20 σε 85-15 βουτάνιο - προπάνιο να θέλουμε άλλη ρύθμιση.

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν, 2019 18:11
από psilos33
εδώ που τα λέμε όμως το αυτοκίνητό σου δεν είναι και ...κλασσική περίπτωση υγραεριοκίνητου! 250 αλογα turbo και υγραεριοκίνηση σε πάτημα με 1.3 bar είναι συνθήκες εξεζητημένες που τεστάρονται συστήματα, μηχανικοί και εγκαταστάτες στα όριά τους και πολύ πιθανόν να ..κοβονται στο τέστ! Παντως δεν ειναι καλό να μένει απο καυσιμο στο πάτημα, αν και οι κινητήρες αυτοι ειναι σκυλιά.

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν, 2019 19:07
από Candyman
Συγνώμη να κάνω μια χαζή ερώτηση; Το αμάξι έχει μπει σε διαγνωστικό έτσι; Συγκεκριμένα τι error βγάζει και γυρνάει σε βενζίνη;
Τι πάει να πει "μένει η σωλήνα χωρίς αέριο", τι μαστορο-ατάκες είναι αυτές;

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Φεβ, 2019 10:59
από johng
Και η βενζίνη όταν δεν είναι καλή (π.χ. χαμηλά οκτάνια) ένα βενζινοκίνητο turbo δεν λειτουργεί σωστά(πόσο μάλλον όταν έχει υποστεί μετατροπή). Φταίει το εργοστάσιο ή ο μηχανικός που έκανε την μετατροπή?

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Φεβ, 2019 17:28
από psilos33
Προφανώς το πρόβλημα πρέπει να το λύσει ο μηχανικός που έκανε την μετατροπή. Χωρίς να είμαι ειδικός, αν δεν προλαβαίνει να γεμίσει ο πνεύμονας, πρέπει να βρεθεί τι περιορίζει την παροχή.

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Φεβ, 2019 21:56
από gkazakias
Καταρχήν συγκρίνετε το υγραέριο με τη βενζίνη που είναι λαθος. Μιας χαμηλής ποιότητας βενζίνη το αντιλαμβάνεται ο knock sensor και κόβει αβάνς ριχνοντας απόδοση. Η παροχή βενζίνης μένει σταθερή αφού γίνεται εξαναγκασμένη παροχή από αντλία.
Στο αέριο η λειτουργία είναι εντελώς διαφορετική στο θέμα παροχή. Γίνεται με την πίεση του ίδιου του καυσίμου χωρίς αντλια. Η παροχή εξαρτάται αποκλειστικα από την σύσταση του μίγματος. Πρέπει να τηρεί κάποιες προδιαγραφές ειδικά στο κρύο ώστε να έχει πίεση και να μπορεί να έρθει μόνο του από την δεξαμενή όρος τον πνεύμονα . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο εγκαταστατης ένα δεν έχουμε σωστό μίγμα για το βασικότατο πράγμα που είναι η παροχή καυσίμου.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2019 11:54
από labros
gkazakias έγραψε:Καταρχήν συγκρίνετε το υγραέριο με τη βενζίνη που είναι λαθος. Μιας χαμηλής ποιότητας βενζίνη το αντιλαμβάνεται ο knock sensor και κόβει αβάνς ριχνοντας απόδοση. Η παροχή βενζίνης μένει σταθερή αφού γίνεται εξαναγκασμένη παροχή από αντλία.
Στο αέριο η λειτουργία είναι εντελώς διαφορετική στο θέμα παροχή. Γίνεται με την πίεση του ίδιου του καυσίμου χωρίς αντλια. Η παροχή εξαρτάται αποκλειστικα από την σύσταση του μίγματος. Πρέπει να τηρεί κάποιες προδιαγραφές ειδικά στο κρύο ώστε να έχει πίεση και να μπορεί να έρθει μόνο του από την δεξαμενή όρος τον πνεύμονα . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο εγκαταστατης ένα δεν έχουμε σωστό μίγμα για το βασικότατο πράγμα που είναι η παροχή καυσίμου.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Έστω ότι το μείγμα είναι σκέτο βουτάνιο δηλαδή το χειρότερο (κάτι που δε γίνεται). Η πίεσή του είναι μεγαλύτερη από 2 bar. Η πίεση που δουλεύει ο δικός μου τουλάχιστον πνεύμονας είναι 1,2 bar στην αέρια μορφή. ακόμα και έτσι φτάνει για να μπει στα μπέκ. Τα υπόλοιπα ας τα λύσουν οι εγκαταστάτες που όλα τα φορτώνουν στα μείγματα. Και επιπλέον με το κακό μείγμα θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα που το βάζουν να έχουν παρόμοιο πρόβλημα κάτι που δεν ισχύει.

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2019 12:28
από gkazakias
labros έγραψε:
gkazakias έγραψε:Καταρχήν συγκρίνετε το υγραέριο με τη βενζίνη που είναι λαθος. Μιας χαμηλής ποιότητας βενζίνη το αντιλαμβάνεται ο knock sensor και κόβει αβάνς ριχνοντας απόδοση. Η παροχή βενζίνης μένει σταθερή αφού γίνεται εξαναγκασμένη παροχή από αντλία.
Στο αέριο η λειτουργία είναι εντελώς διαφορετική στο θέμα παροχή. Γίνεται με την πίεση του ίδιου του καυσίμου χωρίς αντλια. Η παροχή εξαρτάται αποκλειστικα από την σύσταση του μίγματος. Πρέπει να τηρεί κάποιες προδιαγραφές ειδικά στο κρύο ώστε να έχει πίεση και να μπορεί να έρθει μόνο του από την δεξαμενή όρος τον πνεύμονα . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο εγκαταστατης ένα δεν έχουμε σωστό μίγμα για το βασικότατο πράγμα που είναι η παροχή καυσίμου.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Έστω ότι το μείγμα είναι σκέτο βουτάνιο δηλαδή το χειρότερο (κάτι που δε γίνεται). Η πίεσή του είναι μεγαλύτερη από 2 bar. Η πίεση που δουλεύει ο δικός μου τουλάχιστον πνεύμονας είναι 1,2 bar στην αέρια μορφή. ακόμα και έτσι φτάνει για να μπει στα μπέκ. Τα υπόλοιπα ας τα λύσουν οι εγκαταστάτες που όλα τα φορτώνουν στα μείγματα. Και επιπλέον με το κακό μείγμα θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα που το βάζουν να έχουν παρόμοιο πρόβλημα κάτι που δεν ισχύει.
Δεν έχει ούτε 2 bar ένα μίγμα με 80 βουτάνιο 20 προπάνιο στους 5 βαθμούς και κάτω. Είναι σαν να λες βάζω βενζίνη με νερό στο αμάξι ας κόψουν το κεφάλι τους να το κάνουν να δουλέψει. Το μίγμα δεν λέμε ότι είναι κακό, απλά είναι ακατάλληλο για τη θερμοκρασία αυτη και δεν υπάρχει επαρκής παροχή.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εικόνα

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ, 2019 13:20
από johng
Labro, μην συγκρινεις το δικο σου αμαξι με ενα πουσαρισμενο turbo που στο πατημα μπορει να θελει κοντα στα 2,5 bar στην εισαγωγη. Που θα τα βρει στο κρυο με ενα μειγμα 80/20?
Συμφωνω με gazakia