Αν το όχημα σου είχε πλαστικό προστατευτικό μηχανής (καπάκι πάνω από την πεταλούδα - ψευτοκαπακο) και στο έβγαλε ο εγκαταστάτης για να στερεώσει τα μπεκ, δες ως πιθανή αιτία να πέρασε νερό από εκεί.villasg έγραψε:Λοιπόν , έκανα αλλαγή από τον Νο1 ( που εχει το πρόβλημα) σε άλλο κύλινδο τον πολλαπλασιαστή και το πρόβλημα ΔΕΝ μεταφέρθηκε .
Μετά από γερο πλάκωμα του αμαξιού άρχισε να το κάνει και στην βενζίνα .
Βγάζοντας το μπουζί από τον Νο1 διαπιστώθηκαν νερά (??) στο μπουζί (??) αλλα δεν μπορούσες να καταλάβεις εαν ήταν από μέσα ή απο έξω και δεν φαίνονταν πράσινο (παραφλου) .
Με εκτός το μπουζί και και εκτός και τους υπόλοιπους πολλαπλασιαστές μιζαρισα μερικές φόρες για να πετάξει οτι ειχε μέσα ( εαν είχε ) ο Νο1 .
Πλέον το πρόβλημα δεν το έχει κάνει , έχω κάνει 100χλμ και το παρακολουθώ .
Ποιος ξερει ? φλατζα κεφαλης ? κρακ ? ειχαν μπει νερα εκεί που ειναι το μπουζί-πιπα-πολλαπλασιαστης ?
Αν το ξαναπαρουσιασεί πάμε για άνοιγμα και ο θεός βοηθός
Υγ: Δεν ανεβάζει θερμοκρασίες , τα υγρα στο ψυγείο ειναι καθαρά χωρις μπουρμπουλήθρες κλπ ............
Αυτα
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk