Σελίδα 1 από 2
check engine
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 21 Ιουν, 2019 23:32
από Niktsiogas
Καλησπέρα έχω το PEUGEOT 508 5FV 156hp έβαλα το σύστημα landirenzo omegas direct injection μου βγάζει βλάβη φτωχό μείγμα φοράει εγχυτηρες med gi 25-22 μήπως δεν επαρκούν για την έγχυση;
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 23 Ιουν, 2019 01:08
από Qgas
Λαθος επιλογή Κιτ
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 23 Ιουν, 2019 10:18
από Niktsiogas
Είναι αυτό που λέμε όταν έχεις κάνει μια επιλογή από την αρχή και στο τέλος την αλλάζεις και μετά το μετανιώνεις
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 23 Ιουν, 2019 16:49
από mauros200aris
Και ποιο κιτ ταιριάζει; Μην απαντάτε μονολεκτικά. Να ξέρουμε και οι υπόλοιποι τι γίνεται
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 23 Ιουν, 2019 18:03
από Niktsiogas
Μόνο το prins είναι φυσικά αλλά και τι να κάνουμε μακάρι όλοι να μπορούσαν να το τοποθετήσουν .
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 23 Ιουν, 2019 23:04
από gkazakias
Ο εγκαταστάτης τι λέει?
Αν δεν βγάζεις άκρη πήγαινε αλλού. Το Κιτ σαν μάρκα είναι πολύ καλό. Αλλά δεν ξέρω αν έβαλε το σωστό τύπο για αυτό το αυτοκίνητο.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 24 Ιουν, 2019 09:29
από Qgas
Ο λόγος του prins είναι ότι είναι εργοστασιακό σύστημα δεν το προγραματιζει κανείς είναι φτιαγμένο για τον κάθε κωδικό μοτέρ δοκιμασμένο σε ατελείωτες ώρες στο εργοστάσιο
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 24 Ιουν, 2019 10:09
από Niktsiogas
Το κιτ αυτό είναι για άμεσο ψεκασμό του στείλανε άλλο πρόγραμμα από Ιταλία βάλαμε emulator θα δούμε, αυτό που με απασχολούσε από την αρχή ήταν τα μπεκ med gi25-22 που είναι μέχρι 20kw ανα κύλινδρο ενώ τα med gi25-80 είναι μέχρι 40kw ανα κύλινδρο δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό.
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Τρί 25 Ιουν, 2019 00:04
από Qgas
Δεν έχει σημασία στου κασίδη το κεφάλι !! Έχει μίξη βενζίνης όποτε δεν παίζει ρόλο το μέγεθος των μπεκ απλά πειραματίζονται όπως πάντα
Re: check engine
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 28 Οκτ, 2019 01:58
από korfali87
Καλησπέρα. Σε grande punto μου έβγαλε κωδικό p1172 και p0420. Το LTFT είναι στο -20%. Μου είπαν για αλλαγή καταλύτη. Έχει κάποιος από εδώ αντιμετωπίσει το ίδιο;