Καλό είναι να μετράνε και σε μαφ τη τάση βάσει του εγχειριδίου που δίνει ο κάθε κατασκευαστής για το συγκεκριμένο μοντέλο.socratesb έγραψε:Κάτι ενδιαφέρον για όσους δεν το έχουν διαβάσει
"If the engine uses a mass airflow sensor (MAF), high fuel trims at idle are a classic symptom of a vacuum leak, especially if LTFT decreases at higher engine speeds. ... A dirty or faulty MAF sensor can also cause positive fuel trim numbers because it “under-reports” airflow, driving the base air/fuel calculation lean."
"Εάν ο κινητήρας χρησιμοποιεί αισθητήρα ροής αέρα (MAF), οι υψηλές ενδείξεις καυσίμου στο ρελαντί είναι ένα κλασικό σύμπτωμα διαρροής αέρα, ειδικά εάν το LTFT μειώνεται σε υψηλότερες στροφές κινητήρα. ... Ένας βρώμικος ή ελαττωματικός αισθητήρας MAF μπορεί επίσης να προκαλέσει θετικούς αριθμούς ψεκασμού καυσίμου LTFT, επειδή "υποβαθμίζει" τη ροή αέρα, οδηγώντας τον υπολογισμό του βασικού αέρα / καυσίμου."
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 14 επισκέπτες
|
|