Καλημέρα σας αγαπητοί!
Σε BMW 525 E60 με σύστημα EuropeGas αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα :
Το πρωί όταν η θερμοκρασία έπεφτε κάτω από 10 βαθμούς, το αυτοκίνητο έπρεπε να μιζάρει πολλές φορές, και έπαιρνε με δυσκολία.
Βρήκα τρόπο να παίρνει μπροστά αφήνοντας το κλειδί στη θέση 2 για ένα λεπτό, και μετά έπαιρνε αμέσως.
Επειδή το έκανε όμως και φέτος το καλοκαίρι με υψηλότερες θερμοκρασίες, έχοντας αλλάξει αντλίες βενζίνης, καλωδιώσεις σε διακόπτες, αισθητήρες θερμοκρασίας και θέσης εκκεντροφόρου, ακόμα και πνεύμονα αερίου κλπ, παρατήρησα το εξής. Τα LED από το κουμπί και τον ενδείκτη καυσίμου αερίου, όταν το αμάξι δεν ήταν να πάρει μπροστά, σαν να βραχυκύκλωναν και ήταν σβηστά.
Από εκεί καταλάβαινα ότι το αμάξι δεν θα πάρει. Και πάλι αφήνοντας το κλειδί στη θέση 2 και με πολλά άνοιξε κλείσε, με το που έβλεπα τα LED ανοιχτά, τότε μίζαρα και έπαιρνε κανονικά!
Ο εγκαταστάτης, αντί να ελέγξει την πηγή στο πρόβλημα, μου άλλαξε την καλωδίωση και τώρα παίρνει ρεύμα απευθείας από την μπαταρία.
Αυτό σημαίνει ότι πλεον τα LED δεν είναι ποτέ σβηστά, αλλά, όποτε το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά (όπως σήμερα με θερμοκρασία τη νύχτα περίπου 16ο ), το βάζω αμέσως μπροστά με αέριο.
Να φταίει ο εγκέφαλος του αερίου? Καμια άλλη ιδέα ?
Ορίστε και ένα video : https://www.youtube.com/watch?v=tyNDTrj ... e=youtu.be