Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό Nikiforos » Δευτ 16 Απρ, 2012 16:02

Καλησπερα χρονια πολλα , Χριστός Ανέστη

Θελω να κάνω μια ερώτηση οσον αφορα την εγκατάσταση LPG συστήματος στο Fiat 500 1.2 8v με START STOP που έχω.

Καταρχάς οσον αφορά τα ''παρελκόμενα''

1)ΑTIKER ΔΕΞΑΜΕΝΗ 580/200 40LT
2)ATIKER ΠΟΛΥΒΑΛΒΙΔΑ
3) ΑΤΙΚΕΡ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
4)TOMASSETO 90kw Υποβιβαστή πίεσης

Μετά απο ψάξιμο έχω καταλήξει σε 2 επιλογές για ECU αλλά θέλω την βοήθειά σας:

1) STAG 300/4 PREMIUM
2) STAG 300/4 PLUS

Η διαφορά στο τελικό κόστος είναι 150 ευρώ αλλά το ένα παίρνει τιμές για το μίγμα κατευθείαν απο τον εγκέφαλο του Fiat real time και όλες τις παραμέτρους του (Αυτορυθμιζόμενο) και έχει καλύτερα υποτιθεται μπεκ ενώ το άλλο ρυθμίζεται manual και μετά ρυθμίζει το μείγμα μόνο με βάση RPMs.

Αξίζει η διαφορά όσον αφορά την αξιοπιστία?Δεν με ενδιαφερουν επιδοσεις.

Επίσεις γνωρίζει κανείς αν το trip computer που εχει το Fiat θα μπορεί να δείχνει την στιγμιαία κατανάλωση μετά την μετατροπή?

Ευχαριστώ προκαταβολικά
Nikiforos
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 16 Απρ, 2012 15:47

Re: Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό joanhosepedro » Δευτ 16 Απρ, 2012 16:56

Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Εγώ στο ford ka 1.2 start stop Νοε/2011 (που φοράει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με το fiat σου, 1242cc 69hp) έβαλα σύστημα prins vsi με δεξαμενή 37λτ (όλα τα επιμέρους εξαρτήματα είναι prins εκτός από τη δεξαμενή).

Κατανάλωση μετά από 1500χλμ: lpg 7,9/100χλμ - βενζίνη 6,5/100χλμ.
Επιδόσεις: Δεν έχω καταλάβει καμία διαφορά σε όλο το φάσμα των στροφών εντός πόλης ή σε ταξίδι.

Trip computer: από ότι έχω καταλάβει μετά από παρατήρηση, η στιγμιαία και μέση κατανάλωση φαίνεται να ταυτίζεται με τη μετρημένη κατανάλωση βενζίνης και όχι του lpg (σαν να έκαιγε μόνο βενζίνη....).
joanhosepedro
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 13 Φεβ, 2012 12:48

Re: Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό panda » Τρί 17 Απρ, 2012 15:40

Nikiforos έγραψε:Καλησπερα χρονια πολλα , Χριστός Ανέστη

Θελω να κάνω μια ερώτηση οσον αφορα την εγκατάσταση LPG συστήματος στο Fiat 500 1.2 8v με START STOP που έχω.

Καταρχάς οσον αφορά τα ''παρελκόμενα''

1)ΑTIKER ΔΕΞΑΜΕΝΗ 580/200 40LT
2)ATIKER ΠΟΛΥΒΑΛΒΙΔΑ
3) ΑΤΙΚΕΡ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
4)TOMASSETO 90kw Υποβιβαστή πίεσης

Μετά απο ψάξιμο έχω καταλήξει σε 2 επιλογές για ECU αλλά θέλω την βοήθειά σας:

1) STAG 300/4 PREMIUM
2) STAG 300/4 PLUS

Η διαφορά στο τελικό κόστος είναι 150 ευρώ αλλά το ένα παίρνει τιμές για το μίγμα κατευθείαν απο τον εγκέφαλο του Fiat real time και όλες τις παραμέτρους του (Αυτορυθμιζόμενο) και έχει καλύτερα υποτιθεται μπεκ ενώ το άλλο ρυθμίζεται manual και μετά ρυθμίζει το μείγμα μόνο με βάση RPMs.

Αξίζει η διαφορά όσον αφορά την αξιοπιστία?Δεν με ενδιαφερουν επιδοσεις.

Επίσεις γνωρίζει κανείς αν το trip computer που εχει το Fiat θα μπορεί να δείχνει την στιγμιαία κατανάλωση μετά την μετατροπή?

Ευχαριστώ προκαταβολικά


και εγω τον ιδιο κινητοιρα φοραω σε panda αλλα με τα 60hp.. προχωρα αφοβα
fiat panda 1.2 310.000xlm
panda
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 31 Δεκ, 2011 22:29
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό Nikiforos » Δευτ 23 Απρ, 2012 10:20

Εχω και μια προταση για αυτο το συστημα

KME Nevo G4 με μπεκ τυπου βενζινης Hana H2000
http://www.gaskourtidi.gr/?q=node/26

Ποια η γνωμη σας το εχετε ακουστα, θα με καλυψει;

Επισης μου λενε να βαλω οπωσδηποτε λαδιερα στο Fiat, ποια η γνωμη σας και για αυτο το ζητημα;

Ευχαριστω
Nikiforos
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 16 Απρ, 2012 15:47

Re: Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Δευτ 23 Απρ, 2012 11:58

Nikiforos έγραψε:Εχω και μια προταση για αυτο το συστημα

KME Nevo G4 με μπεκ τυπου βενζινης Hana H2000
http://www.gaskourtidi.gr/?q=node/26

Ποια η γνωμη σας το εχετε ακουστα, θα με καλυψει;

Επισης μου λενε να βαλω οπωσδηποτε λαδιερα στο Fiat, ποια η γνωμη σας και για αυτο το ζητημα;

Ευχαριστω

Τα μπεκ <<τυπου βενζινης>> θα τα προτιμουσα μονο αν τα συγκεκριμενα τα ειχα δει να δουλευουν σε αλλο αυτοκινητο ιδιο με το δικο μου ή αν αναλαμβανει ο εγκαταστατης να τα αλλαζει χωρις χρεωση μεχρι να μπουν τα σωστα.
Επισης μια ερωτηση που πρεπει να γινεται παντα αλλα δεν την κανει κανενας ειναι αν το υποψηφιο αυτοκινητο ειναι ψεκασμου full-group ή sequential.
Δεν υποστηριζουν ολα τα κιτ τα full-group με αποτελεσματα δυσαρεστα για τον ιδιοκτητη.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό jonjon » Τρί 24 Απρ, 2012 08:44

Nikiforos έγραψε:Εχω και μια προταση για αυτο το συστημα

KME Nevo G4 με μπεκ τυπου βενζινης Hana H2000
http://www.gaskourtidi.gr/?q=node/26

Ποια η γνωμη σας το εχετε ακουστα, θα με καλυψει;

Επισης μου λενε να βαλω οπωσδηποτε λαδιερα στο Fiat, ποια η γνωμη σας και για αυτο το ζητημα;

Ευχαριστω

Θέλω να βάλω ακριβώς το ίδιο σύστημα αλλά με μπεκ τύπου βενζίνης της dymco, πιστεύω ότι είναι απο τις καλύτερες εφαρμογές σε σχέση και με τα χρήματα που κοστίζει :thumbup:
Hyundai i10 kme nevo pro 75.000 χλμ
jonjon
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ 31 Οκτ, 2011 11:51

Re: Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 24 Απρ, 2012 10:49

Τα Hana είναι πιο καλά και πιο φθηνα πάντως
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό Nikiforos » Πέμ 26 Απρ, 2012 21:45

Τελικά κατέληξα σε αυτό το πακέτο με:


ΚΜΕ Nevo Pro/OBD
Reducer Shark 1500
Hana Injectors
Πολυβαλβίδα ΟΜΒ
Ρεζερβουαρ εσωτερικό 580/180 35Lt

http://www.soumpasis.gr/services/eshop? ... gory_id=19

Μόνο για τον πνεύμονα δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, ποια η γνώμη σας;
http://www.autogaz-alex.pl/en/products/reducer-shark/



Εικόνα
Nikiforos
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 16 Απρ, 2012 15:47

Re: Fiat 500 1.2 8v Τι συστημα να επιλεξω?

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 26 Απρ, 2012 22:55

Πως και δεν πήγες στον ζωλη ; :D :D :D :D :D :D Καλο φθηνο Πολωνικό κιτ είναι το σώζουν τα Hana το obd δεν κάνει και πολλα πράγματα μια χαρα θα τα παει .... Ωραία η Φλώρινα έχω και τον βοσδου εκει κολλητό !! Πας και μέσα για φθηνό γκάζι γιατι αυτός ο απέναντι στο lidl απατεώνεας του λέω γιατι είσαι τοσο ακριβός ; Γιατι μεγάλε 3 μήνες πουλαγα πολυ φθηνά λόγω ψηλης τιμής αγοράς να μην ρεφαρω ; Πάω μέσα του λέω και έβαλα 10 ευρω ..
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51


Επιστροφή στο Fiat

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες