georgetjet έγραψε:Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς παιδιά βοήθεια γιατί έχω κατά μπερδευτεί , το κάθε συνεργείο παινεύει μόνο το σύστημα που εμπορεύεται και όλα τα άλλα τα βγάζει άχρηστα , προσωπικά έχω εμπειρία από από δυο συναδέλφους μου ο ένας έχει βάλει το zavoli σε peugeot 407 1800cc 1600 euro και ο άλως το icom σε mazda 6 1800cc 2000 euro και οι δύο δηλώνουν κατά ενθουσιασμένοι , ο πρώτος το περπάτα εδώ και 14 μήνες ο δεύτερος εδώ και 8 μήνες και οι δυο απροβλημάτιστα . Το μεν πρώτο σύστημα το αναφέρουν κάποιοι και ως 7ης γενιάς πιας το αυγό και κουρευτώ , παρόμοιο με την τεχνολογία του zavoli είναι και ένα από τα δυο συστήματα που προσφέρει η brc στην τιμή των 1300 euro τα δυο αυτά συστήματα έχουν πνεύμονα δηλαδή αέρια παροχή καύσιμου στον χώρο καύσης και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης για λίπανση ή ψύξη όπως θέλει ο καθένας και επιπλέον εγκέφαλος ο οποίος παρακάμπτει των εγκέφαλο του αυτοκινήτου κατά την λειτουργία με υγραέριο , ιπποδύναμη ελαφρός μειωμένη απ΄ ότι με βενζίνα , κατανάλωση 1 έως 1,5 lit περισσότερων σε σχέση λειτουργίας με βενζίνα συν 2 lit βενζίνη ανα 100 χιλ. Το icom τοποθετούν επιπλέον μπεκ στον χώρο καύσης (πως το κάνουν και τη ζημιά μπορεί να σου κάνουν στο αυτοκίνητο δεν έχω ιδέα ) δεν έχει επιπλέον εγκέφαλο τα μπεκ περνούν παλμό από τον εργοστασιακό εγκέφαλο , τροφοδοτούνται με υγραέριο σε υγρή μορφή μέσω σωλήνων υψηλής πιέσεως και της αντλίας η οποία είναι εμβαπτιζόμενη μέσα στην δεξαμενή υγραερίου (λένε ότι κάνει έναν ενοχλητικό θόρυβο ) κατανάλωση 0,3 έως 0,5 περισσότερο από την λειτουργία με βενζίνη , ιπποδύναμη 5% περισσότερο από βενζίνη , με όλα τα παραπάνω το icom φαίνεται καλύτερο σαν σύστημα από κάθε πλευρά , όμως η τιμή των 2000 και 1900 το βρήκα είναι καυτή πατάτα και ακόμα ποιο καυτή όταν παίρνεις δάνειο από τράπεζα και αν σου βγει και πατάτα το σύστημα τότε άντε γεια παιδεία περιμένω συμβουλές οk
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες
|
|