Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Τρί 15 Μαρ, 2011 01:10

Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς παιδιά βοήθεια γιατί έχω κατά μπερδευτεί , το κάθε συνεργείο παινεύει μόνο το σύστημα που εμπορεύεται και όλα τα άλλα τα βγάζει άχρηστα , προσωπικά έχω εμπειρία από από δυο συναδέλφους μου ο ένας έχει βάλει το zavoli σε peugeot 407 1800cc 1600 euro και ο άλως το icom σε mazda 6 1800cc 2000 euro και οι δύο δηλώνουν κατά ενθουσιασμένοι , ο πρώτος το περπάτα εδώ και 14 μήνες ο δεύτερος εδώ και 8 μήνες και οι δυο απροβλημάτιστα . Το μεν πρώτο σύστημα το αναφέρουν κάποιοι και ως 7ης γενιάς πιας το αυγό και κουρευτώ , παρόμοιο με την τεχνολογία του zavoli είναι και ένα από τα δυο συστήματα που προσφέρει η brc στην τιμή των 1300 euro τα δυο αυτά συστήματα έχουν πνεύμονα δηλαδή αέρια παροχή καύσιμου στον χώρο καύσης και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης για λίπανση ή ψύξη όπως θέλει ο καθένας και επιπλέον εγκέφαλος ο οποίος παρακάμπτει των εγκέφαλο του αυτοκινήτου κατά την λειτουργία με υγραέριο , ιπποδύναμη ελαφρός μειωμένη απ΄ ότι με βενζίνα , κατανάλωση 1 έως 1,5 lit περισσότερων σε σχέση λειτουργίας με βενζίνα συν 2 lit βενζίνη ανα 100 χιλ. Το icom τοποθετούν επιπλέον μπεκ στον χώρο καύσης (πως το κάνουν και τη ζημιά μπορεί να σου κάνουν στο αυτοκίνητο δεν έχω ιδέα :?: ) δεν έχει επιπλέον εγκέφαλο τα μπεκ περνούν παλμό από τον εργοστασιακό εγκέφαλο , τροφοδοτούνται με υγραέριο σε υγρή μορφή μέσω σωλήνων υψηλής πιέσεως και της αντλίας η οποία είναι εμβαπτιζόμενη μέσα στην δεξαμενή υγραερίου (λένε ότι κάνει έναν ενοχλητικό θόρυβο :?: ) κατανάλωση 0,3 έως 0,5 περισσότερο από την λειτουργία με βενζίνη , ιπποδύναμη 5% περισσότερο από βενζίνη , με όλα τα παραπάνω το icom φαίνεται καλύτερο σαν σύστημα από κάθε πλευρά , όμως η τιμή των 2000 και 1900 το βρήκα είναι καυτή πατάτα και ακόμα ποιο καυτή όταν παίρνεις δάνειο από τράπεζα και αν σου βγει και πατάτα το σύστημα τότε άντε γεια παιδεία περιμένω συμβουλές οk
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό dim63 » Τρί 15 Μαρ, 2011 10:24

georgetjet έγραψε:Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς παιδιά βοήθεια γιατί έχω κατά μπερδευτεί , το κάθε συνεργείο παινεύει μόνο το σύστημα που εμπορεύεται και όλα τα άλλα τα βγάζει άχρηστα , προσωπικά έχω εμπειρία από από δυο συναδέλφους μου ο ένας έχει βάλει το zavoli σε peugeot 407 1800cc 1600 euro και ο άλως το icom σε mazda 6 1800cc 2000 euro και οι δύο δηλώνουν κατά ενθουσιασμένοι , ο πρώτος το περπάτα εδώ και 14 μήνες ο δεύτερος εδώ και 8 μήνες και οι δυο απροβλημάτιστα . Το μεν πρώτο σύστημα το αναφέρουν κάποιοι και ως 7ης γενιάς πιας το αυγό και κουρευτώ , παρόμοιο με την τεχνολογία του zavoli είναι και ένα από τα δυο συστήματα που προσφέρει η brc στην τιμή των 1300 euro τα δυο αυτά συστήματα έχουν πνεύμονα δηλαδή αέρια παροχή καύσιμου στον χώρο καύσης και παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης για λίπανση ή ψύξη όπως θέλει ο καθένας και επιπλέον εγκέφαλος ο οποίος παρακάμπτει των εγκέφαλο του αυτοκινήτου κατά την λειτουργία με υγραέριο , ιπποδύναμη ελαφρός μειωμένη απ΄ ότι με βενζίνα , κατανάλωση 1 έως 1,5 lit περισσότερων σε σχέση λειτουργίας με βενζίνα συν 2 lit βενζίνη ανα 100 χιλ. Το icom τοποθετούν επιπλέον μπεκ στον χώρο καύσης (πως το κάνουν και τη ζημιά μπορεί να σου κάνουν στο αυτοκίνητο δεν έχω ιδέα :?: ) δεν έχει επιπλέον εγκέφαλο τα μπεκ περνούν παλμό από τον εργοστασιακό εγκέφαλο , τροφοδοτούνται με υγραέριο σε υγρή μορφή μέσω σωλήνων υψηλής πιέσεως και της αντλίας η οποία είναι εμβαπτιζόμενη μέσα στην δεξαμενή υγραερίου (λένε ότι κάνει έναν ενοχλητικό θόρυβο :?: ) κατανάλωση 0,3 έως 0,5 περισσότερο από την λειτουργία με βενζίνη , ιπποδύναμη 5% περισσότερο από βενζίνη , με όλα τα παραπάνω το icom φαίνεται καλύτερο σαν σύστημα από κάθε πλευρά , όμως η τιμή των 2000 και 1900 το βρήκα είναι καυτή πατάτα και ακόμα ποιο καυτή όταν παίρνεις δάνειο από τράπεζα και αν σου βγει και πατάτα το σύστημα τότε άντε γεια παιδεία περιμένω συμβουλές οk


Γεια
καλλιτερα να τσεκαρης τι κιτ εχει βαλει εργοστασιακα η alfa romeo σε μοντελο που εβγαλε t-jet και αυτο (mito-julieta?)
πιστευω οτι θα ειναι η καλλιτερη και ασφαλεστερη πληροφορια
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 15 Μαρ, 2011 21:58

Επιπλέον μπεκ μπαίνουν σε όλα τα συστήματα ανεξαρτήτως γενιάς προκειμένου να εγχαίεται το υγραέριο σε υγρή ή αέρια μορφή στην πολλαπλή εισαγωγής. Εξαίρεση αποτελούν τα αυτοκίνητα με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (π.χ. TSI, GDI, κλπ.).
Ιπποδύναμη +5% με υγρού ψεκασμού μάλλον δεν θα δεις, απλά δεν θα χάσεις από την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου σου. Αν υπολογίσεις το επιπλέον βάρος από τη δεξαμενή και γενικά το σύστημα (+50 κιλά) ίσως σε κάποιες περιπτώσεις και τα 5-10 άλογα που θα χάσεις με το σύστημα 4ης γενιάς (αέρια έγχυση) να είναι σημαντικά.

Κατά τη γνώμη μου προτίμησε κάποιο σύστημα 5ης γενιάς, εφόσον κάνεις βέβαια τη σχετική αναζήτηση και στο google για πιθανά προβλήματα που ενδεχομένως έχουν παρουσιαστεί σε άλλους κατόχους με ίδιο αυτοκίνητο σαν το δικό σου.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Παρ 27 Μάιος, 2011 21:33

Καλησπέρα παιδιά έβαλα τελικά το icom jtg 1900 euro 50 ΚΤΕΟ και παράδοση σε μια μέρα μαζί με το πέρασμα από το ΚΤΕΟ στο derveni gas πολύ καλή δουλειά ως αφορά την τοποθέτηση νοικοκυρεμένα όλα τα σωληνάκια αλειμμένα με spiral ως αφορά την λειτουργεί άψογα τελικά και οι επίδοσης του κινητήρα κατά πολύ καλύτερες από την βενζίνη στο χαλαρό 10 HP και η αντλία που λένε ότι κάνει θόρυβο εγώ δεν ακούω τίποτα ακόμη και χωρείς μουσική ούτε ρεταρίζματα ούτε ανεπιθύμητες αλλαγές σε βενζίνη ούτε ένα πρόβλημα ακόμη έχω κάνει 3000 χιλ. και τα κατά ευχαριστήθηκα σας το προτείνω ανεπιφύλακτα θα ανεβάσω σύντομα φωτογραφίες με την εγκατάσταση. :thumbup:
Τελευταία επεξεργασία από georgetjet και Δευτ 06 Ιουν, 2011 21:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 27 Μάιος, 2011 22:18

Καλα χλμ φιλε. Τι καταναλωση εχεις τωρα με lpg σε σχεση με τη βενζινη ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Δευτ 06 Ιουν, 2011 17:23

Μαλών διάστηκα να χαρώ ,η απόλυτη απογοήτευση τώρα , την προηγούμενη παρασκευή 03 Ιουν 2011 καθώς γύριζα από την δουλειά κώλυσε κάποιο από τα μπεκ και άρχισε να ρετάρει το αυτοκίνητο και μετά από λίγα δεύτερα έσβησε tin poigoumeni paraskeyvi 03 ioun 2011 :crazy: μετά δεν έπαιρνε μπρος και κάλεσα οδική και με μετέφερε στην αντιπροσωπία τελικά κατάφεραν εκεί να το συνεφέρουν και λειτουργήσει με βενζίνα απροβλημάτιστα , σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το derveni gas μου είπαν να απενεργοποιήσω το icom από την ασφαλειοθήκη και να μην ξανά επιχειρήσω να το ξανά βάλω σε λειτουργιά το υγραέριο γιατί το κολλημένο μπεκ δεν ψεκάζει πλέων στον κύλινδρο άλλα ρίχνει χύμα υγραέριο πνίγοντας το μπουζί και στην προσπάθεια να το εκκινήσω αν κάνει σπινθήρα το μπουζί το πιστόνι θα μου βγει από το κάπο μπορεί και ο κινητήρας τα ίδια μου έλεγα πριν και τα παιδιά από την αντιπροσωπία , και μου είπαν να το μεταφέρω στο δερβένι , :(( :(( εγώ μένω Ορεστιάδα Εβραίου τι χαρά κι αυτί 500 χιλ μονο μακρια :)) :)) , την επόμενη μέρα πήρα στα κεντρικά στην Ygraeriokinisi στην Αθήνα για να ρωτήσω για κάποιο ποιο κοντά μου υπόδειξαν τον αντιπρόσωπο της icom στην Κομοτηνή , πήρα τηλέφωνο λιπών και μου είπε έλα και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αν μπορέσω και το ξεκολλήσω καλός :crazy: :crazy: από πότε ξεκολλάν τα μπεκ και αν ξανά κολλήσει :?: πάλη από την αρχή οδική κτλπ you crazy X( και όταν του είπα να το αλλάξει μου είπε δεν έχω τα πράσινα μπεκ έχω μόνο τα μπλε θα κοιτάξω αν είναι από εβδομάδα θα το παραγγείλω και θα δούμε...............τέλος .τώρα τι γίνετε παιδιά τώρα κλαίμε :(( :(( :(( με βλέπω να πηγαίνω Δερβένι, αν κάθε μήνα κολλάει και από ένα μπεκ θα την κάνω την απόσβεση γρήγορα ανέβα κατέβα Θεσσαλονίκη Ορεστιάδα κάλο εεεεε και το ποιο ωραίο πήρα δάνειο για να βάλω το συγκεκριμένο σύστημα με τόκους άλλα 400 ευρό συν 1950 εγκατάσταση και ΚΤΕΟ και 15% επιπλέον στην ασφάλεια ενώ μπορούσα να βάλω το BRC με 1300 για 24 μήνες άτοκα Ορεστιάδα τώρα χαιρετίσματα στον Γιωργάκη Παπανδρέου με το νέο μνημόνιο κάντε την προσευχή σας, έχε χάρη που κάνω 60 χιλ. την μέρα αλιός δεν θα έμπαινα καν στην διαδικασία :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( τέλος πάντων αν κάποιος αντιμετώπισε παρόμοιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε ευχαριστώ εκ των προτέρων X(
Τελευταία επεξεργασία από georgetjet και Δευτ 06 Ιουν, 2011 22:54, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Δευτ 06 Ιουν, 2011 17:35

Όσο για την κατανάλωση φίλε astragjtg τα ίδια με την βενζίνη άλλα με το υγραέριο είχα βαρύ το πόδι στο γκάζι :lol: αν το πήγαινα χαλαρά και επιδί κάνω ανοιχτές διαδρομές σίγουρα καλύτερη κατανάλωση , και τώρα που κινούμε αναγκάστηκα με βενζίνα το πόδι μου ελάφρυνε πολύ σαν πούπουλο :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από georgetjet και Δευτ 06 Ιουν, 2011 23:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό dti » Δευτ 06 Ιουν, 2011 20:03

Λυπάμαι για ότι σου συνέβη και δεν θυμάμαι να έχει ξαναγραφτεί κάτι σχετικό. Θα σου πρότεινα να απευθυνθείς μόνο στον εγκαταστάτη σου. Εκτός του οτι είναι σίγουρα πιο έμπειρος και με καλές κριτικές από άλλους εδώ μέσα, είναι και ο πλέον υπεύθυνος να έχει όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά και να στο παραδώσει όπως πρέπει.
Θα σε παραπέμψω να διαβάσεις τι μου έγραφε για τη δική μου περίπτωση κάποιος τεχνικός από το συνεργείο στο οποίο έκανες την εγκατάσταση: viewtopic.php?p=1355#p1355
Διάβασε τα μηνύματά του και τις απαντήσεις μου όπως π.χ. αυτή εδώ για να ξέρεις τι να του πεις αν τυχόν είναι ο ίδιος...
Τέλος σε παρακαλούμε να γράφεις ελληνικά και γιατί διαβάζονται πιο εύκολα αλλά κυρίως για να μπορεί να αναζητήσει και να βρει πληροφορίες ο οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται για κάτι παρόμοιο με την περίπτωσή σου.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 06 Ιουν, 2011 21:12

Φιλε Γιωργο εισαι ατυχος. Οντως, τετοια αστοχια εγκαταστασης-υλικου σε σημειο να σε αφησει αλλα να μην κομπλαρει και η βενζινη δεν εχει ξαναναφερθει.

Το ξερω ειναι ξενέρωμα αλλα να θυμασαι οτι υπαρχουν και χειροτερα, οπως σε καποιο περιστατικο που του καναν τετοια ρύθμιση και σε μονο 3000χλμ εκαψε την μηχανη του...

Θα το φτιαξεις, δεν θα ξαναασχοληθεις και θα το ευχαριστειεσαι :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Δευτ 06 Ιουν, 2011 23:17

τελικά φιλαράκια θα κατέβω Δερβένι την 20 Ιουν το κανόνισα με τον κουμπάρο μου , όσο άφορα την αντικατάσταση των μπεκ από τα κεντρικά μου είπαν ότι έχω εγγύηση 2 χρονιά καλής λειτουργίας , όταν γυρίσω με το καλό θα σας πω λεπτομέρειες οκ. :thumbup:
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Επόμενο

Επιστροφή στο Fiat

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες