Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό dathens » Δευτ 06 Ιουν, 2011 23:20

Επρεπε να χες βαλει το brc θα χες και 1050 ευρα παντελόνι δε θα χες κανένα πρόβλημα ειδικά σε ιταλικο αμάξι απολύτως !!!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 06 Ιουν, 2011 23:50

Αντε παλι προβλημα με το icom, μια το ενα μια το αλλο(αν διαβασετε τις 400 σελιδες των 4Τροχων), για τουρκικα no name δεν εχω διαβασει τοσα προβληματα(η και καθολου προβληματα).. Τοσο δυσκολο ειναι οι αντιπροσωποι να συννενοηθουν μεταξυ τους και να στειλουν ενα μπεκ στην Κομοτηνη να ξεμπερδευεις?? μακαρι να ειναι το τελευταιο προβλημα.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Σάβ 25 Ιουν, 2011 14:13

Καλήμερα παίδες τελικά πήγα στο Δερβένι 20 Ιουν έβαλαν αμέσως το αυτοκίνητο μέσα και μου άλλαξαν και τα τέσσερα μπεκ μέσα σε 10 λεπτά τώρα πάλι λειτουργεί το σύστημα άψογα και ακόμιαστα . Επίσης έτυχε να δοκιμάσω το αυτοκίνητο ενός γνωστού μου ένα οπελ άστρα του 93 1400 ο οποίος έβαλε ένα σύστημα 4ης γενιάς και το αυτοκίνητο σερνόταν μόλις το γυρνούσα στην βενζίνη άρπαζε λες και το κρατούσε κάποιος από πίσω , να αυτά έβλεπα σε άλλους και τελικά αποφάσισα να βάλω το icom μακάρι να μην μου βγάλει άλλο πρόβλημα κατά άλλα υπέρ ευχαριστημένος ιδικά στις επιδόσεις πάει αισθητά καλύτερα ιδικά στην 4η 5η και 6η ταχύτητα .
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 25 Ιουν, 2011 15:33

Απλα ησουν ατυχος. Απλη αστοχια υλικου ηταν και θα μπορουσε να την παθει οποιοσδήποτε.
Το συστημα αξιζει τα λεφτα του πιστευω. Αν στο ρυθμισουν και σωστα, θα ευχαριστηθεις το αμαξι σου... :thumbup: (αν δεν πανε το lpg στο 1,50... :? )
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Δευτ 15 Αύγ, 2011 17:01

Τελικά δεν ήταν το τελευταίο παρότι μου το ευχήθηκες φίλε gkazakias , προχθές 13 Αυγ 2011 καθώς κατέβαινα από Ορεστιάδα Κομοτηνή για το τριήμερο μετά από περίπου 120 χιλ ταξιδιού σε έντονους ρυθμούς μου ξανά κώλυσε πάλι ένα; δυο; δεν ξέρω ποσά μπεκ και πάλι τα ίδια . :evil: :evil: :oops:( την προηγούμενη φορά ένα) .
Έσβησε ο κινητήρας και έμεινα στην Εγνατία μια ώρα περίπου μέχρι να στέγνωση ο κύλινδρος για να μπορέσω να το βάλω μπρος και να συνεχίσω με βενζίνη να πάω Κομοτηνή το τι καντήλια κατέβασα δεν λέγονται , και από την άλλη φοβάμαι μην μου βγάλει κανένα πρόβλημα στο μοερ αν και εδώ και δυο μέρες που το μετακινώ μόνο βενζίνα δεν παρατήρησα κάτι το περίεργο ούτε στον ήχο ούτε στην συμπεριφορά του κινητήρα , αυτό που θα πρεπε να τονίσω είναι ότι και τις δυο φόρες το κώλυμα έγινε σε συνθήκες πίεσης μήπως τα μπεκ που μου βάλανε δεν μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις του μοτερ και χρειάζομαι μεγαλύτερα; τι να πω κι δεν ξέρω όταν θα ανοίξουν μετά τον 15 Αύγουστο τα συνεργία (αν θα ανοίξουν δεν ξέρω τότε τι γαμ.....α) θα το θέσω το θέμα και βλέπουμε. :cry: :cry:
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Παρ 23 Σεπ, 2011 11:48

Απάντηση σε μήνυμα που έστειλε ο Stinger

Αποστολή: Παρ 23 Σεπ, 2011 10:46
Από: georgetjet
Προς: Stinger

Stinger έγραψε:Καλησπέρα φιλαράκι, τελικά τι έγινε με την περίπτωσή σου?? Ενδιαφέρομαι να βάλω και εγώ Icom στον ίδιο (Derveni gas) και έχω t-jet αλλά με αυτά που διάβασα με τα προβλήματά σου ψιλοφοβάμαι.. Ποια είναι η γνώμη σου?


Καλήμερα φιλαράκι , αν δεν θες να καούν οι βαλβίδες εξαγωγής σε 40 με 50 χιλ χιλιόμετρα να έχεις την ίδια ιπποδύναμη και καλύτερη ,να καταναλώνεις τα ίδια λίτρα όπως και με την βενζίνη και όχι 2 & 3 λίτρα περισσότερο τότε βάλε το ICOM εγγυημένα το έχω ψάξει πολύ καλά , έχω ξάδερφο που είναι χρόνια μηχανικός αυτοκινήτων και κάνει τοποθετήσεις BRC για τούρμπο 4ης γενιάς σύστημα μαθηματικά λόγο ξηρής καύσης λόγο αερίου ψεκασμού θερμοκρασία χώρου καύσης 30 έως 40 βαθμούς περισσότερο από το φυσιολογικό αποτέλεσμα bey bey βαλβίδες εξαγωγής , τώρα το ότι μου κώλυσε δυο φόρες μπεκ υγραερίου και τις δυο φορές μου κώλυσαν σε υψηλή πίεση του αυτοκινήτου κοντά στον κοφτή 4ης και 5ης ταχύτητας και θερμοκρασία περιβαλλοντολόγος 37 και 38 βαθμών γκαντεμιά !!!! το έφερα στα όρια τι να πω , τώρα μου έβαλαν μεγαλύτερα ζινγκερια για ποιο πλούσιο καύσιμο για να χορταίνει τον κινητήρα σε συνθήκες πίεσης , εδώ και δυο μήνες δεν έχω πρόβλημα άλλα δεν το πιέζω όπως πριν , ελπίζω να σε κάλυψα .
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 23 Σεπ, 2011 17:03

georgetjet έγραψε: έχω ψάξει πολύ καλά , έχω ξάδερφο που είναι χρόνια μηχανικός αυτοκινήτων και κάνει τοποθετήσεις BRC για τούρμπο 4ης γενιάς σύστημα μαθηματικά λόγο ξηρής καύσης λόγο αερίου ψεκασμού θερμοκρασία χώρου καύσης 30 έως 40 βαθμούς περισσότερο από το φυσιολογικό αποτέλεσμα bey bey βαλβίδες εξαγωγής , τώρα το ότι μου κώλυσε δυο φόρες μπεκ υγραερίου και τις δυο φορές μου κώλυσαν σε υψηλή πίεση του αυτοκινήτου κοντά στον κοφτή 4ης και 5ης ταχύτητας και θερμοκρασία περιβαλλοντολόγος 37 και 38 βαθμών γκαντεμιά !!!! το έφερα στα όρια τι να πω , τώρα μου έβαλαν μεγαλύτερα ζινγκερια για ποιο πλούσιο καύσιμο για να χορταίνει τον κινητήρα σε συνθήκες πίεσης , εδώ και δυο μήνες δεν έχω πρόβλημα άλλα δεν το πιέζω όπως πριν , ελπίζω να σε κάλυψα .


Ο φίλος μηχανικός ξέχασε να ενημερώσει ότι όλα τα κακά που αναφέρει (θερμοκρασία , βαλβίδες κλπ κλπ ) προέρχονται αν το πας συνέχεια κόφτες και κόκκινα με υγραέριο. Και στις χαμηλές και στις υψηλές στροφές έχεις λάθος αβάνς με ότι αυτό συνεπάγεται. Μάλιστα πολλοί εγκαταστάτες ρυθμίζουν να ψεκάζει μόνο βενζίνη από κάποιες στροφές και πάνω για να έχουν την βέλτιστη προστασία του κινητήρα. Στις μεσαίες είσαι σχετικά οκ. Το υγραέριο το βάζεις για να πας με οικονομία στον προορισμό σου όχι για να βγάζεις το άχτι σου στο αυτοκίνητο πιο οικονομικά. :thumbdown:

ΥΓ Το να καις τα ίδια λίτρα και στα 2 καύσιμο μάλλον δεν είναι και πολύ καλό, Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δουλεύεις φτωχά μίγματα.

Αυτά , πάντα φιλικά
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό maevius » Παρ 23 Σεπ, 2011 19:22

Και παιδιά σταματήστε τα σχόλια τυπου βάλτε αυτό που έχω εγώ γιατί είναι το καλύτερο και όποιος βάλει το άλλο θα καταστραφεί και μάλιστα μετά από τόσα προβλήματα. Βάλε εσύ το κα΄λυτερο συστημα με λάθος ρυθμιση και μετά πες ότι φταίει το σύστημα. Όσο για την ίδια κατανάλωση ποσότητας βενζινης- υγραερίου θα συμφωνήσω με τον από επάνω φίλο ότι μάλλον καλό δεν είναι.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό georgetjet » Τετ 28 Σεπ, 2011 19:00

καλησπέρα σε όλους
1. Το icom δουλεύει με των εγκέφαλο του αυτοκινήτου , δεν έχει δεύτερο εγκέφαλο (για να τον κάνει ρύθμιση κάποιος άσχετος έχουμε πόλους εδώ στην Ελλάδα και να πάρεις τον κινητήρα σε μερικά χιλιόμετρα στο χέρι )και συνεπώς για τον ρυθμό ψεκασμού των μπεκ υγραερίου είναι υπεύθυνος ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου , το μόνο πράγμα που ρυθμίζετε στο icom είναι η διάμετρος των ζινκλεριων που θα τοποθετηθούν στην μπεκέρα έτσι ώστε το μείγμα να είναι το ίδιο σε θερμίδες με την βενζίνα
2. Σε ένα χώρο καύσεως όταν εισέρχεται καύσιμο σε αέρια μορφή τότε η θερμοκρασία αυξάνετε κατακόρυφα σε σχέση με ένα υγρό καύσιμο όπως η βενζίνα στον κινητήρα (άπλα πραγματάκια που μαθαίνουν οι μηχανολόγοι μηχανικοί στο πρώτο μάθημα σε μηχανές εσωτερικής καύσης) το icom κάνει υγρό ψεκασμό το υγραέριο μεταφέρετε από την δεξαμενή μέσο μιας αντήλιας η οποία είναι εμβαπτισμένη στην δεξαμενή και μέσο σωλήνων υψηλής πιέσεως 25 μπαρ τόση πίεση έχει και δεξαμενή υγραερίου για να διατηρείτε σε υγρή μορφή κάτω από τα 25 μπαρ αεριοποιείται και έτσι φτάνει στην μπεκέρα σε υγρή μορφή και ψεκάζετε πάλι σε υγρή μορφή στο χώρο καύσης από τα μπεκ υγραερίου όπως και η βενζίνη τα οποία είναι ολόιδια με τα μπεκ βενζίνης .
3. Το καύσιμο σε αέρια μορφή σε χ όγκο είναι φτωχότερο σε θερμίδες από το ίδιο καύσιμο σε υγρή μορφή γι΄αυτό και τα αυτοκίνητα με 4ης γενιάς καταναλώνουν περισσότερα λίτρα υγραέριο από ότι με βενζίνα για την ίδια χρίση του οχήματος και γι΄αυτό τα 4ης κάνουν παράλληλο ψεκασμό η γυρνάνε σε βενζίνα όταν πιέζουμε το αυτοκίνητο πόσο όταν έχουμε τούρμπο , το icom ψεκάζει το υγραέριο σε υγρή μορφή στο χώρο καύσης με αποτέλεσμα να χρειάζεται λιγότερα λίτρα υγραερίου για την ίδια χρίση , επίσης όταν ένα καύσιμο ψεκάζετε σε ένα χώρο καύσεως στην ιδία μορφή (πχ υγρή) και το ένα έχει 112 εως 114 οκτάνια (υγραέριο) και το άλλο 95 οκτάνια (βενζίνα) πετυχαίνουμε καλύτερη και αποδοτικότατη καύση από το καύσιμο με τα περισσότερα οκτάνια , γι΄αυτό με το icom έχουμε ακόμη και λιγότερη κατανάλωση από την βενζίνα στην ίδια χρήση .
Όσο για το αυτοκίνητο μου φίλε gakost μετρήθηκε αν έχω φτωχότερο καύσιμο και με το διαγνωστικό της icom και με το διαγνωστικό της Fiat και με το διαγνωστικό του ξαδέρφου μου και είναι καρφί και στα δύο καύσιμα ακόμα επιμένεις ότι τα 4ης είναι καλύτερα από το icom????
ΥΓ Γι΄αυτό το icom έχει αγορά αν το παραγγείλεις εσύ ο ίδιος από Ιταλία http://www.icomitalia.it/lang1/imp_jtg.html 1260 ευρό ενώ τα υπόλοιπα 400 έως 600 ευρό είναι σαν να λέμε ότι το αεροβόλο είναι καλύτερο από το Μ16 μην τρελαθούμε κιόλας.
georgetjet
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Δευτ 14 Μαρ, 2011 22:40

Re: Fiat Bravo T-jet 150 HP LPG 4ης??? ή 5ης??? Γενιάς

Δημοσίευσηαπό gakost » Τετ 28 Σεπ, 2011 20:14

Ωραίο είναι το username μου με bold 8-) Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν κάποια θέματα και ας αρχίσουμε από τα εύκολα.

georgetjet έγραψε:Όσο για το αυτοκίνητο μου φίλε gakost μετρήθηκε αν έχω φτωχότερο καύσιμο και με το διαγνωστικό της icom και με το διαγνωστικό της Fiat και με το διαγνωστικό του ξαδέρφου μου και είναι καρφί και στα δυο καύσιμα ακόμα επιμένεις ότι τα 4ης είναι καλύτερα από το icom????
ΥΓ Γι΄αυτό το icom έχει αγορά αν το παραγγείλεις εσύ ο ίδιος από Ιταλία http://www.icomitalia.it/lang1/imp_jtg.html 1260 ευρό ενώ τα υπόλοιπα 400 έως 600 ευρό είναι σαν να λέμε ότι το αεροβόλο είναι καλύτερο από το Μ16 μην τρελαθούμε κιόλας.


Είπα εγώ τίποτα για γενιές; Για ξαναδιάβασε αυτά που έγραψα. Μετά από πολύ διάβασμα έχω και άποψη για το ICOM αλλά μάλλον δεν βοηθάει κάπου σε αυτή την φάση.
Για τα φτωχά μείγματα δώσε προσοχή στο μάλλον και στο πιθανότητα
Νομίζω μέχρι εδώ όλα καλά συνεννοηθήκαμε.

georgetjet έγραψε:3. Το καύσιμο σε αέρια μορφή σε χ όγκο είναι φτωχότερο σε θερμίδες από το ίδιο καύσιμο σε υγρή μορφή γι΄αυτό και τα αυτοκίνητα με 4ης γενιάς συστήματα καταναλώνουν περισσότερα λίτρα υγραέριο από ότι με βενζίνα για την ίδια χρίση του οχήματος , το icom ψεκάζει το υγραέριο σε υγρή μορφή στο χώρο καύσης με αποτέλεσμα να χρειάζεται λιγότερα λίτρα υγραερίου για την ίδια χρίση με τα 4ης , επίσης όταν ένα καύσιμο ψεκάζετε σε ένα χώρο καύσεως στην ιδία μορφή (πχ υγρή) και το έχει 112 εως 114 οκτάνια (υγραέριο) και το άλλο 95 οκτάνια (βενζίνα) πετυχαίνουμε καλύτερη και αποδοτικότατη καύση από το καύσιμο με τα περισσότερα οκτάνια , γι΄αυτό με το icom έχουμε ακόμη και λιγότερη κατανάλωση από την βενζίνα στην ίδια χρήση .


Το καύσιμο σε ότι και να το ψεκάσεις μέσα στον κύλινδρο το αγοράζεις με το λίτρο στο πρατήριο σε υγρή μορφή. Όπως ανέφερες λόγο της συμπίεσης είναι αποθηκευμένο σε υγρή μορφή εξ ου και υγρ(ο)αέριο και η νομοθεσία ορίζει ότι όλα τα υγρά πωλούνται με βάση μέτρησης τον όγκο δηλαδή λίτρο.
Θα σου παραθέσω ένα άρθρο που θα βοηθήσει και την πορεία της συζήτηση μας.

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... 2&pbreak=3

Όπως βλέπεις όταν αγοράσεις 1 λίτρο βενζίνης και 1 λίτρο υγραερίου δεν αγοράζεις την ίδια ενέργεια. Δηλαδή αν κάψεις και τα 2 θα πάρεις λιγότερη ενέργεια από το υγραέριο. Τα αέρια δεν μετριούνται σε λίτρα (όγκο δηλαδή) αλλά σε βάρος (κιλά ή ότι άλλη μονάδα θέλεις) επειδή συμπιέζονται. Άλλο βάρος έχει το υγραέριο σε μια ατμόσφαιρα άλλο στις 2 κλπ. άρα αυτό που αναφέρεις
"Το καύσιμο σε αέρια μορφή σε χ όγκο είναι φτωχότερο σε θερμίδες από το ίδιο καύσιμο σε υγρή μορφή γι΄αυτό και τα αυτοκίνητα με 4ης γενιάς συστήματα καταναλώνουν περισσότερα λίτρα υγραέριο από ότι με βενζίνα για την ίδια χρίση του οχήματος " δεν ισχύει γιατί είναι άκυρη η σύγκριση όπως σου εξήγησα. Τα λίτρα υγρ(ο)αερίου που θα πρέπει να κάψεις για να πάρεις την ίδια ενέργεια είναι παραπάνω. Ο λόγος που έχεις ίδια κατανάλωση είναι αυτό που αναφέρει το άρθρο

[quote]
Για να το κάνουμε απλό, τα παραπάνω οκτάνια του LPG είναι κρίσιμα και καθοριστικά, όσο πιο πολλή συμπίεση έχει ένας κινητήρας, αφού το LPG είναι δυνατόν να συμπιεστεί ακόμα και σε κινητήρες που λειτουργούν με σχέση 12:1. Επομένως, ένας συμβατικός ατμοσφαιρικός κινητήρας με συμπίεση 9:1 θα αποδίδει λιγότερο σε λειτουργία LPG από ό,τι, για παράδειγμα, ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού, που συνήθως λειτουργεί με μεγαλύτερη αναλογία συμπίεσης, ή σε σχέση με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, όπου η υπερπλήρωση αντικαθιστά την αυξημένη συμπίεση. [quote]
Αν δεν κάνω λάθος ο δικός σου κινητήρας είναι και τα 2 και turbo και αμέσου ψεκασμού οπότε βοηθιέται πολύ από τα πολλά οκτάνια του LPG. Έχεις στην ουσία καλύτερη εκμετάλλευση της καύσης και δεν παίζει ρόλο αν ο ψεκασμός είναι αέριος ή υγρός ή οτιδήποτε άλλο.

Τώρα σε σχέση με τις θερμοκρασίες να σου πω τι εννοώ πάλι και εκεί. Το υγραέριο έχει διαφορετικές απαιτήσεις προπορίας (αβάνς) σε σχέση με την βενζίνη. Θέλει λιγότερη προπορία στις χαμηλές και μεγαλύτερη στις υψηλές. Στις μεσαίες είναι πάνω κάτω η ίδια καμπύλη. Κάπου είχα δει και ένα διάγραμμα αλλά δεν το έχω πρόχειρο τώρα. Θα στο γράψω όπως αναλύθηκε σε κάποια άλλη συζήτηση " Όταν το αβάνς είναι λιγότερο από το ιδανικό, η καύση δεν έχει ολοκληρωθεί όταν ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής και η φλόγα που βγαίνει ζεσταίνει περισσότερο την βαλβίδα". Βέβαια και εδώ σε βοηθάει η τεχνολογία του αυτοκινήτου σου μιας και τα turbo έχουν ήδη αρκετό αβάνς. Όπως και να έχει όμως αν δεν έχεις ιδανικό αβάνς ταλαιπωρείς τις βαλβίδες. Μια φορά για μια προσπέραση δεν τρέχει και τίποτα αλλά αν το πας συνέχεια στα κόκκινα πιστεύεις ότι του κάνεις καλό με το να τσουρουφλίζεις τις βαλβίδες; Η απάντηση νομίζω είναι αυτονόητη.
Όπως έγραψα και πριν αυτά τα γράφω φιλικά και αν κάτι πιστεύεις δεν λέω σωστά περιμένω μια λογική απάντηση ή και διόρθωση αν κάπου κάνω λάθος και δεν θα μπω στην λογική μιας αντιπαράθεσης να σε πείσω ή να με πείσεις ποιος είναι σωστός και ποιος λάθος ούτε στην λογική το δικό μου είναι το καλύτερο κλπ κλπ 8-)
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Fiat

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες