Qgas έγραψε:fotisly έγραψε:της ιδιας λογικης ειμαι κ εγω απλα ετυχε να δει το προβλημα και θα εχω λιγοτερο κοστος εργατικων τωρα μιας που αλλαζω και ιμαντες!!
η βλακεια που εκανα ηταν οτι στην αρχη εβαλα υγρου ψεκασμου για να μην εχω τετοιο προβλημα το πληρωσα 2000 ευρω κ αργησα να κανω αποσβεση!!
Εχουμε πει υγρος και αέριος δεν αλλάζει κατι με τι λιπανση των μοτέρ .. Στο Silverline εχεις λαδιερα ;
ο υγρος ψεκαζει στους - βαθμους αρα θεωρητικα μικροτερη θερμοκρασια στο χωρο καυσης αρα λιγοτερη φθορα βαλβιδων.με αυτην την λογικη τον ειχα βαλει!!
στο silverline λαδιερα δεν εβαλα και ας ηταν δωρεαν!!το μονο που κανει ειναι μετα τις 4500στρ περιπου να γυριζει σε βενζινη!!