Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Citroen xantia 1600

Citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 26 Φεβ, 2012 01:10

καλησπερα εχω ενα σιτροεν ξανθια 1600 με κωδικος κινητηρα BFZ με 240.000 μοντ 1999 και ψηνομαι μαλλον εχω ψηθει αρκετα να του βαλω υγραεριο.
Εχω βρει το lovato στην πρεβεζα με τιμη 1000 τοποθετημενο + το κτεο η καταναλωση μου εθνικη οδο ειναι 7,5-8 λιτρα και πολη γυρω στα 10 λιτρα θα βαλω την δ.ξ στην θεση της ρεζερβας 60 λιτρα η ρεζερβα ειναι εξωτερικη απο κατω με κανονικη διασταση ελαστικου 185/65/15 φυσικα με τις καταληλες ενισχυσεις γαι το λοβατο ποια η αποψη σας?φυσικα θα μπουν λαδιερες ξυδιερες και αλατοπιπερα
υπαρχει θεμα με την τοποθετηση της δ/ξ απο κατω στον χωρο της ρεζερβας? οσο αναφορα το κτεο?
χρειαζετε λαμαρινα προστασιας?οι καλωδιωσεις απο την δ/ξ προς τον εγεφαλο περνουν κατω απο το σασι μαζι με τους σωληνες του υγραεριου η να περασω τα καλωδια μεσα απο την καμπινα?να σημειωσω οτι ο εγκαταστατης ειναι φιλος μου και καθε παρεμβαση προς το καλυτερο του ειναι δεκτικη απο αυτον
ευχαριστω εκ των προτερων
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Δευτ 27 Φεβ, 2012 12:00

Η φιάλη μπαίνει στο χώρο της ρεζέρβας κανονικά και δεν χρειάζεται λαδιέρα γιατί η μηχανή αυτή δεν έχει πρόβλημα με τις βαλβίδες της.
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 27 Φεβ, 2012 22:05

ευχαριστω βασιλη για την απαντηση σου
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό jeri » Δευτ 28 Μάιος, 2012 02:34

CITROEN XANTIA II 1.6

Θέλω να βάλω αέριο. Εχω περάσει 3 μέρες και νύχτες ψαχνοντασ στο διαδίκτυο και έχω τρελαθεί απο όσα είδα. Επειδή κουράστηκα βοηθήστε με παρακαλώ λέγοντασ μου τη γνώμη σας. που και πόσο. Κάνω 20.000 κλμ το χρόνο, το αμάξι είναι του 1999 με 123.000 κλμ τώρα και χρειάζομαι κάτι αξιόπιστο και όχι πανάκριβο. Ευχαριστώ πολύ.
jeri
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος, 2012 16:27

brc ή princ;

Δημοσίευσηαπό jeri » Δευτ 28 Μάιος, 2012 18:08

Παρακαλώ βοηθήστε με. ΣΕ citroen xantia ii 1.6 τι να βάλω? brc ή princ; ΠΟιο είναι το πιο αξιόπιστο? Επίσησ όντως πρέπει να προσέχουμε τουσ εγκαταστάτες. Ρώτησα στη γειτονιά μου έναν και μου είπε έλα φιλαράκο φέρε να στο βάλω 850 κατοστάρικα να σου γλιτώσω και το φπα, δεξαμενούλα τούρκικη και οκ. μιλάω και με LPGas και οι άνθρωποι ευγενέστατοι με πληροφορούν δια τηλεφώνου τι μάρκα καλύτερα πάει στο αμάξι και μάλιστα ζητάνε να το δουν πρώτα καθώς κάποιοι κινητήρες αυτού του αυτοκινήτου είχαν θέμα. Έτσι είναι οι επαγγελματίες!!!
jeri
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος, 2012 16:27

Re: Citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 28 Μάιος, 2012 18:32

καταρχας να ξερεις οτι ο ψεκασμος του αυτοκινητου μας ειναι full group δηλαδη ψεκαζουν ολα μαζι τα μπεκ με αποτελεσμα να θελεις πολλες ρυθμισεις για να πετυχεις την τελεια καυση το brc απο οτι εχω ακουσει ειναι ιδιο με το lovato που εχω εγω ολα ειναι θεμα ο μαστορας να σου κανει καλη δουλεια, εκει που εφτιαξα εγω το δικο μου μεχρι και πριν ενα χρονο, δουλευε στην σιτροεν και πριν κανει την μεταγγραφη του στην σιτροεν δουλευε αρκετα χρονια στην πεζω με αποτελεσμα να ξερει τους κινητηρες XU & TU πολυ καλα. Ρωτησε τον δικο σου εαν εχει ξαναβαλει σε κινητρα σαν το δικο μας και εαν ναι ζητα να δεις το αμαξι, η δ/ξνη μπηκε στην θεση της ρεζερβας διαστασεων δ/ξ 63Χ23 χωρ/τας 52 λιτρων ψαξε να βρεις απο μτχνα ανταλακτικα σιτροεν το καλυμα της ρεζερβας που ειχαν τα πρωτα ξανθια γιατι θα εχεις προβημα με το κτεο θελει την δ/ξ καλυμενη με ενα ειδος λαμαρινας λαδιερα εμενα μου εβαλε να ξερεις οτι πριν πας το αμαξι να πας να μετρησεις καυσαερια κατασταση αισθητηρα λ να εχεις αλλαγμενα μπουζι φιλτρο αερα που ειναι σημαντικα για την σωστη ρυθμιση του αυτοκινητου βαλτο για να σωθεις....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό jeri » Τρί 29 Μάιος, 2012 16:14

Με μεγάλη στεναχώρια σήμερα και λαμβάνοντας υπόψιν τις συμβουλές του βόρειου φίλου με ίδιο αμάξι πήγα για γκάζι. Χανιαδάκης και lpgas με πολλή ευγένεια και τεκμηριωμένες απόψεις αρνήθηκαν να μου βάλουν καθώς δεν μπορούσαν να εγγυηθούν καλή λειτουργία του συστήματος επειδή το αμάξι μου έχει μπέκ που ψεκάζουν όλα μαζί, δηλαδή full group και με απέτρεψαν. Αυτά....
Ευχαριστώ πολύ πολύ για την βοήθεια.
jeri
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος, 2012 16:27

Re: Citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 31 Μάιος, 2012 14:01

εαν ρυθμιστει σωστα και ξερουν να το ρυθμισουν δεν θα εχεις προβλημα τα μοτερ μας εχουν μια σχετικη αρρυθμια στο ρελαντι ακομα και στην βενζινα οποτε το ιδιο προβλημα θα το αντιμετωπισεις και στο υγραεριο και λιγο πιο εντονο .... κατα τα αλλα δεν εχεις προβλημα μαλλον οι εγκαταστατες το πιο πιθανο ειναι να μην το αναλαμβανουν λογω προβληματων ρυθμισης.....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 11 Ιουν, 2012 17:19

telika σημερα καταφερα να ρυθμισω οριστικα το αυτοκινντο να δουλευει σωστα με το υγραεριο επειδη ειναι full group λειτουργια στα μπεκ ειχα το εξης προβλημα στον αυτοπρογραμματισμο που εκανε ο εγκαταστατης το αυτοκινητο μπουκωνε στο ρελαντι με αποτελεσμα να εχω αρρυθμιες στην λειτουργια του ο λ ειναι ενταξει καρατσεκαρισμενος οταν λοιπον αφαιρουσες μιγμα μεσω του υπολογιστη δουλευε μεν καλυτερα αλλα ο λα διαβαζε φτωχο μιγμα στα καυσαερια με αποτελεσμα να αναβει λαμπακι και στο διαγνωστικο εβγαλε ενδειξη για φτωχο μιγμα οποτε κατεληξα στο να δουλευει το αυτοκινητο στο ρελαντι εως τις 1000 στροφες με βενζινα το αυτοκινητο εχει λειτουργια ρελαντο απο τις 850+_ 50 οποτε δεν ξερω εαν ηταν σκοπιμο να το ρυθμισω να δουλευει βενζινα απο τις 880 και μετα.....θα μπερδευει αραγε?
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Citroen xantia 1600

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 12 Αύγ, 2012 15:42

λοιπον επανερχομαι εστω και καθυστερημενα αναγκαστηκα λοιπον και αγορασα καλωδιο και προσπαθω εδω και ενα μηνα να ρυθμισω το αυτοκινητο μου τελικα το αμαξι δεν ειναι φουλ γκρουπ οπως εγραψα και παραπανω (φιλε εσυ που ψαχνεις για υγρεριο σε ξανθια το αμαξι ρυθμιζετε αλλα εχει πολυ δουλεια) καταφερα λοιπον και ρυθμισα το αυτοκινητο να δουλευει παρα πολυ καλα ακομα και στο ρελαντι με υγραεριο απλα μετα τον αυτοπρογραμματισμο κατεβασα το μιγμα ετσι ωστε το αμαξι να δουλευει καλα. Σε οποιδηποτε φασμα στροφων και να ειμαι γυριζοντας το αμαξι σε βενζινα δεν εχω καμοια μεταβολη στην λειτουργια του κινητηρα ουτε κοψιματα ουτε επιταχυνσεις η μεταβολη απο υγρεριο σε βενζινα με το πληκτρο δεν την καταλαβαινεις καν το μονο που μου μενει ειναι να παω να συνδεσω τον λ με τον εγκεφαλο απλα να εχω συγκρισιμες τιμες του αισθητηρα σε λειτουργια βενζινα με υγραεριο.....επιτελους το αμαξι για την ωρα δουλευει καλα...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37


Επιστροφή στο Citroen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες





cron