dorys έγραψε:Με τα σημερινά δεδομένα (που αναμένεται να χειροτερέψουν εις βάρος της τιμής του LPG), κάνω περί τα 15.000 χλμ τον χρόνο με κόστος βενζίνης περί τα 1,950 €. Εάν βάλω LPG θα έχω κέρδος περί τα 600 € τον χρόνο. Δηλαδή ένα καλό σύστημα θα κάνει απόσβεση σε 2,5 με 3 χρόνια, όταν η τιμή του LPG θα απελευθερωθεί (εάν δεν την φτάσουν κοντά στην τιμή της βενζίνης ωστόσο - αφού θα έπρεπε τώρα να είχε γύρω στα 0,8 €/λτ και όχι 0,93 €/λτ). Αυτά εφ' όσον δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα με υπερκαταναλώσεις LPG, πήγαινε-έλα στο συνεργείο για ρυθμίσεις και εφ' όσον θα καταναλώνω συνεχώς LPG και όχι βενζίνη (-λόγω προβλημάτων). Επειδή στατιστικά υπάρχουν προβλήματα που συνεπάγονται τα ανωτέρω, δεν νομίζω ότι θα γίνει ποτέ απόσβεση. Αυτά έχω να πω για όποιον θέλει να εγκαταστήσει σύστημα LPG σε ΙΧ. Εάν όμως πρόκειται για επαγγελματικό αυτοκίνητο που κάνει 50,000 χλμ τον χρόνο τότε τα πράγματα είναι πιο ευνοϊκά. Συμπέρασμα: Ξεχάστε τις εγκαταστάσεις LPG στα IX!
1) Τι εννοείς η τιμή θα απελεθερωθεί; Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός, διαμορφώνεται "ελεύθερα" (το βάζω σε εισαγωγικά για να μην αρχίσετε να μου την πέφτετε μερικοί)
2) Πως μπορείς να προβλέψεις τις τιμές του υγραερίου και της βενζίνης αύριο μεθαύριο μετά από 1 χρόνο;
3) Στατιστικά θα σου πω έκανα λίγο λιγότερο από 70κ κμ σε λίγο παραπάνω από 3 χρόνια. Προβλήματα δεν είχα, τα μόνα εξτρά κόστη είναι μια βεβαίωση ΚΤΕΟ και μια αλλάγή φίλτρων με κόστος κάτι λιγότερο από 50 € συνολικά αν θυμάμαι καλά και ούτε υπερκαταναλώσεις ούτε τίποτα ούτε επισκέψεις στον εγκαταστάτη.
Κόστος εγκατάστασης το 2010 1650 € υπολογίζω ότι είχα όφελος πάνω από 1700€ και μιλάμε για αυτοκίνητο το 01 1300CC. Το αυτοκίνητο το πούλησα πρόσφατα 2000€. Εσύ τι πιστεύεις βγήκα χαμένος; Αν είχα δώσει τα χρήματα που ζητάνε σήμερα για εγκατάσταση θα ήταν βέβαια πολύ καλύτερα τα νούμερα