Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό aris64 » Δευτ 11 Φεβ, 2013 12:49

Κατ' αρχήν καλημέρα σε όλους. Εγκατέστησα υγραέριο στο αυτοκίνητο πριν μία εβδομάδα και μεταφέρω τις εμπειρίες μου μετά απο 900 χιλ. (700 σε ταξίδι + 200 πόλη). Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο, έκδοση Avantgarde, έχει εργοστασιακά το sport packet της ΜΒ και είναι αγορασμένο 2ο χέρι πριν 14 μήνες από έναν ηλικιωμένο κύριο με 53500 κμ. Σήμερα έχει 75700 χιλ., άψογα συντηρημένο, ΜΒ εξουσιοδοτημένο συνεργείο κλπ. Το σύστημα που εγκαταστάθηκε είναι το prins silverine 2.0 με μπεκ prins. Κατά τη φάση των δοκιμών της εγκατάστασης, ο εγκαταστάτης συμπέρανε ότι το αυτοκίνητο είτε είναι "πειραγμένο" είτε είναι διαφορετικά ρυθμισμένο εργοστασιακά καθώς εκτιμά ότι ο κινητήρας δεν είναι 184 HP αλλά περισσότερο...Η εκτίμηση αυτή βασίστηκε στην παραμετροποίηση που "δείχνει" 200+ ΗΡ... Καθώς το Silverine 2.0 με τα μπεκ της Prins κρίθηκε οριακό, ο εγκατάστάτης πρότεινε και έβαλε μπεκ Hana (μπλέ) και παραμετροποίησε το σύστημα ανάλογα.
Παρατηρήσεις και "παιδικές ασθένειες" ως τώρα:

1. Το σύστημα φαίνεται να λειτουργεί άψογα. Η εναλλαγή καυσίμου γίνεται χωρίς να αντιλαμβάνεσαι το παραμικρό.

2. Ο κινητήρας λειτουργεί τέλεια και σε ψηλές στροφές έχω την αίσθηση ότι "φορτώνει" καλύτερα δηλαδή σε γρήγορες προσπεράσεις, kick down σε hard acceleration κλπ. Σε καμμιά περίπτωση δεν φαίνεται να υφίσταται απώλεια ισχύος. Η μόνη παρατήρηση εδώ είναι ότι σε kick down από 3η ταχύτητα και πάνω στις 5800 rpm περίπου γυρίζει βενζίνη για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά ξανά αέριο ενώ το αυτοκίνητο συνεχίζει να επιταχύνει. Αυτό το αντιλαμβάνεσαι μόνον αν δεις το ενδεικτικό led καθώς δεν αντιλαμβάνεσαι το παραμικρό. Αυτό σύμφωνα με τον εγκαταστάτη δεν είναι δυσλειτουργία αλλά έχει ρυθμιστεί έτσι για προστασία των μπεκ καθώς αγγίζουν το 100% στο overboost που κάνει εκείνη τη στιγμή ο κομπρέσσορας. Θα ήθελα ωστόσο και άλλες γνώμες, αν υπάρχουν, από εγκαταστάτες ή χρήστες που έχουν ανάλογη εμπειρία.

3. "Παιδική ασθένεια" που επιδέχεται ρύθμισης είναι ότι στο τελείωμα του αερίου δεν γύρισε σε βενζίνη αυτόματα αλλά άρχισε τα κομπιάσματα με απώλεια ισχύος και πήγε έτσι για 2-3 χιλ. οπότε και γύρισε μόνο του σε βενζίνη έχοντας κάψει και τους τελευταίους ατμούς του αερίου μάλλον.

4. Τέλος η κατανάλωση...αύξηση 20%+. Στην αρχή με "χάλασε" λίγο αλλά μετά με δεδομένη την ενεργειακή διαφορά των δύο καυσίμων περίπου 23% ανά μονάδα όγκου...ηρέμησα.

5. Συνολική μείωση του κόστους λειτουργίας του αυτοκινήτου (βενζίνη 1.70 / αέριο 0,92) το υπολόγισα στο 30%.

Συμπέρασμα: Αντί να αλλάξω αυτοκίνητο για να πάρω ένα αντίστοιχο diesel (πληρώνοντας μιά διαφορά 10-15000€) που δεν θα έκανα ποτέ απόσβεση, τώρα κρατώ το αυτοκίνητο μου, που έτσι κι αλλιώς είναι μια χαρά, και κάνω απόσβεση σε 10-11 μήνες.
aris64
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ, 2013 01:16

Re: Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 11 Φεβ, 2013 13:33

Παπούς και το είχε πειραγμένο; Μήπως δεν ήταν από 2ο χέρι αλλά από τρίτο και τα χλμ δεν είναι τα πραγματικά;
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό aris64 » Δευτ 11 Φεβ, 2013 13:42

Ναι...ακούγεται κάπως...Ο παππούς το είχε πάρει 1ο χέρι, εγώ2ο...ελληνική αντιπροσωπεία με full service book, ελέγθηκαν όλα πριν την αγορά στην ΜΒ, χιλιόμετρα πραγματικα. Ο παππούς (γύρω στα 65) ήταν που το παρήγγειλε με sport packet, που σημαίνει 18" ζάντες, χαμηλωμένη ανάρτηση (κούτσουρο) και...θεικά φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, διατρητους αεριζομενους δίσκους μπροστά, αεριζόμενους πίσω...δεν ξέρω αν το "πακέτο" περιλαμβάνει και διαφορετικό προγραμματισμό... :think:
aris64
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ, 2013 01:16

Re: Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό dathens » Δευτ 11 Φεβ, 2013 23:48

Μέτρα την κατανάλωση μέχρι τα 140-150 χιλ μετά νομίζω οτι αυξάνεται γεωμετρικά τι ποσοστό υγραεριου που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει , πχ στο δικό μου ML μέχρι τα 150 έχω απο 12-18 % διαφορά όσες φορές δοκίμασα να πάω με 180-200 ρουφαγε πάνω από 20 % μέχρι και 25 %.
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό aris64 » Τρί 12 Φεβ, 2013 04:50

Κι εγω ετσι νομιζω! Αναλογη συμπεριφορα εχει και στη βενζινη, μεχρι τα 140 εχει λογικη καταναλωση... μετα ξεφευγει! Θα κανω μετρησεις και θα επανελθω οταν εχω αρκετα στοιχεια πλεον αλλα λογικα πρεπει να ειναι οπως το λες.
aris64
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ, 2013 01:16

Re: Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό aris64 » Τετ 20 Φεβ, 2013 14:36

Οφείλω μιά διόρθωση στο 4 της αρχικής μου δημοσιεύσης περί κατανάλωσης...Η διαφορά στην κατανάλωση δεν έγκειται στη διαφορετική (μικρότερη) θερμογόνο δύναμη του υγραερίου η οποία είναι παρόμοια με αυτή της βενζίνης. Η διαφορά προκύπτει λόγω διαφορετικού ειδικού βάρους. Η ενέργεια (θερμογόνος δύναμη) προσδιορίζεται στη μονάδα βάρους (μάζα) του καιόμενου καυσίμου. Oταν μιλάμε όμως για κατανάλωση σε ltr/100 km πρέπει να θυμόμαστε ότι 1 lt lpg είναι περίπου 0.54 Kgr ενώ 1 lt βενζίνη περίπου 0.72 Kgr ενώ το diesel 0.85 Kgr περίπου. Τα συμπεράσματα προφανή..
aris64
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ, 2013 01:16

Re: Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 20 Φεβ, 2013 14:43

το υγραεριο εχει μικροτερη θερμογονο δυναμη απο την βενζινη οταν η μοναδα μετρησης ειναι ο ογκος δηλαδη το λιτρο.
στον κινητηρα εσωτερικης καυσης μας ενδιαφερει ο ογκος.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό aris64 » Τετ 13 Μαρ, 2013 17:28

aris64 έγραψε:........ Η μόνη παρατήρηση εδώ είναι ότι σε kick down από 3η ταχύτητα και πάνω στις 5800 rpm περίπου γυρίζει βενζίνη για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά ξανά αέριο ενώ το αυτοκίνητο συνεχίζει να επιταχύνει. Αυτό το αντιλαμβάνεσαι μόνον αν δεις το ενδεικτικό led καθώς δεν αντιλαμβάνεσαι το παραμικρό. Αυτό σύμφωνα με τον εγκαταστάτη δεν είναι δυσλειτουργία αλλά έχει ρυθμιστεί έτσι για προστασία των μπεκ καθώς αγγίζουν το 100% στο overboost που κάνει εκείνη τη στιγμή ο κομπρέσσορας. Θα ήθελα ωστόσο και άλλες γνώμες, αν υπάρχουν, από εγκαταστάτες ή χρήστες που έχουν ανάλογη εμπειρία.
.......


Λοιπόν, νέα δεδομένα... Σε σχέση με την παραπάνω επισήμανση, συνέχισα να το ψάχνω και προέκυψε ότι το silverline 2.0 δεν ήταν η καλύτερη επιλογή γιά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, καθώς δεν προτείνεται για turbo κινητήρες και για ιπποδύναμη άνω των 180 ιππων. Η αρχική συννενόηση με τον εγκαταστάτη μάλλον δεν ήταν πολύ κατατοπιστική καθώς συμφώνησα στην τοποθέτηση ενός "μη ενδεδειγμένου" συστήματος θέμα που όμως διορθώθηκε στη συνέχεια με άψογο τρόπο. Το σύστημα που πάει "γάντι" στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το Prins VSI 2.0 στην έκδοση για turbo. Η αντιπροσωπεία ήταν ιδιαίτερα υποστηρικτική στο ξεκαθάρισμα του θέματος και σε συννενόηση με τον εδώ αντικαταστάτη αντικαταστάθηκε το Silverline 2.0 με VSI 2.0 με μόνη οικονομική επιβάρυνση την διαφορά τιμής μεταξύ των δύο συστημάτων. Το επίπεδο εξυπηρέτησης ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό και το αυτοκίνητο τωρα λειτουργεί με υγραέριο σε όλο το φάσμα στροφών χωρις το παραμικρό πρόβλημα. Η λειτουργία του είναι άψογη και ο μέσος όρος στην αυξηση της κατανάλωσης κυμαίνεται στο 20%. Με δεδομένα όλα αυτά προχώρησα πριν μερικές μέρες και στην εγκατάσταση prins silverline 2.0 (+ λαδιέρα JML) στο ΜΒ Α150 της γυναίκας μου, το οποίο παρουσιάζει επίσης άψογη λειτουργία. Νεότερα για καταναλώσεις κλπ στο Α150 προσεχως στην αντίστοιχη κατηγορία.
aris64
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ, 2013 01:16

Re: Εγκατάσταση σε Ε 200 kompressor 1.8 MY2007 Sport Packet

Δημοσίευσηαπό dorys » Τρί 18 Ιουν, 2013 22:37

aris64 έγραψε:Ναι...ακούγεται κάπως...Ο παππούς το είχε πάρει 1ο χέρι, εγώ2ο...ελληνική αντιπροσωπεία με full service book, ελέγθηκαν όλα πριν την αγορά στην ΜΒ, χιλιόμετρα πραγματικα. Ο παππούς (γύρω στα 65) ήταν που το παρήγγειλε με sport packet, που σημαίνει 18" ζάντες, χαμηλωμένη ανάρτηση (κούτσουρο) και...θεικά φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, διατρητους αεριζομενους δίσκους μπροστά, αεριζόμενους πίσω...δεν ξέρω αν το "πακέτο" περιλαμβάνει και διαφορετικό προγραμματισμό... :think:


το CLK200K του 2004 που οδηγώ έχει ονομαστική ιπποδύναμη (όπως το δίνει το εργοστάσιο της ΜΒ) 163ΗΡ, όμως στην δυναμομέτρηση δίνει 179ΗΡ στο τροχό (4T αντίστοιχο τεύχος τεστ). Μαθαίνω ότι η ονομαστική ιπποδύναμη που δίνει η ΜΒ είναι μικρότερη από την πραγματική. Μήπως αυτό ήταν τελικά το πρόβλημα με την επιλογή κατάλληλου συστήματος υγραερίου;
dorys
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ, 2013 14:15


Επιστροφή στο Mercedes

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες