Σελίδα 1 από 2

Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ, 2014 02:40
από droseros12
καλησπερα.τι συστημα προτεινεται για peugeot 406 1.6 μοντελο 98?ο κινητηρας ειναι ο 8βαλβιδος με τους 90 ιππους.καποιος μου πε οτι επειδη ψεκαζουν ολα μαζι τα μπεκ ειναι δυσκολο να προγραμματισεις το συστημα ετσι ωστε να δουλευει σωστα με αεριο.αν καποιος ξερει τι παιζει ας με διαφωτισει.μεγιστο ποσο που μπροω να δωσω ειναι 700-750 ευρω.

Re: peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ, 2014 10:01
από Qgas
droseros12 έγραψε:καλησπερα.τι συστημα προτεινεται για peugeot 406 1.6 μοντελο 98?ο κινητηρας ειναι ο 8βαλβιδος με τους 90 ιππους.καποιος μου πε οτι επειδη ψεκαζουν ολα μαζι τα μπεκ ειναι δυσκολο να προγραμματισεις το συστημα ετσι ωστε να δουλευει σωστα με αεριο.αν καποιος ξερει τι παιζει ας με διαφωτισει.μεγιστο ποσο που μπροω να δωσω ειναι 700-750 ευρω.



Δεν εινσι δυσκολο θελει λίγο προσοχη εινσι full group .

Re: Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ, 2014 18:46
από manoliss
επειδη φοραω το ιδιο μοτερ το εχω βαλει σε full group και το αμαξι ρεταρει και πεταει ακαυτη....το εχω σε επιλογη διαδοχικο θα προσεξεις ομως να μην τρυπησεις την πολλαπλη αλλα στο μεταλλικο καπακι μεταξυ εφαρμογης πολλαλπλης και τοιχοματος καπακιου.
ρε χρηστο το αμαξι δουλευει σαν τρακτερ με το full group και πιο φυσιολογικα με την επιλογη διαδοχικο....
μηπως πρεπει να κοιταξω και κατι αλλο?

Re: Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ, 2014 18:58
από Qgas
manoliss έγραψε:επειδη φοραω το ιδιο μοτερ το εχω βαλει σε full group και το αμαξι ρεταρει και πεταει ακαυτη....το εχω σε επιλογη διαδοχικο θα προσεξεις ομως να μην τρυπησεις την πολλαπλη αλλα στο μεταλλικο καπακι μεταξυ εφαρμογης πολλαλπλης και τοιχοματος καπακιου.
ρε χρηστο το αμαξι δουλευει σαν τρακτερ με το full group και πιο φυσιολογικα με την επιλογη διαδοχικο....
μηπως πρεπει να κοιταξω και κατι αλλο?


Kωστας ναι ο χρήστος στην lpgas θα σου πει αμα θες εχει μαλλον λαθος ακροφυσια και γιαυτο τα full group γενικα ειναι ιδιαιτερα και θελουν λιγο προσοχή..

Re: Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Απρ, 2014 19:20
από manoliss
Qgas το αμαξι το εχω σε ακινησια και χωρις υγραεριο μεσα....τι πρεπει να δω στο full group σε ρυθμισεις?
στην παρακατω εικονα σου δειχνω που εχω τρυπησει για να μπουν τα τσουτσουνακια που βιδωσα αντι στην πολλαπλη
στο καπακι των βαλβιδων
αυτη ειναι η φωτο του κινητηρα
Εικόνα
στη ιδια φωτο με μαυρο χρωμα ειναι σημαδεμενο εκει που εχω τρυπησει για να μπουν τα τσοτσουνακια

Εικόνα
Qgas θα σου φωτογραφησω την πολλαπλη εισαγωγης για να καταλαβεις γιατι τελικα την αλλαξα και εκανα αλλου τρυπες...για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω δοκιμασει με την καινουργια κατασταση να το προγραμματισω με την επιλογη full group εκτος και εαν θελει αλλες παραμετρους το δουλευω με το συστημα διαδοχικο..
το συστημα που εχω ειναι το λοβατο.....στο ξαρα του πατερα μου δουλευει τελεια αλλα ειναι εντελως διαφορετικος ο κινητηρας....

Re: Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ, 2014 02:22
από manoliss
ο συγκεγκριμενος τροπος που τοποθετηθηκαν τα τσουτσουνακια ειναι πολυ κοντα στην εισγωγη ουσιαστικα σχεδο διπλα στην βαλβιδα.....ειναι λαθος?

Re: Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ, 2014 10:22
από Qgas
Δεν χρειάζεται μεχρι και 2 εκ τα ακροφυσια ειναι ίσια η γωνιακό 90 μοιρών ; Επισης τι διάμετρο εινσι 5 ή 6 χιλ ;

Re: Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Απρ, 2014 10:09
από manoliss
ειναι τοποθετημενα σχεδον καθετα στο μπλοκ δηλαδη η γωνια τοποθετησης ειναι σχεδον 90 μοιρες οταν λες διαμετρο εννοεις την διαμετρο του σπειρωματος? η την εσωτερικη διαμετρο απο το τσουτσουνακι?

Re: Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Απρ, 2014 10:37
από Qgas
manoliss έγραψε:ειναι τοποθετημενα σχεδον καθετα στο μπλοκ δηλαδη η γωνια τοποθετησης ειναι σχεδον 90 μοιρες οταν λες διαμετρο εννοεις την διαμετρο του σπειρωματος? η την εσωτερικη διαμετρο απο το τσουτσουνακι?



Την εσωτερική εννοώ θελει 5 χιλ

Re: Peugeot 406 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Νοέμ, 2016 21:46
από harispug
Καλησπέρα,

αποφάσισα πρόσφατα να βάλω υγραέριο στο αμάξι όπως και έκανα. Πήγαινα για BRC αλλά ο μάστορας που αποφάσισα και το πέρασα μου σύστησε Zanardi καθώς είναι full group. Το αμάξι από πάντα μικροέπαιζε στο ρελαντί αλλά ως εκεί. Ρυθμίστηκε μετά το υγραέριο ενώ το καλοκαίρι αλλάχτηκε και το μοτέρ του ρελαντί. Τώρα πηγαίνει καλύτερα. Παρόλα αυτά το αμάξι ρετάρει αρκετά και κλωτσάει ενώ μέχρι πρότινος η κατανάλωση βενζίνης ήταν 20€/100km.

Έχετε κάποια παρατήρηση?