Re: Peugeot 406 1.6
Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Νοέμ, 2016 01:13
harispug έγραψε:Καλησπέρα,
αποφάσισα πρόσφατα να βάλω υγραέριο στο αμάξι όπως και έκανα. Πήγαινα για BRC αλλά ο μάστορας που αποφάσισα και το πέρασα μου σύστησε Zanardi καθώς είναι full group. Το αμάξι από πάντα μικροέπαιζε στο ρελαντί αλλά ως εκεί. Ρυθμίστηκε μετά το υγραέριο ενώ το καλοκαίρι αλλάχτηκε και το μοτέρ του ρελαντί. Τώρα πηγαίνει καλύτερα. Παρόλα αυτά το αμάξι ρετάρει αρκετά και κλωτσάει ενώ μέχρι πρότινος η κατανάλωση βενζίνης ήταν 20€/100km.
Έχετε κάποια παρατήρηση?
πολλες...
αρχικα...εχω ερωτηματα...
1.επειδη ειναι full group η brc δεν υποστηριζει full group? μαλλον ο μαστορας σου για καποιο λογο εβαλε ζαναρντι
εγω στο δικο μου εχω λοβατο δεν εχω αρυθμιες αλλα προσφατα αλλαξα πολ/τη και καλωδια και με την αλλαγη αυτη εξαφανιστηκαν οτισηποτε αρρυθμιες ειχα
2.το μοτερ ρελαντι δεν εχει να κανει με τις αρρυθμιες απλα εχει να κανει αν κολλαει κατα την επαναφορα των στροφων και τις κρατα λιγο παραπανω η αν δεν δουλευει καθολου
3.πρεπει να δεις τι μπεκ εχεις βαλει το συγκεκριμενο μοτερ δεν θελει μπεκ πανω απο 1,7μμ διαμμετρο με 1,6 εισε πολυ καλα και θελει χαμηλη πιεση εξοδου αεριου στο πνευμονα ειναι το σημαντικοτερο....εμενα εβγαζε πιεση πνευμονα 1,55 με την βιδα τερμα χαμηλα και αναγκαστικα με αλλο τροπο κατεβασα την πιεση....
5.οι κινητηρες xu που ειναι οι δικοι μας δεν εχουν μεγαλη υποπιεση...
4.αν η καταναλωση βενζινας φιλε ειναι 20 λιτρα θες γενικο σερβις και ελεγχο
για να λυσεις το προβλημα σου θες
μπουζι
μπουζοκαλωδια
πολ/τη
αισθητηρα λ
φιλτρο αερος
καθαρισμο μαπ
καθαρισμο μπεκ βενζινας (μετα βγαλε τον πολο κανε αρχικοποιηση πεταλουδας και θα εισε οκ)
καθαρισμα εισαγωγης καυσιμου
αυτα τα παραπανω οσο αναφορα την λειτουργια του κινητηρα για να δουλεψει καλα σε βενζινα
για το υγραεριο
φορας μαλλον μπουζι μαρκας bosch FR7DC θα βαλεις ενα νουμερο ψυχροτερα η γενικα οτι μπουζι μαρκα εχεις και θες να την συνεχισεις θα βρεις ενα νουμερο ψυχροτερα
ακροφυσια με στην εισαγωγη με σωληνακι τεφλον ετσι ωστε να πηγαινει κατευθειαν το καυσιμο στο χωρο καυσης λογω της ιδιομορφιας κατασκευης της εισαγωγης....
μειωση πιεσης εξαγωγης αεριου απο τον πνευμονα αν τα νουμερα πιεσης με το δικο μου συστημα ειναι αντιστοιχα στο περιπου πρεπει να κατεβασεις την πιεση στο 1.3-1.4 διοτι το πνιγεις με μιγμα για αυτο και εχεις αυτες τις αρρυθμιες
αν τα κανεις ολα αυτα θα εχεις ομαλοτατη λειτουργια και δεν θα εχεις κανενα θεμα...
ολα τα παραπανω τα εκανα σταδιακα στο δικο μου μοτερ σε ξανθια 1.6 που εχουμε το ιδιο μοτερ με την διαφορα οτι στο δικο μου αμαξι το ρελαντι επηραζετε αρνητικα διοτι τροφοδοτει και την αντλια αναρτησης και οι αρρυθμιες ειναι λιγο περισοτερες απο τις δικες σου...
βλεπεις εχουμε ενα μοτερ σκυλι που βγαζει και 700.000 χωρις να τσιμπισει λαδακι αλλα απο τροφοδοσια και χαρτογαρφηση στην βενζινα ειναι αστα να πανε...