Σελίδα 1 από 1

Peugeot 307 (2003)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Σεπ, 2014 20:17
από dpapan
Καλησπέρα σε όλους

Εχω ένα Peugeot 307 του 2003 και έχω καταλήξει στο brc vale. Τι λέτε θα είναι αξιόπιστο σύστημα για το αυτοκινητό μου;

Ευαριστώ.

Re: Peugeot 307 (2003)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ, 2014 17:21
από chrisgsi
μαλλον καπου εχεις κανει λαθος η brc βγαζει 2 μοντελα απο οσο γνωριζω το seq 24 και το plug & drive

Re: Peugeot 307 (2003)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ, 2014 18:39
από george7009
Χρήστο έχει και το vale η brc το πιο μικρό κιτ .

Re: Peugeot 307 (2003)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ, 2014 22:55
από LPGas
Πιο μικρό το Vale δεν ειναι, μπορει να καλύψει εώς και 140 ίππους άνετα, απλα τα μπεκ ειναι τύπου ηλεκτροβαλβιδας. Απο εμείς προκύπτει και η διάφορα τιμής σε σχέση με το sequent που εχεις ακριβώς τα ίδια εξαρτήματα εκτός των μπεκ που ειναι τύπου βενζίνης.

Re: Peugeot 307 (2003)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ, 2014 23:58
από drspiros
chrisgsi έγραψε:μαλλον καπου εχεις κανει λαθος η brc βγαζει 2 μοντελα απο οσο γνωριζω το seq 24 και το plug & drive

No comments...
www.lpgas.gr/el/ygraeriokinisi/prosfore ... riokinisis

πολλα χιλιομετρα.υγραεριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ, 2015 20:18
από haris321
καλησπέρα σας.
ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το υγραέριο.
εχω ένα Peugeot 307 το οποιο εχει 220.000 χλμ. είναι του 2003 1.400 κυβικά 75 αλογα.
λογω των χιλιομέτρων σκέφτομαι να αλλάξω ένα κινητήρα και να τοποθετήσω υγραέριο.
ποια είναι η αποψη σας σχετικά με την κίνηση αυτή?
πιστεύετε ότι η καρότσα του αυτοκινήτου και ολο το υπόλοιπο μηχανικο συστημα, εκτος της μηχανής που θα αλλαχτεί,
θα είναι σε θεση να δεχτει ένα κιτ υγραερίου? ή θα εχω συνεχή προβλήματα?

με εκτίμηση,
χάρης.

Re: πολλα χιλιομετρα.υγραεριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ, 2015 21:05
από BOURTZI
Αν προκειται να αλλαξεις κινητηρα μονο λογω χλμ να μην τον αλλαξεις και να βαλεις υγραεριο!

Re: πολλα χιλιομετρα.υγραεριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ, 2015 21:10
από haris321
BOURTZI έγραψε:Αν προκειται να αλλαξεις κινητηρα μονο λογω χλμ να μην τον αλλαξεις και να βαλεις υγραεριο!


καλησπέρα.
σε συζητήσεις κατά διαστήματα, ενημερώθηκα ότι τα 220.000 χλμ δεν ενδείκνυνται για τοποθετηση υγραερίου, λογω του ότι υπαρχει ο κίνδυνος να προκυψουν προβλήματα στο μοτερ.
για αυτό τον λογο, υπαρχει η σκεψη αλλαγης του μοτερ και υστερα η τοποθετηση του υγραερίου.
ρωτησα λοιπον αν περα από το μοτερ θα μπορουσε να προκυψει καπου αλλου πρόβλημα ,λογω των χιλιομετρων.αν αξιζει δηλαδή να βαλω υγραεριο, χωρις να εχω απτα θεματα, στα 220.000 χλμ εστω και με άλλη μηχανη.

Re: Απ: Peugeot 307 (2003)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ, 2015 04:23
από anikologr
haris321 έγραψε:
BOURTZI έγραψε:Αν προκειται να αλλαξεις κινητηρα μονο λογω χλμ να μην τον αλλαξεις και να βαλεις υγραεριο!


καλησπέρα.
σε συζητήσεις κατά διαστήματα, ενημερώθηκα ότι τα 220.000 χλμ δεν ενδείκνυνται για τοποθετηση υγραερίου, λογω του ότι υπαρχει ο κίνδυνος να προκυψουν προβλήματα στο μοτερ.
για αυτό τον λογο, υπαρχει η σκεψη αλλαγης του μοτερ και υστερα η τοποθετηση του υγραερίου.
ρωτησα λοιπον αν περα από το μοτερ θα μπορουσε να προκυψει καπου αλλου πρόβλημα ,λογω των χιλιομετρων.αν αξιζει δηλαδή να βαλω υγραεριο, χωρις να εχω απτα θεματα, στα 220.000 χλμ εστω και με άλλη μηχανη.

Το πολύ πολύ να χρειαστεί να αλλάξεις κινητήρα. Γιατί να το κάνεις προκαταβολικά?