Σελίδα 1 από 2

Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 09:12
από kostasb
Καλημέρα σε όλους,
Γράφτηκα στο forum μιας και έχω "κακούς" σκοπούς για το επταετίας Πεζουδάκι μου.
2.000cc, ατμοσφαιρικό, ~180HP @ 7000rpm, κατανάλωση 11.5lt/100km (μέσα έξω), χρήση ~25.000km/ετος
Προσανατολίζομαι προς τα συστήματα ψεκασμού υγρού LPG.
Όπως (φαντάζομαι) οι περισσότεροι, έχω κάποιους ενδοιασμούς (πέρα από το ότι θα μείνω χωρίς port-bagage μιας και δεν έχει ήδη ρεζέρβα)
Ακούω για υψηλότερες θερμοκρασίες καύσης. Θα αντέξει το μοτεράκι μου? Έχω και σχετικά "βαρύ" πόδι στα ταξίδια (μέση οδήγηση στο 80%)
Θα πετύχει η προσθήκη στον πολύ περιορισμένο χώρο (τρυπήματα, κολλήματα, σωληνάκια στεγανοποίηση)?
Από μάρκες έχω δει iCOM,VIALLE. Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές σε υγρό ψεκασμό? Υπάρχει κανείς που να έχει τοποθετήσει στο ίδιο ή παραπλήσιο μοντέλο?

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 10:00
από jonjon
Έχουν βάλει αρκετά άτομα αέριο σε 206. 'Οταν βάλεις με το καλό ξέχνα τα γκάζια, αλλιώς ετοίμαζε καινούριες βαλβιδούλες. Το υγραέριο είναι ''πράσινο '' καύσιμο και κατά την ΄γνώμη μου πρέπει να οδηγάς με αυτό οικονομικά και στρωτά, αν θες να πατήσεις τέρμα το γκάζι καλύτερα να το γυρίζεις σε βενζίνη. ;)

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 11:19
από l3g3nd
Φίλε καλώς ήρθες στην παρέα μας.

Έχω ένα 206, αλλά καμία σχέση με το δικό σου, 1400 8V και αυτόματο. Έχω βάλει και εγώ υγραέριο χωρίς κάποιο ιδιαίτερο θέμα.

Αυτό που έχω να σου πω σαν tip είναι ότι LPG και γρήγορη οδήγηση είναι πράγματα ασύμβατα!

Για να πετύχει αυτό που θέλεις, πρέπει να βρεις τον κατάλληλο μάστορα! Είναι δικό του θέμα που θα τα βάλει!

Επίσης να σου προτείνω, επειδή το αυτοκίνητό σου είναι στον 7ο χρόνο όπως το δικό μου, να μην μπεις στην διαδικασία να βάλεις κάτι πολύ ακριβό, αλλά να βρείς κάτι να σε καλύπτει, να είναι αξιόπιστο και βέβαια σχετικά οικονομικό.

Εύχομαι τα καλύτερα!

Παναγιώτης

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 15:58
από astragjtg
kostasb έγραψε:Προσανατολίζομαι προς τα συστήματα ψεκασμού υγρού LPG.
Ακούω για υψηλότερες θερμοκρασίες καύσης. Θα αντέξει το μοτεράκι μου? Έχω και σχετικά "βαρύ" πόδι στα ταξίδια (μέση οδήγηση στο 80%)
Θα πετύχει η προσθήκη στον πολύ περιορισμένο χώρο (τρυπήματα, κολλήματα, σωληνάκια στεγανοποίηση)?
Από μάρκες έχω δει iCOM,VIALLE. Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές σε υγρό ψεκασμό?


Αν εχεις να διαθεσεις τα χρηματα, ο υγρος ψεκασμος ειναι η καλυτερη επιλογη. Εχει και μειονεκτήματα οπως αλλωστε και ολα τα συστηματα αλλα συνολικα υπερτερει κατα την γνωμη μου. Παντως οτι συστημα και να βαλεις(αεριου ή υγρου) το σημαντικότερο περαν της σωστης εγκαταστασης ειναι η σωστη ρυθμηση απο τον εγκαταστατη.

Υψηλοτερες θερμοκρασιες-πιεσεις αναπτύσσονται στις υψηλες στροφες με lpg οπως και με τη βενζινη, αντε λιγο παραπανω. Η βασικη διαφορα ειναι ο διαφορετικος τροπος καυσης του υγραεριου(διαφορετικο αβανς) που σε συναρτηση με το παραπανω, βαζει σε δοκιμασια τον κινητήρα...
Γι'αυτο θα συμβουλευα να μην το δουλευεις στις υψηλες στροφες για ωρα και αν ειναι να το κανεις, καντο με βενζινη για να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο. Στο κατω κατω το υγραεριο το βαζουμε για οικονομικους λογους και οχι για να ξαναρχίσουμε τις κοντρες μιας και ακρίβυνε η βενζινη...

Ο περιορισμενος χωρος στη μηχανη (για να χωρέσουν τα υλικα) δεν παιζει ρολο αν διαθετει ικανότητες ο εγκαταστατης. Δε νομιζω να αναρωτιεσαι πως γινεται π.χ. να τρυπηθει η πολλαπλη σε τοσο μικρο μερος, ΠΑΝΩ στ'αμαξι γιατι κατι τετοιο ειναι απαγορευτικο. Πρεπει να βγει η πολλαπλη.

Οι εταιριες που παιζουν μεχρι τωρα ειναι Vialle και Icom. Εχει βγαλει και η Prins αλλα 1ον) δεν ξερω αν εχει ερθει στην ελλαδα 2ον)ειναι μονο για αμεσου ψεκασμου κινητηρες και 3ον) επειδή ειναι mono fuel (λειτουργεια μονο με υγραεριο ), απ'οσο ξερω ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στην ελλαδα.

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 21:20
από kostasb
:)
Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες σας.
Το κακό είναι ότι το μοτέρ είναι από τη φύση του πολύστροφο, έχει και σχετικά κοντό κιβώτιο.
Με μέγιστη ισχύ και τελική στις 7.000 (κόφτης 7.300), κινούμαι στην εθνική στις 5.000-6.000
Ακόμη και η ροπή είναι στις 4.750 με 150χλμ/ωρα.
Με τα δεδομένα αυτά ποια θα ήταν η περιοχή "ηρεμης" οδήγησης.
Εψαξα στην λίστα της Vialle αλλά δεν βρήκα πουθενά τον κινητήρα μου (RFK) παρ' όλο που έχει μπει σε κάποια μοντέλα Peugeot και Citroen εκτός από το 206, googlάρισα μήπως βρω καμιά μετατροπή για το δικο μου χωρίς αποτέλεσμα.
Φίλε astragjtg αν το πρόβλημα είναι το αβανς μήπως θα βελτιωνόταν με διαφορετική χαρτογράφηση της ECU?
Υπάρχει manual πχ της iCOM για τις πιθανές ρυθμίσεις?
Στις λεπτομέρειες με το μάστορα με ζώνουν τα φίδια! Υπάρχει πουθενά σελίδα αξιολόγησης? (πολλά ζητάω)

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 22:08
από tsopirs
Αν δουλευεις τοσο ψηλα,το μονο που μπορεις να κανεις για εμενα ειναι ενα κιτ το οποιο μετα της 4500 να ψακαζει παραληλα και καποιοα μιλισεκοντ βενζινη ωστε να εχεις το κεφαλι σου πιο ησηχο..και μετα της 5800πχ να γυρναει σε βενζινη,η να ψεκαζει ακομα πιο πολυ...Μονο ετσι θα μπορεις να κανεις οικονομια και μαλλον θα πας σε κιτ αεριου ψεκασμου για να το κανεις καποιοα στιγμη αποσβεση.
Αλλιως καλα ειναι στην εθνικη να μην περνας τα 130 χιλιομετρα,δηλαδη κοντα στις 4000 ειναι ασφαλες περιοχη σε ενα τοσο πολυστροφο μοτερ..αντε στην ροπη να πηγαινεις,εφοσον το μοτερ ειναι πολυστροφο το αμαξι μαλλον εχει πιο ενισχυμενα εντοσθια απο ενα που τελειωνει στις 6500 οποτε αναλογως πιστευω ανεβαινεις και καποιες στροφες...

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 22:11
από astragjtg
kostasb έγραψε:Με τα δεδομένα αυτά ποια θα ήταν η περιοχή "ηρεμης" οδήγησης.


Καπου εκει που περιγραφεις θα ειναι οι νορμαλ στροφες για πορεια σε αυτοκινητοδρομο στον δικο σου κινητηρα κατα την γνωνη μου. Οχι παντως πανω απο 5 με 5.000. Δεν ειναι βεβαια ο κανονας. Αν θες να το τρεξεις για λιγο δεν υπαρχει θεμα. Αν ειναι να εισαι ωρες πανω στο γκαζι κοντα στον κοφτη...αλλαζει το πραγμα. Επαναλαμβανω παλι, προσωπικη αποψη απο αυτα που εχω διαβασει.

kostasb έγραψε:Εψαξα στην λίστα της Vialle αλλά δεν βρήκα πουθενά τον κινητήρα μου (RFK) παρ' όλο που έχει μπει σε κάποια μοντέλα Peugeot και Citroen εκτός από το 206


Το οτι η vialle δεν εχει τον κινητηρα σου, δεν ειναι οτι καλυτερο. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι εφικτό. Εχουν γινει μετατροπες και σε εκτος λιστα κινητηρες με επιτυχια.

kostasb έγραψε:Φίλε astragjtg αν το πρόβλημα είναι το αβανς μήπως θα βελτιωνόταν με διαφορετική χαρτογράφηση της ECU?


Αν προγραμματισεις(νεος χαρτης με αντιστοιχο αβανς για lpg) τον μαμα εγκεφαλο ειναι οτι τελειοτερο αλλα επισης και οτι ποιο ακριβοτερο...

kostasb έγραψε:Υπάρχει manual πχ της iCOM για τις πιθανές ρυθμίσεις?


Αυτο φανταζει ως αστειο φιλε μου. Δυστυχώς, η icom ειναι πολυ πισω σε αυτα τα πραγματα. Μονο εμπειρος βελτιωτης θα στο προγραμματησει σωστα για lpg. Βρεξε μου και γλυστρησα δηλαδη... Μέχρι τωρα, μονο εναν εχω ακουσει να το'χει κανει με αντίστοιχο κοστος...

kostasb έγραψε:Στις λεπτομέρειες με το μάστορα με ζώνουν τα φίδια! Υπάρχει πουθενά σελίδα αξιολόγησης? (πολλά ζητάω)


Υπαρχει ενα θεμα εδω για αξιολογους εγκαταστατες αλλα δεν θα βγαλεις ετσι ακρη. Διαβασε το φορουμ για να κατατοπιστείς.

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 23:04
από kostasb
Σας ευχαριστώ και πάλι.
astragjtg, βλέπω ότι φοράς το σύστημα που έχω βάλει στο μάτι.
Είσαι ευχαριστημένος? αν ναι, που το εγκατέστησες?

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ, 2011 23:14
από actionpeugeot
Υπάρχει χώρος για όλα έστω και αν είναι στριμωγμένα με μια καλή ματιά χωράνε
Η πολλαπλή έτσι και αλλιώς βγαίνει για να τρυπηθεί αλλά αν δεν θες τρύπες βάλε αερίου με ποτηράκια μπαίνουν άνετα
Μπουκάλα μπαίνει στο μπαγκάζ δεν χρειάζεται να βάλεις κανένα τέρας
Με το μοτέρ δεν θα έχεις κανέναν πρόβλημα

Re: Peugeot 206RC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Δεκ, 2011 01:25
από astragjtg
kostasb έγραψε:astragjtg, βλέπω ότι φοράς το σύστημα που έχω βάλει στο μάτι.
Είσαι ευχαριστημένος? αν ναι, που το εγκατέστησες?


Απολυτα ευχαριστημενος. Εγκατασταση στο Αγρινιο.
Κανε ''κλικ'' στην υπογραφη μου να δεις εγκατασταση και λεπτομερειες.