Το Check για αρχή τι κωδικό έβγαζε ;peramak έγραψε:Γεια σας, ύστερα από αρκετό καιρό αποφάσισα να σας γράψω για το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε έχοντας κάνει 94.000 χλμ με υγραέριο.Τον Αύγουστο κι ενώ πήγαινα για Ηγουμενίτσα αφού πέρασα την γέφυρα μου ανάβει check engine σταματάω δεξιά ανοίγω καπώ όλα εντάξει περιμένω ένα τέταρτο και συνεχίζω,μετά από περίπου κανένα δεκάλεπτο πάλι check engine το αμάξι γυρνάει σε βενζίνη χωρίς να με αφήνει να κάνω αλλαγή σε υγραέριο και με αφήνει. Το αμάξι εκτός από όλη την ταλαιπωρία μεταφέρθηκε με οδική μετά από 3 μέρες στην Αθήνα όπου ο μηχανικός μου είπε έκαψε φλατζα και καλύτερα να προβώ σε αλλαγή μηχανής και να μην το δουλεύω με υγραέριο αν θέλω να μου κρατήσει και πως για τόσα χλμ είναι φυσιολογικό αφού έχει δει και άλλα αμάξια με τέτοια ζημιά.
Η ερώτηση μου είναι επειδή ήμουν πολύ ευχαριστημένος από το σύστημα και δεν είχα κανένα πρόβλημα και ήμουν συνεπής στα service κάθε 10.000 να συνεχίσω να το δουλεύω και μετά την αλλαγή μηχανής η να το αφήσω; Υπάρχει τρόπος να ρυθμιστεί το σύστημα ώστε να είναι πιο ασφαλές; Πχ να ψεκάζει περισσότερο βενζίνη η πχ μετά από τις 3000-3500 να δουλεύει αποκλειστικά βενζίνη; Θα ήθελα τα φώτα σας όσοι γνωρίζετε μια και το ξαναλέω ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από το σύστημα και ουσιαστικά στα τόσα χλμ όχι μόνο έκανα απόσβεση αλλά είχα και κέρδος.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
|
|