Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Huyndai i10 1100 2008

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό panathasta » Σάβ 02 Σεπ, 2023 12:09

Ρύθμιση βαλβίδων έχεις κάνει? γιατί είναι μηχανικές και θέλει κάθε 20000-25000 έλεγχο και ρύθμιση
panathasta
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ 24 Νοέμ, 2016 17:23

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό peramak » Σάβ 02 Σεπ, 2023 12:32

Όχι ,δεν είχα κάνει και ούτε μου είχε αναφέρει κανείς ότι χρειάζεται.
peramak
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ, 2018 13:30

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 02 Σεπ, 2023 13:03

peramak έγραψε:Γεια σας, ύστερα από αρκετό καιρό αποφάσισα να σας γράψω για το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε έχοντας κάνει 94.000 χλμ με υγραέριο.Τον Αύγουστο κι ενώ πήγαινα για Ηγουμενίτσα αφού πέρασα την γέφυρα μου ανάβει check engine σταματάω δεξιά ανοίγω καπώ όλα εντάξει περιμένω ένα τέταρτο και συνεχίζω,μετά από περίπου κανένα δεκάλεπτο πάλι check engine το αμάξι γυρνάει σε βενζίνη χωρίς να με αφήνει να κάνω αλλαγή σε υγραέριο και με αφήνει. Το αμάξι εκτός από όλη την ταλαιπωρία μεταφέρθηκε με οδική μετά από 3 μέρες στην Αθήνα όπου ο μηχανικός μου είπε έκαψε φλατζα και καλύτερα να προβώ σε αλλαγή μηχανής και να μην το δουλεύω με υγραέριο αν θέλω να μου κρατήσει και πως για τόσα χλμ είναι φυσιολογικό αφού έχει δει και άλλα αμάξια με τέτοια ζημιά.
Η ερώτηση μου είναι επειδή ήμουν πολύ ευχαριστημένος από το σύστημα και δεν είχα κανένα πρόβλημα και ήμουν συνεπής στα service κάθε 10.000 να συνεχίσω να το δουλεύω και μετά την αλλαγή μηχανής η να το αφήσω; Υπάρχει τρόπος να ρυθμιστεί το σύστημα ώστε να είναι πιο ασφαλές; Πχ να ψεκάζει περισσότερο βενζίνη η πχ μετά από τις 3000-3500 να δουλεύει αποκλειστικά βενζίνη; Θα ήθελα τα φώτα σας όσοι γνωρίζετε μια και το ξαναλέω ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από το σύστημα και ουσιαστικά στα τόσα χλμ όχι μόνο έκανα απόσβεση αλλά είχα και κέρδος.
Το Check για αρχή τι κωδικό έβγαζε ;
Επιπλέον πρέπει κάθε 30,000 χιλιόμετρα να κάνεις έλεγχο διακενων βαλβίδων.
Ποιο μοτέρ έχεις ακριβώς ;
Τέλος τι σύστημα έχει επάνω ;
Φλάντζα κεφαλής μπορεί να έκαψε και εάν έμεινε χωρίς νερά . Δε πιστεύω ότι ευθύνεται το υγραέριο.
Εφόσον είναι ρυθμισμένο σωστά.
Για μένα φτιάξε το μοτέρ σου , δες το σύστημα σου (μπεκ υγραερίου - μειωτηρα ) γιατί έχει και 90,000+ χιλιόμετρα, να ρυθμιστεί σωστά και να βάλει και μεικτό ψεκασμό στα φορτία και κάθε 30,000 να ελέγχεις βαλβίδες .
Και συνέχισε να γράφεις χιλιόμετρα.

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1444
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό theeo » Δευτ 04 Σεπ, 2023 15:12

καλησπέρα, αν ο μηχανικός σου είπε ότι έκαψε φλάντζα από το υγραέριο η πρώτη κίνηση είναι να αλλάξεις μηχανικό
theeo
 
Δημοσιευσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 21:55

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Hyundai

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης





cron