Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Huyndai i10 1100 2008

Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό peramak » Τρί 11 Δεκ, 2018 17:20

Καλησπερα σας,
Ειμαι κατοχος του i10 με 172500χλμ και σκεφτομαι την μετατροπη του σε υγραεριο λογω αλλαγης δουλειας και περισσοτερων χλμ. Το θεμα ειναι οτι αλλοι μου λενε οτι εχει πολλα χλμ,αλλοι οτι θα βγαλει προβλημα κι αλλοι να το κανω. Να σημειωσω οτι το αμαξι παρα τα πολλα χλμ κανει ολα τα service στην ωρα του.Εσεις τι λετε ποιο συστημα προτεινετε και καποιον εγκαταστατη κοντα στην νικαια.

Σας ευχαριστω

Πετρος
peramak
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ, 2018 13:30

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 11 Δεκ, 2018 19:07

peramak έγραψε:Καλησπερα σας,
Ειμαι κατοχος του i10 με 172500χλμ και σκεφτομαι την μετατροπη του σε υγραεριο λογω αλλαγης δουλειας και περισσοτερων χλμ. Το θεμα ειναι οτι αλλοι μου λενε οτι εχει πολλα χλμ,αλλοι οτι θα βγαλει προβλημα κι αλλοι να το κανω. Να σημειωσω οτι το αμαξι παρα τα πολλα χλμ κανει ολα τα service στην ωρα του.Εσεις τι λετε ποιο συστημα προτεινετε και καποιον εγκαταστατη κοντα στην νικαια.

Σας ευχαριστω

Πετρος


Έχω accent του 2002. Τοποθέτησα σύστημα υγραερίου στα 215000 και τώρα έχω 342800. Άρα ποτέ δεν είναι αργά. ¨οσο για σύστημα τα περισσότερα που κυκλοφορούν στην αγορά όπως BRC, Lovato, europgas κα μια χαρά θα λειτουργήσουν σε αυτό το αμάξι. Άρα επέλεξε εγκαταστάτη που είναι πιο σημαντικός και αυτός θα σου προτείνει σύστημα. Τώρα για ποιόν ας σου προτείνουν οι Αθηναίοι.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 12 Δεκ, 2018 01:19

Όπως προανεφερε ο Λάμπρος.
Το Α&Ω είναι η ρύθμιση του εκάστοτε Κιτ.
Εάν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις εγκαταστάτες
Να μάθεις επίσης τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας σου


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό savvas712 » Τετ 12 Δεκ, 2018 21:12

Και εφόσον έχεις κάνει όλα τα service και είσαι Σωστός στη συντήρηση του αυτοκινήτου δεν έχεις θέμα στα χιλιόμετρα ουσιαστικά.
Είχαμε και εμείς Hyundai το prime σκύλος αυτά τα χιλιόμετρα που έχεις για αυτό το μοτέρ είναι σαν να έχεις κάνει το στρώσιμο.
Το πρώτο που θα πρέπει να κοιτάξεις είναι η εύρεση σωστού εγκαταστάτη και μετά τι κιτ υγραερίου που θα χρησιμοποιήσεις που και σε αυτό το θέμα θα ακούσεις τις προτάσεις του εγκαταστάτη.
Για μένα προχωρά το.

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Citroen C3 1100cc mod 2006 + Lovato EXR Smart with KP
Peugeot 206 XS 1400cc mod 2000
Άβαταρ μέλους
savvas712
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν, 2015 00:54
Τοποθεσία: Αχαρναι

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό peramak » Δευτ 07 Ιαν, 2019 21:39

Τελικα υστερα απο αρκετο ψαξιμο εγκατεστησα το brc 32 sequent πριν 3 ημερες. Μεχρι στιγμης εχω κανει 200 χλμ χωρις κανενα προβλημα και μπορω να πω πως ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Τωρα δοκιμαζω να δω ποσα χλμ με βγαζει η 37 λιτρη δεξαμενη. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι το αμαξι μου φαινεται οτι παει καλυτερα ειδικα μεταξυ 3000 με 4500 στρ.
peramak
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ, 2018 13:30

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό savvas712 » Δευτ 07 Ιαν, 2019 21:53

Καλορίζικο το κιτ καλά χιλιόμετρα οικονομικά χιλιόμετρα να το ευχαριστηθείς

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Citroen C3 1100cc mod 2006 + Lovato EXR Smart with KP
Peugeot 206 XS 1400cc mod 2000
Άβαταρ μέλους
savvas712
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ 11 Ιαν, 2015 00:54
Τοποθεσία: Αχαρναι

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό peramak » Τετ 06 Φεβ, 2019 08:57

Υστερα απο 2500χλμ το αμαξι συνεχιζει απροβληματιστα και χωρις κανενα προβλημα.η καταναλωση ειναι 7,5 με 8 λ/χλμ.
peramak
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ, 2018 13:30

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό panathasta » Κυρ 19 Μάιος, 2019 11:53

meletis έγραψε:Όπως προανεφερε ο Λάμπρος.
Το Α&Ω είναι η ρύθμιση του εκάστοτε Κιτ.
Εάν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις εγκαταστάτες
Να μάθεις επίσης τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας σου


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Λέγοντας: τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας εννοείς αν είναι αυτορυθμιζόμενες ή όχι? σε ρωτάω γιατί έχω βάλει στο ίδιο αυτοκίνητο το Optima expert που έχει και διασύνδεση θύρας OBD συνολικά έχω κάνει 17000 χωρίς κανένα πρόβλημα, έκανα έλεγχο στο διάκενο βαλβίδων στα 10000 χωρίς να βρεθεί πρόβλημα, μου είπαν να κάνω κάθε 30000 χλμ αν ξέρεις κάτι άλλο βοήθησε με
panathasta
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ 24 Νοέμ, 2016 17:23

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 19 Μάιος, 2019 12:48

panathasta έγραψε:
meletis έγραψε:Όπως προανεφερε ο Λάμπρος.
Το Α&Ω είναι η ρύθμιση του εκάστοτε Κιτ.
Εάν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις εγκαταστάτες
Να μάθεις επίσης τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας σου


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Λέγοντας: τι βαλβίδες έχει ο κινητήρας εννοείς αν είναι αυτορυθμιζόμενες ή όχι? σε ρωτάω γιατί έχω βάλει στο ίδιο αυτοκίνητο το Optima expert που έχει και διασύνδεση θύρας OBD συνολικά έχω κάνει 17000 χωρίς κανένα πρόβλημα, έκανα έλεγχο στο διάκενο βαλβίδων στα 10000 χωρίς να βρεθεί πρόβλημα, μου είπαν να κάνω κάθε 30000 χλμ αν ξέρεις κάτι άλλο βοήθησε με
Ακριβώς έλεγχο διακενων των βαλβίδων ανά 30.000.
Επίσης καλό θα ήταν να σου έχουν ενεργοποιήσει και τη λίπανση με βενζίνη ανά φορτίο ή στροφές , ότι υποστηρίζει το σύστημα σου.
Και εγώ είχα σε Honda ( με μηχανικές βαλβίδες , έκανα 140000 σε 3 χρόνια και δεν έχω οποιοδήποτε προβλήμα.)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Huyndai i10 1100 2008

Δημοσίευσηαπό peramak » Σάβ 02 Σεπ, 2023 11:55

Γεια σας, ύστερα από αρκετό καιρό αποφάσισα να σας γράψω για το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε έχοντας κάνει 94.000 χλμ με υγραέριο.Τον Αύγουστο κι ενώ πήγαινα για Ηγουμενίτσα αφού πέρασα την γέφυρα μου ανάβει check engine σταματάω δεξιά ανοίγω καπώ όλα εντάξει περιμένω ένα τέταρτο και συνεχίζω,μετά από περίπου κανένα δεκάλεπτο πάλι check engine το αμάξι γυρνάει σε βενζίνη χωρίς να με αφήνει να κάνω αλλαγή σε υγραέριο και με αφήνει. Το αμάξι εκτός από όλη την ταλαιπωρία μεταφέρθηκε με οδική μετά από 3 μέρες στην Αθήνα όπου ο μηχανικός μου είπε έκαψε φλατζα και καλύτερα να προβώ σε αλλαγή μηχανής και να μην το δουλεύω με υγραέριο αν θέλω να μου κρατήσει και πως για τόσα χλμ είναι φυσιολογικό αφού έχει δει και άλλα αμάξια με τέτοια ζημιά.
Η ερώτηση μου είναι επειδή ήμουν πολύ ευχαριστημένος από το σύστημα και δεν είχα κανένα πρόβλημα και ήμουν συνεπής στα service κάθε 10.000 να συνεχίσω να το δουλεύω και μετά την αλλαγή μηχανής η να το αφήσω; Υπάρχει τρόπος να ρυθμιστεί το σύστημα ώστε να είναι πιο ασφαλές; Πχ να ψεκάζει περισσότερο βενζίνη η πχ μετά από τις 3000-3500 να δουλεύει αποκλειστικά βενζίνη; Θα ήθελα τα φώτα σας όσοι γνωρίζετε μια και το ξαναλέω ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από το σύστημα και ουσιαστικά στα τόσα χλμ όχι μόνο έκανα απόσβεση αλλά είχα και κέρδος.
peramak
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ, 2018 13:30

Επόμενο

Επιστροφή στο Hyundai

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες