Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Παρ 22 Ιαν, 2016 16:54

Τον Ιούνιο που έβαλα υγραέριο (LandiRenzo άμεσου ψεκασμού) σε VW EOS 1.4 TSi 122hp βρέθηκα μπροστά σε δίλημμα, γιατί ο εγκέφαλος του συστήματος είναι "black box" - έρχεται προγραμματισμένος από το εργοστάσιο ανάλογα τον κωδικό του κινητήρα και δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης.
Αυτό αρχικά είναι καλό, γιατί είναι όλα προρυθμισμένα, αλλά και κακό, γιατί δεν μπορείς να αναβαθμίσεις τον εγκέφαλο με κάποιο πρόγραμμα, πρεπει να είναι μαμα.
Οπότε έπρεπε να διαλέξω, οικονομία ή σπιρτάδα, και διάλεξα το πρώτο.

Επειδή δεν σταμάτησα να παρακολουθώ τις εξελίξεις όμως, έχει εμφανιστεί πρόσφατα η δυνατότητα να συνδυάσεις πρόγραμμα και με το υγραέριο. Αρχικά, βρήκα ότι το REVO είναι συμβατό με τα συστήματα της LandiRenzo, και ειδικότερα μίλησα με Cargate και μου είπαν 2 πράγματα.
http://www.cargate.gr/blocks/InRevoSoft ... php?id=181
και
http://www.cargate.gr/%CF%85%CE%B3%CF%8 ... TFSI.html#
Λογισμικό πλήρως συμβατό με το λογισμικό του αυτοκινήτου, αλλά και με το λογισμικό της REVO (switch ).


Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το πρόγραμμα της Revo και αν έχει συνεργαστεί κανείς με την Cargate.
Τιμή : 499.00 €
1ο στάδιο:
Φτάνει 155 ίππους, με ροπή 24-26 κιλά. Πίεση τούρμπο 1,3 όβερ, 0,7-0,5 σταθερό. Προτείνεται παράλληλη χρήση και κάποιου πιο ελεύθερου φίλτρου αέρος, σε μορφή πάνελ ή φιλτροχοάνης


Μετά, αν κάποιος έχει εμπειρία, αναλύουμε και τα τεχνικά ;)
Τελευταία επεξεργασία από Candlemass και Κυρ 24 Ιαν, 2016 02:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manoliss » Σάβ 23 Ιαν, 2016 08:58

συγνωμη δηλαδή προσωπικη μου αποψη αλλα υγραεριο και βελτιωση δεν πανε μαζι......υποτιθετε ότι το ένα είναι για οικονομια και το άλλο για επιδοσεις κατι που πρακτικα δεν μπορει να ισχυσει.....αν το παντρεψεις και δουλευει σωστα το υγραεριο τοτε καλως....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 23 Ιαν, 2016 09:11

manoliss έγραψε:συγνωμη δηλαδή προσωπικη μου αποψη αλλα υγραεριο και βελτιωση δεν πανε μαζι......υποτιθετε ότι το ένα είναι για οικονομια και το άλλο για επιδοσεις κατι που πρακτικα δεν μπορει να ισχυσει.....αν το παντρεψεις και δουλευει σωστα το υγραεριο τοτε καλως....

Αν όμως φτιάξεις ένα custom πρόγραμμα που να λαμβάνει υπόψιν το διαφορετικό advance του υγραερίου έχεις και οικονομία και λύση στο πρόβλημα φθοράς των βαλβίδων...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 23 Ιαν, 2016 12:51

Τα revo δεν έχουν την καλύτερη διαχείριση κινητήρα γενικά , αν παρά ταύτα το θέλεις βάλε μόνο vialle γιατι θα σε ξεπουλήσει στην βενζινη.. Απλα θα σου διαπλάσιασει την ποσότητα βενζινης που θα καις ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Κυρ 24 Ιαν, 2016 01:56

manoliss έγραψε:συγνωμη δηλαδή προσωπικη μου αποψη αλλα υγραεριο και βελτιωση δεν πανε μαζι......υποτιθετε ότι το ένα είναι για οικονομια και το άλλο για επιδοσεις κατι που πρακτικα δεν μπορει να ισχυσει.....αν το παντρεψεις και δουλευει σωστα το υγραεριο τοτε καλως....


Προφανώς και διαλέγω την οικονομία (το αναφέρω και στο αρχικό ποστ), αλλά επειδή το αμάξι είναι βαρύ, κοντά 1500 κιλά, δε θα με χάλαγε λίγη περισσότερη ισχύς στον κινητήρα, για να φτάσει εκεί που θα έπρεπε να είναι (κατά τη γνώμη μου).
Αν προκύψουν διάφορες ασυμβατότητες, θα επιλέξω και πάλι το αέριο, αλλά αν δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί όχι και βελτίωση;

Γνωρίζω περιπτώσεις βελτιωμένων (όχι άμεσου ψεκασμού όμως), που πάνε μια χαρά με το υγραέριο, και για πολλά χιλιόμετρα.

anikologr έγραψε:Αν όμως φτιάξεις ένα custom πρόγραμμα που να λαμβάνει υπόψιν το διαφορετικό advance του υγραερίου έχεις και οικονομία και λύση στο πρόβλημα φθοράς των βαλβίδων...


Qgas έγραψε:Τα revo δεν έχουν την καλύτερη διαχείριση κινητήρα γενικά , αν παρά ταύτα το θέλεις βάλε μόνο vialle γιατι θα σε ξεπουλήσει στην βενζινη.. Απλα θα σου διαπλάσιασει την ποσότητα βενζινης που θα καις ..


Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Γνωστός με ίδιο αμάξι (αλλά έκδοση 1.4 TSI 160hp) με Revo -χωρίς υγραέριο- είναι απόλυτα ευχαριστημένος εδώ και 2,5 χρόνια και με μικρότερες καταναλώσεις από το μαμά. Από αυτό συμπεραίνω ότι ο νέος χάρτης ίσως αξιοποιεί καλύτερα τις δυνατότητες του κινητήρα, οπότε υπάρχει κάποιος λόγος για να μου αυξήσουν τη συμμετοχή της βενζίνης;
Γίνεται αυτό στους προρυθμισμένους εγκεφάλους των άμεσου ψεκασμού;

Βασικά, αν υπάρχει και κάποιο άλλο πρόγραμμα που να συνεργάζεται με σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού, ευπρόσδεκτη η όποια πρόταση για να την μελετήσω.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 26 Ιαν, 2016 10:14

Ρωτα στον Ταξοπουλο για προγραμμα/υγραεριο εχουν βαλει πολλοι γνωστοι μου εκει και εχουν εντυπωσιαστει με τον επαγγελματισμο του. Δεν βαζει κονσερβες προγραμματα. Οχι οτι η revo ειναι κακη.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Πέμ 28 Ιαν, 2016 09:39

Αν και φιλοσοφία του καταστήματος μας είναι να ακολουθούμε τις εντολές των κατασκευαστων ,σε 2 περιπτώσεις δικών μας ανθρώπων παρατυπήσαμε και βάλαμε υγραέριο σε 2 άμεσου ψεκασμοί με πρόγραμμα. Το ένα είναι ένα Αυτόματο VW TOURAN 1400 που από 140 hp πήγε στα 190 hp και δούλεψε άψογα με το υγραέριο μετά από 2-3 βόλτες στον δρόμο και πάντα με το extra πρόγραμμα τις LANDIRENZO που μας δίνει επιπλέον δυνατότητες ρύθμισης. Το δεύτερο αυτοκίνητο ήταν ένα GOLF 2000cc 200 hp που με το πρόγραμμα είχε πάει στα 240.Στην περίπτωση αυτή το αμάξι δεν δούλεψε ποτέ καλά παρά μόνο όταν αφαίρεσε το πρόγραμμα. Κανένα από τα 2 αμάξια δεν είχε πρόγραμμα της REVO αν αυτό σου λέει κατι. Η επιλογή είναι δίκη σου.
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00


Επιστροφή στο Volkswagen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες