Σελίδα 1 από 1

Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιαν, 2016 16:54
από Candlemass
Τον Ιούνιο που έβαλα υγραέριο (LandiRenzo άμεσου ψεκασμού) σε VW EOS 1.4 TSi 122hp βρέθηκα μπροστά σε δίλημμα, γιατί ο εγκέφαλος του συστήματος είναι "black box" - έρχεται προγραμματισμένος από το εργοστάσιο ανάλογα τον κωδικό του κινητήρα και δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης.
Αυτό αρχικά είναι καλό, γιατί είναι όλα προρυθμισμένα, αλλά και κακό, γιατί δεν μπορείς να αναβαθμίσεις τον εγκέφαλο με κάποιο πρόγραμμα, πρεπει να είναι μαμα.
Οπότε έπρεπε να διαλέξω, οικονομία ή σπιρτάδα, και διάλεξα το πρώτο.

Επειδή δεν σταμάτησα να παρακολουθώ τις εξελίξεις όμως, έχει εμφανιστεί πρόσφατα η δυνατότητα να συνδυάσεις πρόγραμμα και με το υγραέριο. Αρχικά, βρήκα ότι το REVO είναι συμβατό με τα συστήματα της LandiRenzo, και ειδικότερα μίλησα με Cargate και μου είπαν 2 πράγματα.
http://www.cargate.gr/blocks/InRevoSoft ... php?id=181
και
http://www.cargate.gr/%CF%85%CE%B3%CF%8 ... TFSI.html#
Λογισμικό πλήρως συμβατό με το λογισμικό του αυτοκινήτου, αλλά και με το λογισμικό της REVO (switch ).


Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το πρόγραμμα της Revo και αν έχει συνεργαστεί κανείς με την Cargate.
Τιμή : 499.00 €
1ο στάδιο:
Φτάνει 155 ίππους, με ροπή 24-26 κιλά. Πίεση τούρμπο 1,3 όβερ, 0,7-0,5 σταθερό. Προτείνεται παράλληλη χρήση και κάποιου πιο ελεύθερου φίλτρου αέρος, σε μορφή πάνελ ή φιλτροχοάνης


Μετά, αν κάποιος έχει εμπειρία, αναλύουμε και τα τεχνικά ;)

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν, 2016 08:58
από manoliss
συγνωμη δηλαδή προσωπικη μου αποψη αλλα υγραεριο και βελτιωση δεν πανε μαζι......υποτιθετε ότι το ένα είναι για οικονομια και το άλλο για επιδοσεις κατι που πρακτικα δεν μπορει να ισχυσει.....αν το παντρεψεις και δουλευει σωστα το υγραεριο τοτε καλως....

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν, 2016 09:11
από anikologr
manoliss έγραψε:συγνωμη δηλαδή προσωπικη μου αποψη αλλα υγραεριο και βελτιωση δεν πανε μαζι......υποτιθετε ότι το ένα είναι για οικονομια και το άλλο για επιδοσεις κατι που πρακτικα δεν μπορει να ισχυσει.....αν το παντρεψεις και δουλευει σωστα το υγραεριο τοτε καλως....

Αν όμως φτιάξεις ένα custom πρόγραμμα που να λαμβάνει υπόψιν το διαφορετικό advance του υγραερίου έχεις και οικονομία και λύση στο πρόβλημα φθοράς των βαλβίδων...

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν, 2016 12:51
από Qgas
Τα revo δεν έχουν την καλύτερη διαχείριση κινητήρα γενικά , αν παρά ταύτα το θέλεις βάλε μόνο vialle γιατι θα σε ξεπουλήσει στην βενζινη.. Απλα θα σου διαπλάσιασει την ποσότητα βενζινης που θα καις ..

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν, 2016 01:56
από Candlemass
manoliss έγραψε:συγνωμη δηλαδή προσωπικη μου αποψη αλλα υγραεριο και βελτιωση δεν πανε μαζι......υποτιθετε ότι το ένα είναι για οικονομια και το άλλο για επιδοσεις κατι που πρακτικα δεν μπορει να ισχυσει.....αν το παντρεψεις και δουλευει σωστα το υγραεριο τοτε καλως....


Προφανώς και διαλέγω την οικονομία (το αναφέρω και στο αρχικό ποστ), αλλά επειδή το αμάξι είναι βαρύ, κοντά 1500 κιλά, δε θα με χάλαγε λίγη περισσότερη ισχύς στον κινητήρα, για να φτάσει εκεί που θα έπρεπε να είναι (κατά τη γνώμη μου).
Αν προκύψουν διάφορες ασυμβατότητες, θα επιλέξω και πάλι το αέριο, αλλά αν δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί όχι και βελτίωση;

Γνωρίζω περιπτώσεις βελτιωμένων (όχι άμεσου ψεκασμού όμως), που πάνε μια χαρά με το υγραέριο, και για πολλά χιλιόμετρα.

anikologr έγραψε:Αν όμως φτιάξεις ένα custom πρόγραμμα που να λαμβάνει υπόψιν το διαφορετικό advance του υγραερίου έχεις και οικονομία και λύση στο πρόβλημα φθοράς των βαλβίδων...


Qgas έγραψε:Τα revo δεν έχουν την καλύτερη διαχείριση κινητήρα γενικά , αν παρά ταύτα το θέλεις βάλε μόνο vialle γιατι θα σε ξεπουλήσει στην βενζινη.. Απλα θα σου διαπλάσιασει την ποσότητα βενζινης που θα καις ..


Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Γνωστός με ίδιο αμάξι (αλλά έκδοση 1.4 TSI 160hp) με Revo -χωρίς υγραέριο- είναι απόλυτα ευχαριστημένος εδώ και 2,5 χρόνια και με μικρότερες καταναλώσεις από το μαμά. Από αυτό συμπεραίνω ότι ο νέος χάρτης ίσως αξιοποιεί καλύτερα τις δυνατότητες του κινητήρα, οπότε υπάρχει κάποιος λόγος για να μου αυξήσουν τη συμμετοχή της βενζίνης;
Γίνεται αυτό στους προρυθμισμένους εγκεφάλους των άμεσου ψεκασμού;

Βασικά, αν υπάρχει και κάποιο άλλο πρόγραμμα που να συνεργάζεται με σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού, ευπρόσδεκτη η όποια πρόταση για να την μελετήσω.

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν, 2016 10:14
από gkazakias
Ρωτα στον Ταξοπουλο για προγραμμα/υγραεριο εχουν βαλει πολλοι γνωστοι μου εκει και εχουν εντυπωσιαστει με τον επαγγελματισμο του. Δεν βαζει κονσερβες προγραμματα. Οχι οτι η revo ειναι κακη.

Re: Πρόγραμμα REVO σε 1.4 TSi 122hp με υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν, 2016 09:39
από ECOKINISI
Αν και φιλοσοφία του καταστήματος μας είναι να ακολουθούμε τις εντολές των κατασκευαστων ,σε 2 περιπτώσεις δικών μας ανθρώπων παρατυπήσαμε και βάλαμε υγραέριο σε 2 άμεσου ψεκασμοί με πρόγραμμα. Το ένα είναι ένα Αυτόματο VW TOURAN 1400 που από 140 hp πήγε στα 190 hp και δούλεψε άψογα με το υγραέριο μετά από 2-3 βόλτες στον δρόμο και πάντα με το extra πρόγραμμα τις LANDIRENZO που μας δίνει επιπλέον δυνατότητες ρύθμισης. Το δεύτερο αυτοκίνητο ήταν ένα GOLF 2000cc 200 hp που με το πρόγραμμα είχε πάει στα 240.Στην περίπτωση αυτή το αμάξι δεν δούλεψε ποτέ καλά παρά μόνο όταν αφαίρεσε το πρόγραμμα. Κανένα από τα 2 αμάξια δεν είχε πρόγραμμα της REVO αν αυτό σου λέει κατι. Η επιλογή είναι δίκη σου.