Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Passat cc 1.8 tsi k04

Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό cjgeorgio » Σάβ 17 Σεπ, 2011 02:43

Εχω ένα Passat cc 1.8 tsi K04 ριθμιζμένο στα 350 ps.
Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα θέλω να βάλω ένα κιτ υγραερίου. Με BRC που μίλισα περνάνε 4ης γενιάς σε TSI μοτέρ με τιμές 1.600-2000 σε διάφορα συνεργεία που ρώτησα.. Η αισχροκερδία στο μεγαλείο της. Θέλω να βάλω 5ης γενιάς η 6ης το έχουμε μπερδέψει λίγο με της γενιές. Να χρεισημοποιή τα μπεκ του κινητήρα. Ρώτησα στην GAS theodorou Θεσσαλονίκη στο παιδί που με έβαλε βενζίνη και με είπε ότι βάζουν κιτ 5ης γενιάς σε TSI με κόστος 1300 ευρο????
Αυριο θα πάρω τηλέφωνο να το επιβεβαιόσω.. Βόλο που ρώτησα πριν 2 μήνες σε γνωστό όνομα μου είπε 2.600.... :lol:
Εχει βάλει κανείς σε 1.8 TSI?
Οποιαδήποτε πληροφορία θα την εκτιμούσα.Ευχαριστώ.
cjgeorgio
 
Δημοσιευσεις: 44
Εγγραφή: Σάβ 17 Σεπ, 2011 02:35

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό maevius » Σάβ 17 Σεπ, 2011 07:47

Ο Θεοδώρου φίλε βάζει το zavoli ενα πολύ καλό σύστημα αερίου ψεκασμού (4ης γενιάς) με πνέυμονα δηλαδή και ξεχωριστά μπεκ, και όχι να ψεκάζουν τα ίδια τα μπεκ της βενζίνης (υγρού ψεκασμού 5ης γενιάς δηλαδή). Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι έχει βάλει σε ότι τύπο αυτοκινητου κυκλοφορεί στην Ελλάδα καθότι είναι από τους πιο γνωστούς-παλιους εγκαταστάτες. Εκεί έβαλα και εγω και μάλιστα προχτες που πήγα για τυπικό έλεγχο στα 3.000 χλμ είδα μπροστα μου ένα τζιπ BMW Χ5 ένα 5.20 KAI ENA SAAB 3.000 cc. Ρώτα τον ίδιο ή στο συνεργείο και όχι τους υπαλλήλους του βενζινάδικου. Αν σου πει ότι βάζει στο δικό σου και τιμή μάλλον παραπάνω από τα 1300 που σου είπαν τότε να ξέρεις ότι μπορεί να στο εγκαταστησει γιατί πιθανότατα έχει ξαναβάλει σε ίδιο ή παρόμοιο.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό mpaglamas » Σάβ 17 Σεπ, 2011 09:26

cjgeorgio έγραψε:Εχω ένα Passat cc 1.8 tsi K04 ριθμιζμένο στα 350 ps.
Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα θέλω να βάλω ένα κιτ υγραερίου. Με BRC που μίλισα περνάνε 4ης γενιάς σε TSI μοτέρ με τιμές 1.600-2000 σε διάφορα συνεργεία που ρώτησα.. Η αισχροκερδία στο μεγαλείο της. Θέλω να βάλω 5ης γενιάς η 6ης το έχουμε μπερδέψει λίγο με της γενιές. Να χρεισημοποιή τα μπεκ του κινητήρα. Ρώτησα στην GAS theodorou Θεσσαλονίκη στο παιδί που με έβαλε βενζίνη και με είπε ότι βάζουν κιτ 5ης γενιάς σε TSI με κόστος 1300 ευρο????
Αυριο θα πάρω τηλέφωνο να το επιβεβαιόσω.. Βόλο που ρώτησα πριν 2 μήνες σε γνωστό όνομα μου είπε 2.600.... :lol:
Εχει βάλει κανείς σε 1.8 TSI?
Οποιαδήποτε πληροφορία θα την εκτιμούσα.Ευχαριστώ.


Σε tsi με πρόγραμα δεν νομίζω να σου βάλει ο Θεοδώρου ,εχω και εγω tsi 250ps και μου είπε οτι το κιτ στα tsi έρχεται αποκλειστικά για κάθε κινητήρα με ξεχωριστη χαρτογράφηση και για να δουλέψει πρέπει να το γυρίσω στα μαμά τα άλογα :thumbdown:
mpaglamas
Πρατηριούχος
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 16 Σεπ, 2011 16:27

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό dti » Σάβ 17 Σεπ, 2011 11:38

cjgeorgio έγραψε:Εχω ένα Passat cc 1.8 tsi K04 ριθμιζμένο στα 350 ps.
Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα θέλω να βάλω ένα κιτ υγραερίου. Με BRC που μίλισα περνάνε 4ης γενιάς σε TSI μοτέρ με τιμές 1.600-2000 σε διάφορα συνεργεία που ρώτησα.. Η αισχροκερδία στο μεγαλείο της. Θέλω να βάλω 5ης γενιάς η 6ης το έχουμε μπερδέψει λίγο με της γενιές. Να χρεισημοποιή τα μπεκ του κινητήρα. Ρώτησα στην GAS theodorou Θεσσαλονίκη στο παιδί που με έβαλε βενζίνη και με είπε ότι βάζουν κιτ 5ης γενιάς σε TSI με κόστος 1300 ευρο????
Αυριο θα πάρω τηλέφωνο να το επιβεβαιόσω.. Βόλο που ρώτησα πριν 2 μήνες σε γνωστό όνομα μου είπε 2.600.... :lol:
Εχει βάλει κανείς σε 1.8 TSI?
Οποιαδήποτε πληροφορία θα την εκτιμούσα.Ευχαριστώ.


Να μιλήσεις και με τον Δ. Βρεττό (Vialle Center στο Μενίδι). Η τιμή πιθανότατα δεν θα σ' αρέσει, αλλά η υπόθεση είναι μάλλον μονόδρομος γι αυτό που θες να κάνεις.
Επίσης ο rogerius (χωρίς tsi κινητήρα) έχει στο passat του πάνω - κάτω τα ίδια άλογα με εσένα, οπότε η εμπειρία του μπορεί να σου φανεί χρήσιμη.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό cjgeorgio » Σάβ 17 Σεπ, 2011 12:45

maevius έγραψε:Ο Θεοδώρου φίλε βάζει το zavoli ενα πολύ καλό σύστημα αερίου ψεκασμού (4ης γενιάς) με πνέυμονα δηλαδή και ξεχωριστά μπεκ, και όχι να ψεκάζουν τα ίδια τα μπεκ της βενζίνης (υγρού ψεκασμού 5ης γενιάς δηλαδή). Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι έχει βάλει σε ότι τύπο αυτοκινητου κυκλοφορεί στην Ελλάδα καθότι είναι από τους πιο γνωστούς-παλιους εγκαταστάτες. Εκεί έβαλα και εγω και μάλιστα προχτες που πήγα για τυπικό έλεγχο στα 3.000 χλμ είδα μπροστα μου ένα τζιπ BMW Χ5 ένα 5.20 KAI ENA SAAB 3.000 cc. Ρώτα τον ίδιο ή στο συνεργείο και όχι τους υπαλλήλους του βενζινάδικου. Αν σου πει ότι βάζει στο δικό σου και τιμή μάλλον παραπάνω από τα 1300 που σου είπαν τότε να ξέρεις ότι μπορεί να στο εγκαταστησει γιατί πιθανότατα έχει ξαναβάλει σε ίδιο ή παρόμοιο.


Πήρα τηλέφωνο και μου είπε ότι περνάει 4ης γενιάς για tsi και για τον 1.8 tsi δεν έχουν κάποιο κιτ...
Το ποιο κορυφαίο είναι ότι περνάνε έτοιμους χάρτες οπότε το αμάξι πρέπει να είναι ΜΑΜΑ.... X(
ο bOULEKOS Αθήνα έχει βγάλει ένα demo car golf gti.. Θα πάρω τηλέφωνο να δω. Πάντος για Μακεδονία προγραματιστές δεν έχει. :twisted: όλοι έτοιμα κονσέρβα τα περνάνε.
cjgeorgio
 
Δημοσιευσεις: 44
Εγγραφή: Σάβ 17 Σεπ, 2011 02:35

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό cjgeorgio » Σάβ 17 Σεπ, 2011 16:15

VIALLE LPDI.
Αυτό το σύστημα μέχρι στιγμής δουλεύει αλλά το κόστος του είναι απαγορευτικό 3.000.
cjgeorgio
 
Δημοσιευσεις: 44
Εγγραφή: Σάβ 17 Σεπ, 2011 02:35

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Σάβ 17 Σεπ, 2011 18:46

Βέβαια στα + είναι:
ότι δεν καταργεί τον άμεσο ψεκασμό
ότι ξεκινάει αποκλειστικά με υγραέριο οπότε καταργείς παντελώς την ανάγκη βενζίνης
χρησιμοποιεί τα εργοστασιακά μπεκ του αυτοκινήτου
είναι κιτ για το αμάξι σου μόνο
είναι υγρού ψεκασμού
είναι το κατά γενική ομολογία ποιο εξελιγμένο και ποιοτικότερο κιτ της αγοράς
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό dti » Σάβ 17 Σεπ, 2011 20:38

Επιπλέον, σύμφωνα με αυτήν εδώ την ανακοίνωση της Vialle, υπερκαλύπτει από τώρα για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Euro-5, το μελλοντικό standard Euro-6 (που θα εφαρμοστεί το 2014).
Αυτό το γεγονός ίσως αποτελέσει επιπλέον κίνητρο (για μειωμένα τέλη κυκλοφορίας) σε κάποιες άλλες χώρες...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 17 Σεπ, 2011 21:29

dti έγραψε:Επιπλέον, σύμφωνα με αυτήν εδώ την ανακοίνωση της Vialle, υπερκαλύπτει από τώρα για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Euro-5, το μελλοντικό standard Euro-6 (που θα εφαρμοστεί το 2014).
Αυτό το γεγονός ίσως αποτελέσει επιπλέον κίνητρο (για μειωμένα τέλη κυκλοφορίας) σε κάποιες άλλες χώρες...


Εδώ στο φορολογιστάν ούτε που να κάνει κανείς τέτοιες σκέψεις. Πιο λογικό μου φαίνεται να κάνουν τον εξής υπολογισμό για τα νέα τέλη κυκλοφορίας το 2012

προδιαγραφές euro1 = κυβικά *(επί) € (όπως λέμε euro δηλαδή :lol: ) *(επί) 1
προδιαγραφές euro2 = κυβικά * € * 2
προδιαγραφές euro3 = κυβικά * € *3
προδιαγραφές euro4 = κυβικά * € * 4
προδιαγραφές euro5 = κυβικά * € * 5
προδιαγραφές euro6 = κυβικά * € * 6

Κατάσταση είναι αυτή; έχει γεμίσει ο τόπος smart και μικρά turbo που εκμεταλλεύονται το σύστημα. Με αυτό τον τρόπο ακόμη και το νέο focus με 1000 cc θα πληρώνει όσο πρέπει (πολλλλαααα δηλαδή :lol: ). Να μην πω ότι είναι και κοινωνικά δίκαιο. Αυτός που έχει το σαράβαλο 20ετίας που κρέμονται οι λαμαρίνες να πληρώνει λίγα. Όσοι έχουν για καινούργιο έχουν να δώσουν και στο φτωχό μας κράτος να σωθεί από την χρεωκοπία.

ΥΓ Sorry για το off topic αλλά μου ήρθε και δεν μπορούσα να αντισταθώ με αυτά που ακόύμε συνέχεια.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Passat cc 1.8 tsi k04

Δημοσίευσηαπό dathens » Κυρ 18 Σεπ, 2011 00:42

Δυστυχώς το prins direct liqui max (αμμεσου ψεκασμού χωρίς έξτρα μπεκ δηλ στα μπεκ της βενζίνης και χρήση του εγκεφάλου σου με ότι πρόγραμμα έχεις !! ) δεν είναι έτοιμο σε bi fuel ( διπλό καυσιμο ) βενζίνη - Υγραεριο που επιτρέπει η νομοθεσία μας ώστε να μην ξαναχρειαστεις βενζίνη... αλλα σε mono fuel προς το παρόν σε χώρες που επιτρέπεται , ελπίζουμε σε λίγο καιρο να είναι έτοιμο και για τα δυο καύσιμα !!!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Επόμενο

Επιστροφή στο Volkswagen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες