Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό GEORGEVOLIOTIS » Τρί 27 Μαρ, 2012 18:16

Καλησπερα στην κοινότητα ομολογώ οτι έχω μπερδευτεί παρά πολύ όσον αφορά την τοποθέτηση πειτε μου σας παρακαλώ ποιό σύστημα ταιριάζει καλύτερα , αν θέλει λαδιέρα ή όχι , αν θα υπαρξει πρόβλημα με τις βαλβίδες και ένα καλό μάστορα για Θεσσαλονικη..ευχαριστω
GEORGEVOLIOTIS
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 22 Μαρ, 2012 14:52

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 27 Μαρ, 2012 18:24

Τα ατμοσφαιρικά Subaru είναι ίσως από τα πιο ευαίσθητα αυτοκίνητα στη λειτουργία με υγραέριο.
Έχουν την τάση να μειώνουν τα διάκενα των βαλβίδων εξαγωγής ανεξάρτητα αν έχει τοποθετηθεί σύστημα υγρού ή αέριου ψεκασμού. Γενικά στα 35-40.000 πρέπει να κάνεις τον πρώτο έλεγχο και να διορθώσεις τα διάκενα… μετά από άλλα τόσα χλμ ξανά το ίδιο.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό GEORGEVOLIOTIS » Τρί 27 Μαρ, 2012 19:06

LPGas έγραψε:Τα ατμοσφαιρικά Subaru είναι ίσως από τα πιο ευαίσθητα αυτοκίνητα στη λειτουργία με υγραέριο.
Έχουν την τάση να μειώνουν τα διάκενα των βαλβίδων εξαγωγής ανεξάρτητα αν έχει τοποθετηθεί σύστημα υγρού ή αέριου ψεκασμού. Γενικά στα 35-40.000 πρέπει να κάνεις τον πρώτο έλεγχο και να διορθώσεις τα διάκενα… μετά από άλλα τόσα χλμ ξανά το ίδιο.


Την ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου την έχω καταλάβει, τα συγκεκρινα χιλιόμετρα μπορει να χρειαστουν να γίνουν και σε 2 χρόνια αξίζει τον κόπο η μετατροπή ή ρισκαρω ?? και ποιο συστημα ταιριάζει καλύτερα...
GEORGEVOLIOTIS
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 22 Μαρ, 2012 14:52

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό maevius » Τρί 27 Μαρ, 2012 20:40

Για δες εδω:

viewtopic.php?f=3&t=621
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 27 Μαρ, 2012 21:21

του εκανες την καρδια περιβολι τωρα....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 67.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2201
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό GEORGEVOLIOTIS » Τετ 28 Μαρ, 2012 02:33

fokion έγραψε:του εκανες την καρδια περιβολι τωρα....


μόνο περιβόλι, μάτι δε θα κλείσω......
GEORGEVOLIOTIS
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 22 Μαρ, 2012 14:52

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Τετ 28 Μαρ, 2012 09:44

GEORGEVOLIOTIS έγραψε:Καλησπερα στην κοινότητα ομολογώ οτι έχω μπερδευτεί παρά πολύ όσον αφορά την τοποθέτηση πειτε μου σας παρακαλώ ποιό σύστημα ταιριάζει καλύτερα , αν θέλει λαδιέρα ή όχι , αν θα υπαρξει πρόβλημα με τις βαλβίδες και ένα καλό μάστορα για Θεσσαλονικη..ευχαριστω

Ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν αντεχει τιποτα,δουλευει οριακα ακομη και με την βενζινη.
Αν ειμουν στη θεση σου θα εβαζα ενα φθηνο κιτ και θα αγοραζα κατευθειαν απο το e bay βαλβιδες τιτανιου που ειναι πολυ δυνατες και φθηνες και στο πρωτο προβλημα θα τις εβαζα μαζι με εδρες στελλιτη.Κοστος,μεχρι 1000ευρ για την εγκατασταση,180ευρ βαλβιδες,80ευρ εδρες 200ευρ εργατικα+100ευρ φλατζες.Για ολα μαζι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο που εχει καταναλωση περιπου 14λιτρ στα 100km θα κανεις αποσβεση περιπου στις 15000km.
Η αποφαση δικη σου!
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 28 Μαρ, 2012 09:47

Οι φωτο μου θυμίζουν το δικο μου ford την ίδια βλάβη είχε και να συμβεί κανά χιλιαρικο θα είναι η ζημια αλλα η απόσβεση είναι φυσικά ανάλογα τα χιλιόμετρα πολυ μεγαλύτερη , δεν ξέρω ποσο δύσκολο είναι για να βγει το καπάκι !! Δες να βάλεις ένα σύστημα με ηλεκτρονικη λιπανση στην εισαγωγη τύπου valve care με ψεκασμο μαζι με το καυσιμο ανα κυλινδρο και να τσεκαρεις τις βαλβίδες ,αν βρεις και σύστημα με παράλληλο ψεκασμο βενζίνης και λιπανση θα σαι μια χαρα !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Τετ 28 Μαρ, 2012 10:20

dathens έγραψε:Οι φωτο μου θυμίζουν το δικο μου ford την ίδια βλάβη είχε και να συμβεί κανά χιλιαρικο θα είναι η ζημια αλλα η απόσβεση είναι φυσικά ανάλογα τα χιλιόμετρα πολυ μεγαλύτερη , δεν ξέρω ποσο δύσκολο είναι για να βγει το καπάκι !! Δες να βάλεις ένα σύστημα με ηλεκτρονικη λιπανση στην εισαγωγη τύπου valve care με ψεκασμο μαζι με το καυσιμο ανα κυλινδρο και να τσεκαρεις τις βαλβίδες ,αν βρεις και σύστημα με παράλληλο ψεκασμο βενζίνης και λιπανση θα σαι μια χαρα !!

Sorry dathens αλλα το συγκεκριμενο δεν το σωζει τιποτα.Αυτος ο κινητηρας ειναι ψοφιος χαμηλα και αναγκαστικα δουλευει σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων ακομα και για βολτα.Αν βαλει κιτ με ψεκασμο βενζινης σε καποιες στροφες η οικονομια παει περιπατο.Εχω ιδιαν πειρα στο συγκεκριμενο και οι τιμες που γραφω δεν ειναι τυχαιες,εγω κατεληξα μετα απο ολα αυτα,στο συμπερασμα οτι τελικα για να πετυχει η μετατροπη πρεπει ή να αλλαξουμε ολα αυτα ή να υποβαθμισουμε τον εγκεφαλο του αυτοκινητου πριν την εγκατασταση.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 29 Μαρ, 2012 00:45

Αφού το λες και το ξέρεις δεν μπορω παρα να συμφωνήσω μαζι σου , με επίσκεψη στον καπακά θα σωθεί ;
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Επόμενο

Επιστροφή στο Subaru

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες