Σελίδα 1 από 3

Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ, 2012 18:16
από GEORGEVOLIOTIS
Καλησπερα στην κοινότητα ομολογώ οτι έχω μπερδευτεί παρά πολύ όσον αφορά την τοποθέτηση πειτε μου σας παρακαλώ ποιό σύστημα ταιριάζει καλύτερα , αν θέλει λαδιέρα ή όχι , αν θα υπαρξει πρόβλημα με τις βαλβίδες και ένα καλό μάστορα για Θεσσαλονικη..ευχαριστω

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ, 2012 18:24
από LPGas
Τα ατμοσφαιρικά Subaru είναι ίσως από τα πιο ευαίσθητα αυτοκίνητα στη λειτουργία με υγραέριο.
Έχουν την τάση να μειώνουν τα διάκενα των βαλβίδων εξαγωγής ανεξάρτητα αν έχει τοποθετηθεί σύστημα υγρού ή αέριου ψεκασμού. Γενικά στα 35-40.000 πρέπει να κάνεις τον πρώτο έλεγχο και να διορθώσεις τα διάκενα… μετά από άλλα τόσα χλμ ξανά το ίδιο.

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ, 2012 19:06
από GEORGEVOLIOTIS
LPGas έγραψε:Τα ατμοσφαιρικά Subaru είναι ίσως από τα πιο ευαίσθητα αυτοκίνητα στη λειτουργία με υγραέριο.
Έχουν την τάση να μειώνουν τα διάκενα των βαλβίδων εξαγωγής ανεξάρτητα αν έχει τοποθετηθεί σύστημα υγρού ή αέριου ψεκασμού. Γενικά στα 35-40.000 πρέπει να κάνεις τον πρώτο έλεγχο και να διορθώσεις τα διάκενα… μετά από άλλα τόσα χλμ ξανά το ίδιο.


Την ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου την έχω καταλάβει, τα συγκεκρινα χιλιόμετρα μπορει να χρειαστουν να γίνουν και σε 2 χρόνια αξίζει τον κόπο η μετατροπή ή ρισκαρω ?? και ποιο συστημα ταιριάζει καλύτερα...

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ, 2012 20:40
από maevius
Για δες εδω:

viewtopic.php?f=3&t=621

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ, 2012 21:21
από fokion
του εκανες την καρδια περιβολι τωρα....

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ, 2012 02:33
από GEORGEVOLIOTIS
fokion έγραψε:του εκανες την καρδια περιβολι τωρα....


μόνο περιβόλι, μάτι δε θα κλείσω......

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ, 2012 09:44
από BOURTZI
GEORGEVOLIOTIS έγραψε:Καλησπερα στην κοινότητα ομολογώ οτι έχω μπερδευτεί παρά πολύ όσον αφορά την τοποθέτηση πειτε μου σας παρακαλώ ποιό σύστημα ταιριάζει καλύτερα , αν θέλει λαδιέρα ή όχι , αν θα υπαρξει πρόβλημα με τις βαλβίδες και ένα καλό μάστορα για Θεσσαλονικη..ευχαριστω

Ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν αντεχει τιποτα,δουλευει οριακα ακομη και με την βενζινη.
Αν ειμουν στη θεση σου θα εβαζα ενα φθηνο κιτ και θα αγοραζα κατευθειαν απο το e bay βαλβιδες τιτανιου που ειναι πολυ δυνατες και φθηνες και στο πρωτο προβλημα θα τις εβαζα μαζι με εδρες στελλιτη.Κοστος,μεχρι 1000ευρ για την εγκατασταση,180ευρ βαλβιδες,80ευρ εδρες 200ευρ εργατικα+100ευρ φλατζες.Για ολα μαζι στο συγκεκριμενο αυτοκινητο που εχει καταναλωση περιπου 14λιτρ στα 100km θα κανεις αποσβεση περιπου στις 15000km.
Η αποφαση δικη σου!

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ, 2012 09:47
από dathens
Οι φωτο μου θυμίζουν το δικο μου ford την ίδια βλάβη είχε και να συμβεί κανά χιλιαρικο θα είναι η ζημια αλλα η απόσβεση είναι φυσικά ανάλογα τα χιλιόμετρα πολυ μεγαλύτερη , δεν ξέρω ποσο δύσκολο είναι για να βγει το καπάκι !! Δες να βάλεις ένα σύστημα με ηλεκτρονικη λιπανση στην εισαγωγη τύπου valve care με ψεκασμο μαζι με το καυσιμο ανα κυλινδρο και να τσεκαρεις τις βαλβίδες ,αν βρεις και σύστημα με παράλληλο ψεκασμο βενζίνης και λιπανση θα σαι μια χαρα !!

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ, 2012 10:20
από BOURTZI
dathens έγραψε:Οι φωτο μου θυμίζουν το δικο μου ford την ίδια βλάβη είχε και να συμβεί κανά χιλιαρικο θα είναι η ζημια αλλα η απόσβεση είναι φυσικά ανάλογα τα χιλιόμετρα πολυ μεγαλύτερη , δεν ξέρω ποσο δύσκολο είναι για να βγει το καπάκι !! Δες να βάλεις ένα σύστημα με ηλεκτρονικη λιπανση στην εισαγωγη τύπου valve care με ψεκασμο μαζι με το καυσιμο ανα κυλινδρο και να τσεκαρεις τις βαλβίδες ,αν βρεις και σύστημα με παράλληλο ψεκασμο βενζίνης και λιπανση θα σαι μια χαρα !!

Sorry dathens αλλα το συγκεκριμενο δεν το σωζει τιποτα.Αυτος ο κινητηρας ειναι ψοφιος χαμηλα και αναγκαστικα δουλευει σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων ακομα και για βολτα.Αν βαλει κιτ με ψεκασμο βενζινης σε καποιες στροφες η οικονομια παει περιπατο.Εχω ιδιαν πειρα στο συγκεκριμενο και οι τιμες που γραφω δεν ειναι τυχαιες,εγω κατεληξα μετα απο ολα αυτα,στο συμπερασμα οτι τελικα για να πετυχει η μετατροπη πρεπει ή να αλλαξουμε ολα αυτα ή να υποβαθμισουμε τον εγκεφαλο του αυτοκινητου πριν την εγκατασταση.

Re: Τοποθέτηση σε Subaru Forester 158 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ, 2012 00:45
από dathens
Αφού το λες και το ξέρεις δεν μπορω παρα να συμφωνήσω μαζι σου , με επίσκεψη στον καπακά θα σωθεί ;