Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Σάβ 02 Φεβ, 2013 09:58

Μετά την αδυναμία πώλησης πήρα την μεγάλη απόφαση και του έβαλα LPG.

Το αυτοκίνητο είναι καθαρό και στα 12 χρόνια εκτός από μία ρωγμή στο πλαστικό δοχείο του αντιψυκτικού της μηχανής και 2-3 λάμπες συνολικά καμένες, δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Κάποιες αριθμίες στην εκκίνηση 2-3 φορές το χρόνο και κάποια ανεβοκατεβάσματα στο ρελαντί 5-6 φορές το χρόνο δεν έχουν φανεί σε διαγνωστικό, οπότε και δεν έχω κάνει κάποια επισκευή.
Το μοτέρ είναι το εξακύλινδρο με τους 150 ίππους.
Οδηγικά έχει χάσει πολύ λίγο σε νεύρο και επιδόσεις αλλά πολύ χαμηλά εκεί που βάραγε πιράκια με απλή αμόλυβδη τώρα με το γκάζι δεν ακούγεται τίποτα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι θέλει λίγο περισσότερο γκάζι στην εκκίνηση και λίγο ποιό μαλακά άφημα του συμπλέκτη για να μην σβήσει (το έπαθα 2-3 φορές).
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Επιδείνωση κάποιων προβλημάτων

Δημοσίευσηαπό pank » Σάβ 02 Φεβ, 2013 09:59

1. Στο πρωινό ξεκίνημα (βενζίνη) με το που έβαλα μπρός (μου το έκανε 2 φορές σε 1,5 εβδ) ρετάρισμα και άνοιγμα λαμπάκι μηχανής το οποίο την επόμενη μέρα σβήνει. Ξεκίνησα και τις δύο φορές και μετά από 1-2 χλμ με το που μπήκε το γκάζι όλα οκ ακόμα και αν ξαναγύριζα σε βενζίνη. Την δεύτερη φορά (σήμερα) πάω συνεργείο με ανοικτό το λαμπάκι μηχανής και το computer δείχνει πρόβλημα 1ο κύλινδρο. Αλλάζουμε μπουζί, αλλάζουμε πολλαπλασιαστές σκάντζα 2ο με 1ο κύλινδρο, τσεκάρισμα καλωδίωσης βρίσκετε σωληνάκι κομμένο, στο πάνω μέρος πάνω από το 1ο μπέκ, αλλάζετε αλλά τα ίδια. Τελικά μετά από πολλά έλεγχζος 1ο μπεκ μία δούλευε και μία όχι. Μάλλον στις εναλλαγές απότι φαίνεται των εγκεφάλων γκάζι σε αέριο κλπ δεν δίνει σήμα ο εγκέφαλος το οποίο εν κινήσει για κάποιο λόγω σταματάει. Δηλαδή το κάνει μόνο όταν είναι σε ακινησία. Καμιά λογική εξήγηση κανείς ?

Σημείωση εδώ ότι έχω και μία ρωγμή στην εισαγωγή αέρα η οποία μετά την παραγγελία του ανταλακτικού ευτυχως 17 θα αλλαχτεί στην επόμενη εβδομάδα και ίσως σχετίζεται με το επόμενο πρόβλημα.

2. Μόνο στη λειτουργία του γκαζιού. Όταν σταματάω απαλά εν κινήσει ή στα παρκαρίσματα σβήνει. Δηλαδή αν πατήσω συμπλέκτη λίγο νωρίτερα που οι ρόδες ακόμα κινούνται και όχι τελευταία στιγμή δεν έχω πρόβλημα. Σε ερώτηση σε αυτών που μου έβαλε το γκάζι πριν ανακαλύψουμε την ρωγμή στην εισαγωγή μου είπε ότι μη δώσω σημασία ακόμα αλλά να το δούμε αν εξακολουθήσει αφού πρώτα κάνω 3-4 γεμίσματα της δεξαμενής.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Ρετάρισματα

Δημοσίευσηαπό pank » Σάβ 02 Φεβ, 2013 10:02

Θα κλείσω ραντεβού.
Σήμερα ρετάριζε και στο γκάζι, ένω μέχρι προχτες μόνο στη βενζίνη.
'Εστρωσε όταν αφού ζεστάθηκε έκανα στην άκρη σταμάτησα έσβησα και ξαναέβαλα μετά από λίγο.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

1η Επίσκεψη στον εγκαταστάτη

Δημοσίευσηαπό pank » Σάβ 02 Φεβ, 2013 10:08

Το πλήρες Ιστορικό και ενώ έχει ήδη αλλαξει η κομμένη φούσκα.
Πήγα πρωί πρωί και για τα ρεταρίσματα αλλάξαμε εγκέφαλο LPG γιατί έδειξε βλάβη.
Στη συνέχεια επικεντρωθήκαμε στις ρυθμίσεις και δοκιμές για το σβήσιμο του μοτέρ.

Στην αρχή ο τεχνικός του γκαζιού, πριν τις αλλαγές των μπεκ μου πέταξε ότι μάλλον φτάει ο μετρητής αέρα. Σε βόλτα που έκανα στην bmw το βάλαμε στο μηχάνημα και δεν έδειχνε πρόβλημα. Ανεβάσαμε και δοκιμαστικά τις στροφές ρελαντί +50 από 720 σε 770 ώστε να δούμε πως θα πάει για λίγες μέρες. Ο μετρητής αέρα έχει 297 οπότε μόλις άκουσα την τιμή ξαταπήγα πίσω (στους γκαζάδες εννοώ) και τους είπα ξεχάστε το, από την στιγμή που το κάνει μόνο στο γκάζι. Μήπως να καθαρίσω κανένα μοτερ ρελαντί γιατί πιθανά το γκάζι να είναι ποιό ευαίσθητο.

Τελικά ήρθε άλλος τεχνικός και κάναμε δοκιμές στο δρόμο με το computer και αποφάσιασν να αλλάξουμε τα μπεκ με λίγο ποιό γρήγορα. Αυτό ίσως το έκανε γιατί και σε ακινησία νομίζω έχει μία ανεπαίσθητη καθυστέρηση να ανεβάσει στροφές σε γκαζιά, παρότι δεν έχω ηλεκτρονικό γκάζι. Αυτό βέβαια μόνο στο γκάζι και όχι σε βενζίνη. Έγινε η αλλαγή και ένα μικρό ανέβασμα της πίεσης. Στις δοκιμές με αυτή τη ρύθμιση νομίζω μου φάνηκε καλύτερο.
Μετά ξανακατεβάσαμε την πίεση και έγιναν κάποιες άλλες ρυθμίσεις και το το πήρα γιατί είχε πάει 16:00 ή ώρα.

Δυστυχώς μέχρι το σπίτι μου έσβησε δύο φορές. Το σβήσιμο το κάνει συνήθως όταν σταματάς σχετικά σιγά δηλ. όχι απότομο φρενάρισμα και στρίβει και το τιμόνι. Δηλ. σε μανούβρες παρκαρίσματος ή στενά με αλλαγή πορείας. Το κάνει μόνο στο γκάζι και όχι σε βενζίνη. Καμιά ιδέα κανείς πριν ξαναπάω. Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο παρόμοιο πρόβλημα?
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 02 Φεβ, 2013 10:52

Δεν υπαρχει ποιο εύκολο μοτέρ απο αυτο για γκάζι, κάτι δεν παει καλά με το κιτ/εγκατάσταση, κάτι που μόνο ο εγκαταστατης σου μπορεί να σου πεί.
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Σάβ 02 Φεβ, 2013 12:51

Qgas έγραψε:Δεν υπαρχει ποιο εύκολο μοτέρ απο αυτο για γκάζι, κάτι δεν παει καλά με το κιτ/εγκατάσταση, κάτι που μόνο ο εγκαταστατης σου μπορεί να σου πεί.


Αν είναι τόσο εύκολο μήπως να προσπαθήσω να πάω αλλού για ρύθμιση ή κάθε μάρκα έχει τα δικά της κόλπα, sotware κλπ.
Επίσης επειδή είδα ότι ασχολείστε με τα prins στο δικό μου μοτέρ Μ52 μπορεί να μπεί ή είναι υπερβολή. Ρωτάω γιατί ο συγκεκριμένος εγκαταστάτης στη Μεταμόρφωση έβαζε και αυτή την μάρκα αλλά για το συγκριμένο μοτερ μου είπε ότι και το North Italy κάνει μιά χαρά και είναι φθηνότερο.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό prometheas » Σάβ 02 Φεβ, 2013 13:54

Η Qgas έχει εγκαταστήσει το σύστημα υγραερίου της PRINS στο δικό μου BMW με το (πιο περίπλοκο) μοτέρ Ν46 και είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. (όπως και πολλοί ακόμα με BMW που εχουν εγκαταστήσει εκεί) :mrgreen:


Γενικά με την Qgas απλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...



ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ -ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΨΕΙΡΑΣ ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. :thumbup:

mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία
prometheas
 
Δημοσιευσεις: 153
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ, 2012 15:42

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Σάβ 02 Φεβ, 2013 14:33

prometheas έγραψε:Η Qgas έχει εγκαταστήσει το σύστημα υγραερίου της PRINS στο δικό μου BMW με το (πιο περίπλοκο) μοτέρ Ν46 και είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. (όπως και πολλοί ακόμα με BMW που εχουν εγκαταστήσει εκεί) :mrgreen:

Γενικά με την Qgas απλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ -ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΨΕΙΡΑΣ ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. :thumbup:



Για τα ποιό νέα μοτέρ ναι το ξέρω για αυτό και πήγα εκεί που είχε 3-4 συστήματα και τους ρώτησα. Για το δικό μου όμως που είναι παλιότερο (Μ52) δεν ξέρω αν έχει νόημα ή αν ταιριάζει.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Παρ 08 Φεβ, 2013 01:00

2η Επίσκεψη σήμερα.
Τα προβλήματα 2. Το παλιό με τα σβησίματα και επιπλέον μάλλον έχω πρόβλημα με στην πλήρωση του αερίου καθότι κάνει διπλάσιο χρόνο από τους υπόλοιπους που βλέπω στην ίδια αντλία. Επίσης κάνει και θόρυβο από το πρώτο λίτρο.
Για το πρόβλημα με την πλήρωση αλλάχτηκε η βαλβίδα και ελπίζω να είναι οκ τώρα.

Για τα σβησίματα σήμερα ο Τεχνικός αν μη τι άλλο ήταν ειλικρινής. Παρότι οι ρυθμίσεις είναι αυτές που πρέπει και δεν φαίνεται να υπάρχει κάπου πρόβλημα. Δυστυχώς-ευτυχώς στις δοκιμές σήμερα που κάναμε μαζί έσβησε αρκετές φορές. Ακόμα και σε ακινησία με μικρή γκαζιά πολλές φορές έσβηνε. Στη βενζίνη όλα τέλεια.
Δεν μπορούσε να βρει τι φταίει παρότι έχει φτιάξει και άλλα τέτοια αυτοκίνητα.
Τελικά έβαλε ελάχιστο κάτω όριο στη λειτουργία του υγραερίου 3,68 ms αν το θυμάμαι καλά και έτσι φαίνεται να δουλεύει. Πιστεύει ότι έτσι θα λυθεί το πρόβλημα, αν δεν μου ανάψει λαμπάκι μηχανής βέβαια.
Θα δούμε λοιπόν πως θα πάει. Έκανα σήμερα 150 χλμ αλλά στην Εθνική και δεν φάνηκε κάτι ούτε φυσικά μου έσβησε.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Παρ 08 Φεβ, 2013 11:45

Καλημέρα και λοιπάμε που έχεις προβλήματα ,δέν θα έπρεπε !!! Διάβασα και σε άλλο σάιτ για προβλήματα και από τι καταλαβα πρέπει να έισαι εσυ !! Κρίμα λοιπων και για το αμμάξι, τραβα να στο ξηλώσει και να σου δώσει τα λεφτά σου πίσω !!!!Δέν θα καταφέρει να στο φτιάξει και εσυ δεν θα εισαι σίγουρός για το αμάξι σου !!!Φιλος μου με τι ίδιο μοτερ με αέριο ,απο την πρωτη μέρα έβαλα το κλειδι στην μηχάνη και πήγε ταξιδάκι και δεν έχει ξανα πατησει στο συνεργείο ,΄το ιδιο και εγω ......για την εταιρεια και το συστημα που φοράμε και οι δυο !!!!! πολυ θα πουνε οτι κάνουμε διαφίμιση ,αλλα ................ QGAS εγω φοράω vsi 2 σε τετρακυλινδρο ,δέν μπορουσα να περιμένω για το sylverline και ο φίλος μου VSI 2 PRINS έχει εξακυλινδρο μοτερ δέν γνωρίζω εάν μπορουσε να βάλει το sylverline PRINS........ για να μην παιδευεσαι λοιπών και για να έχεις το αμάξι σου όπως στη βενζίνη ξυλωμα έκτος και έαν έχει και PRINS και σου τοποθετησει prins ,αλλά τον εμπιστευεσαι εσυ σαν εγκαταστατη??????????????????????
Καλω ξεμπερδεμα........ ;)
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Επόμενο

Επιστροφή στο BMW

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης