Καλησπέρα σε όλους! Είμαι νέο μέλος του forum και αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση.
Είμαι κάτοχος Mini Cooper S πρώτης γενιάς BMW r53 με κινητήρα 1.6L 163hp με 142.000χλμ. Σκέφτομαι την μετατροπή του σε υγραέριο για λόγους εξοικονόμησης χρημάτων στα καύσιμα καθώς κινούμε καθημερινά εντός Αθηνών και η τιμή της βενζίνης έχει φτάσει στο θεό. Δεν έχω ιδέα από υγραεριοκίνηση και ο χαοτικός όγκος πληροφοριών στο ίντερνετ περισσότερο με μπέρδεψε παρά με βοήθησε. Θα ήθελα να κάνω μια σειρά ερωτήσεων.
Αρχικά, αξίζει να πραγματοποιηθεί η μετατροπή στο συγκεκριμένο μοντέλο;
Ποια η πιο αξιόπιστη εταιρεία παραγωγής και κυρίως ποια είναι πιο συμβατή με το αυτοκίνητό μου; (Φίλος μου με BMW e46 2.200cc 250hp φοράει σύστημα της BRC και μου την σύστησε σαν κορυφαία εταιρεία. Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου με συνεργείο μου πρότειναν STAG.)
Σε τι βαθμό επηρεάζει το αέριο τις επιδόσεις του κινητήρα;
Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.