dathens έγραψε:Το λογικά δεν παίζει γιατι δεν το έχει καλύψει ( ΒΖΒ ) αλλα δεν σημαίνει κάτι απλα ειναι μια πολυ μικρη εταιρία σε σχέση με την prins που έχει σχεδόν όλα τα μοντέλα, αλλα και ένα χιλιαρικο πιο κάτω απο την τιμη vialle direct injection !! Τιμη για tiguan 2900 kosmocar βουλιαγμενης έβαλε PRINS με 1900 €
Βγάζει και για ΒΖΒ σίγουρα.
nikolasvtr έγραψε:Καλησπέρα και συγγνώμη για την αργοπορία.
Κάποια προβλήματα υγείας & όχι μόνο με έκαναν να μην μπορώ να ασχοληθώ.
Επί του θέματος.
Μπήκε κάποιο σύστημα 4ης γενιάς φαντάζομαι της MG Motorgas το οποίο ψεκάζει παράλληλα ένα 5% βενζίνης μόνιμα.
Υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση & ταλαιπωρία για να λειτουργήσει και ακόμα είναι στη φάση της αξιολόγησης λόγω διάφορων μικροπροβλημάτων ( σε μερικό ή ολικό φορτίο παρουσίαζε έντονο σκορτσάρισμα μεταξύ 3-4000 στρ. με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να γυρνάει σε βενζίνη.) Το φαινόμενο αυτό αντιμετωπίσθηκε αρχικά με αύξηση της πίεσης στον πνεύμονα, μετά με μείωση, μετά με αύξηση και στη τελευταία συνάντηση με αύξηση της πίεσης του αέρα (φούσκωμα) στη δεξαμενή του υγραερίου (???).
έχω κάνει πολύ λίγα χλμ απο τότε χωρίς προβλήματα αλλά αναρωτιέμαι αν τελικά άξιζε το κόπο (και κατά πόσο έχει επιβαρυνθεί ο κινητήρας μετά από όλα αυτά) τη στιγμή μάλιστα που ο εγκαταστάτης μου είπε ότι μια φορά το μήνα θα πρέπει να φουσκώνω τη δεξαμενή με αέρα.....
Φίλε περαστικά σου, και για την υγεία σου, και για το αυτοκίνητό σου. Δυστυχώς ενώ υπήρχε κόσμος πρόθυμος να σου προτείνει κιτ που λειτουργούν άψογα έκανες το αυτοκίνητο πειραματόζωο. Μακάρι να δουλέψει καλά. Αν δεν δουλέψει όμως θα έχεις προβλήματα. Αυτό με τον αέρα είναι σίγουρα λόγος για να καλύψει την άγνοια του. Δεν κάνεις πειράματα σε τέτοια αυτοκίνητα και όσο έχεις αέρα στην δεξαμενή δεν θα μπορείς να φουλαρεις πλήρως με καύσιμο.
qgas έγραψε:
Δεν μιλάς σοβαρά ποιος επαγγελματίας εγκαταστάτης είπε κατι τέτοιο για πιο λόγο να φουσκώσεις τη δεξαμενή ;
Δεν πρέπει να μπαίνουν κιτ μη εργοστασιακά σε τέτοια μοτέρ όπου εργοστασιακά σημαίνει κιτ κατασκευασμένα για το ανάλογο μοτέρ όπου ο εγκατάστασης δεν μπορεί να πειράξει καθόλου τη χαρτογράφηση του μοτέρ. Το μόνο που πρέπει να κοιτάξει ειναι η πίεση του πνεύμονα όπου σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 1.2 bar.
+1
συμφωνώ απολύτως
Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2