Σελίδα 1 από 1

New York Times article

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Νοέμ, 2013 23:38
από StefanosNYC

Re: New York Times article

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Νοέμ, 2013 12:16
από LPGas
Λες να έρθει ο καιρός που θα είναι τόσο ακριβή η βενζίνη και τόσο χαμηλοί οι μισθοί που να στραφούν προς το LPG και CNG οι Αμερικάνοι? :D

Re: New York Times article

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Νοέμ, 2013 00:34
από Qgas
LPGas έγραψε:Λες να έρθει ο καιρός που θα είναι τόσο ακριβή η βενζίνη και τόσο χαμηλοί οι μισθοί που να στραφούν προς το LPG και CNG οι Αμερικάνοι? :D



Εχει ήδη ερθει οτσν το γαλόνι liquid propane εχει 2.3 δολ και η βενζίνη 4 δολάρια το γαλόνι !!

Υπαρχουν 25000 propane stations στην αμερικη ..

http://www.afdc.energy.gov/uploads/publ ... ook_1_.pdf

Re: New York Times article

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Νοέμ, 2013 03:46
από StefanosNYC
το πρόβλημα είναι πιο αισθητό στην Αμερική ειδικά λόγο τις αγάπης που έχουν με τα μεγάλα αυτοκίνητα. Όταν η απόδοση είναι 10-15 μίλια στο galloni, τότε καταλαβαίνεις. Επίσης οι αποστάσεις εδώ είναι μεγάλες...

Re: New York Times article

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Νοέμ, 2013 12:19
από papoys
Να δω τους Αμερικάνους να πληρώνουν βενζίνη 1,60 ευρώ το λίτρο και τι στον κόσμο. :lol: :lol:

Θα συμφωνήσω με τον φίλο New York ότι οι Αμερικάνοι αρέσκονται σε αυτοκίνητα πάνω από 3.000 κυβικά το οποία
ξεφεύγουν λίγο στην κατανάλωση σχετικά με τα δικά μας και έτσι και γιατούς υπάρχει κέρδος όταν η διαφορά βενζίνης
lpg είναι τόσο μεγάλη και εκεί.