Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μετατροπή σε υγραέριο

Διαβάσατε κάτι ενδιαφέρον για το υγραέριο; Μοιραστείτε το!

Μετατροπή σε υγραέριο

Δημοσίευσηαπό gmar » Δευτ 03 Ιαν, 2011 22:53

Εν αρχή ην η δεξαμενή διαμορφωμένη σε σχήμα ρεζέρβας ώστε να τοποθετείται στον χώρο που καταλαμβάνει ο εφεδρικός τροχός.
Η πλήρωση της δεξαμενής γίνεται μέσω του μπλε σωλήνα. Το στόμιό του τοποθετείται δίπλα στην τάπα της βενζίνης. Πριν φτάσει το καύσιμο στη δεξαμενή, φιλτράρεται. Για λόγους ασφαλείας η πλήρωση της δεξαμενής γίνεται στο 80%.
Το κύκλωμα του μαύρου σωλήνα διασφαλίζει τη σταθερότητα της πίεσης του υγραερίου. Τα αρχικά LPG σημαίνουν Liquefied Petroleum Gas.
Το κύκλωμα του πράσινου σωλήνα διασφαλίζει την έκχυση υγραερίου στους κυλίνδρους. Στα πιο εξελιγμένα συστήματα 5ης γενιάς το υγραέριο φτάνει σε υγρή μορφή μέχρι τα μπεκ ψεκασμού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της καύσης και τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα σε σχέση με τη χρήση βενζίνης.

Διαβάστε όλο το άρθρο στο http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=96693
gmar
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 29 Οκτ, 2010 00:47

Επιστροφή στο Άρθρα στον τύπο

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες