Σελίδα 2 από 4

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Φεβ, 2012 16:02
από dti
dathens έγραψε: Μόνο σε αμεσσο ψεκασμός υπερτερεί υγρός χωρίς να υστερεί ο αερίου και γλυτωνεις το γκρανκα γκρουνκα της αντλίας !!!


Δεν ισχύει αυτό που λες, τουλάχιστον σε κινητήρες turbo. Υπενθυμίζω οτι για πολλούς η αυτοκίνηση δεν είναι απλά ο τρόπος μετακίνησης από το σπίτι στο super market ή στη δουλειά...
Είναι κάτι περισσότερο από απόλαυση... Οπότε είναι λογικό σε κάποια αυτοκίνητα να επιθυμείς τις επιδόσεις παντού. Κι όπως κάποιοι δεν αγοράζουν Lada Niva αλλά προτιμών ένα SUV της Mercedes έτσι είναι απόλυτα λογικό κάποιοι να επιθυμούν το καλύτερο από το πιο απλό σύστημα των 800 ή των 1000 ευρώ, ανεξάρτητα αν το πρώτο είναι υγρού ψεκασμού και το δεύτερο (καθόλου τυχαίο) είναι αέριας φάσης (και ενίοτε αφασίας!).
Έτσι, με σύστημα υγρού ψεκασμού:
- Σαφώς ευνοείται η πιο αποδοτική λειτουργία του κινητήρα από την ύπαρξη μείγματος αέρα και υγρού υγραερίου στην εισαγωγή.
- Σαφώς δεν χρειάζεται να ζεσταθούν τα νερά του αυτοκινήτου για να γυρίσει σε υγραέριο τώρα το χειμώνα.
- Σαφώς προφυλάσσεται πιο αποτελεσματικά ο κινητήρας από τυχόν λάθη χειροκίνητων ρυθμίσεων του οποιοδήποτε μη έμπειρου "μάστορα".
- Σαφώς ευνοείται η χαμηλότερη κατανάλωση με σύστημα υγρού ψεκασμού σε σχέση με σύστημα αέριας φάσης και μάλιστα με απόλυτα σωστές ρυθμίσεις αφού ουσιαστικά το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την εργοστασιακή ECU και όχι τον οποιοδήποτε παράλληλο εγκέφαλο.
Ο λόγος που κάποιοι κατασκευαστές έβγαλαν τα συστήματα υγρού ψεκασμού ήταν κυρίως για την καλύτερη προστασία του κινητήρα. Ο χρόνος θα δείξει και θα πείσει και τους πλέον άπιστους Θωμάδες...
Κι όταν η αντιπροσωπεία της Toyota (για να επανέλθουμε στο θέμα μας) εγγυάται για 5 χρόνια τη λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο, ποιος άλλος κατασκευαστής οποιουδήποτε συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει κάτι αντίστοιχο;

Οπότε οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με τα ίδια κριτήρια και όχι επειδή μας συμφέρει με 2 μέτρα και 2 σταθμά...

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Φεβ, 2012 21:41
από dathens
dti έγραψε:
dathens έγραψε: Μόνο σε αμεσσο ψεκασμός υπερτερεί υγρός χωρίς να υστερεί ο αερίου και γλυτωνεις το γκρανκα γκρουνκα της αντλίας !!!


Δεν ισχύει αυτό που λες, τουλάχιστον σε κινητήρες turbo.

Διαφωνω για το turbo δεν μπορω να σε πείσω στη πράξη ένα compressor που είχα στα χέρια μου πήγαινε καλύτερα απ την 100 βενζίνη με αέρια φάση ολλανδιας στην συγγρου μέχρι τον κόφτη σε όλες τις ταχύτητες ......Αν θες με πμ έλα να το πάμε βόλτα

Υπενθυμίζω οτι για πολλούς η αυτοκίνηση δεν είναι απλά ο τρόπος μετακίνησης από το σπίτι στο super market ή στη δουλειά...
Είναι κάτι περισσότερο από απόλαυση... Οπότε είναι λογικό σε κάποια αυτοκίνητα να επιθυμείς τις επιδόσεις παντού. Κι όπως κάποιοι δεν αγοράζουν Lada Niva αλλά προτιμών ένα SUV της Mercedes έτσι είναι απόλυτα λογικό κάποιοι να επιθυμούν το καλύτερο από το πιο απλό σύστημα των 800 ή των 1000 ευρώ, ανεξάρτητα αν το πρώτο είναι υγρού ψεκασμού και το δεύτερο (καθόλου τυχαίο) είναι αέριας φάσης (και ενίοτε αφασίας!).



Έτσι, με σύστημα υγρού ψεκασμού:
- Σαφώς ευνοείται η πιο αποδοτική λειτουργία του κινητήρα από την ύπαρξη μείγματος αέρα και υγρού υγραερίου στην εισαγωγή.

Είναι θέμα ρύθμισης εγκατάστασης και συστήματος δεν το πιστεύω για όλα τα αμάξια ...


- Σαφώς δεν χρειάζεται να ζεσταθούν τα νερά του αυτοκινήτου για να γυρίσει σε υγραέριο τώρα το χειμώνα.

Σωστα εδω υπερτερεί αν και στη σωστη εγκατάσταση στους - 7 σε 2 λεπτα έχει 35 βαθμούς !!


- Σαφώς προφυλάσσεται πιο αποτελεσματικά ο κινητήρας από τυχόν λάθη χειροκίνητων ρυθμίσεων του οποιοδήποτε μη έμπειρου "μάστορα".

Δεν παίζει με τους Ολλανδούς αυτο έχουν ρυθμίσεις για όλα τα αμάξια !


- Σαφώς ευνοείται η χαμηλότερη κατανάλωση με σύστημα υγρού ψεκασμού σε σχέση με σύστημα αέριας φάσης και μάλιστα με απόλυτα σωστές ρυθμίσεις αφού ουσιαστικά το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την εργοστασιακή ECU και όχι τον οποιοδήποτε παράλληλο εγκέφαλο.

Το κάνει και ο αεριος σύνδεση με obd 4 σημείων και πιστή αντιγραφή του εγκεφάλου του αυτοκίνητου ....

Ο λόγος που κάποιοι κατασκευαστές έβγαλαν τα συστήματα υγρού ψεκασμού ήταν κυρίως για την καλύτερη προστασία του κινητήρα. Ο χρόνος θα δείξει και θα πείσει και τους πλέον άπιστους Θωμάδες...

Μακάρι. Θυμησου το vialle care

Κι όταν η αντιπροσωπεία της Toyota (για να επανέλθουμε στο θέμα μας) εγγυάται για 5 χρόνια τη λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο, ποιος άλλος κατασκευαστής οποιουδήποτε συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει κάτι αντίστοιχο;

Μάρκετινγκ καθαρά οτι ζημιά και να βγάλει ....έχει το καρπούζι και το μαχαίρι δεν έχει κόστος επισκευής και αντσλακτικων το κάνει και η viagas με τη viamar στα σκοντα με αέριο omvl !!!! Αν ήμουν και γω αντιπρόσωπος θα έκανα το ιδιο !!!

Οπότε οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με τα ίδια κριτήρια και όχι επειδή μας συμφέρει με 2 μέτρα και 2 σταθμά...



Θα σου πω όταν τελειώσει το κατ εξαιρέση -- και μου επιτραπει σε ένα αμάξι BMW 116 twin turbo to liquid max στην BMW Hellas και ένα άλλο σε ένα X6

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Φεβ, 2012 17:51
από LPGas
Off the record, μη διασταυρωμένες 100% πληροφορίες για το σύστημα Vialle που τοποθετείται στα Toyota.
Για να εγκριθεί η συνεργασία από τo εργοστάσιο της Toyota, ώστε να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργιά με LPG μακροπρόθεσμα, προγραμματίστηκε ο εγκέφαλος του συστήματος να ψεκάζει βενζίνη σε ποσοστό περίπου 1 προς 4. Αυτό σημαίνει πως για 3 ψεκασμούς υγραερίου έχουμε και ένα ψεκασμό βενζίνης. Με τον τρόπο αυτό επιθυμούν να επιτύχουν σωστή λίπανση των εδρών, με αρνητικό βεβαία την κατανάλωση βενζίνης σε μεγάλο ποσοστό και την επιμήκυνση του χρόνου απόσβεσης του συστήματος.
Με πρόχειρους υπολογισμούς αν το ποσοστό της βενζίνης είναι έγκυρο, τα διανυθέντα χλμ που χρειάζονται για την πλήρη απόσβεση του συστήματος ξεπερνούν τα 50.000.

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Φεβ, 2012 17:56
από astragjtg
Δεν ειναι και λιγο 2,5lt/100χλμ καταναλωση βενζινης...

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Φεβ, 2012 23:05
από dathens
LPGas έγραψε:Off the record, μη διασταυρωμένες 100% πληροφορίες για το σύστημα Vialle που τοποθετείται στα Toyota.
Για να εγκριθεί η συνεργασία από τo εργοστάσιο της Toyota, ώστε να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργιά με LPG μακροπρόθεσμα, προγραμματίστηκε ο εγκέφαλος του συστήματος να ψεκάζει βενζίνη σε ποσοστό περίπου 1 προς 4. Αυτό σημαίνει πως για 3 ψεκασμούς υγραερίου έχουμε και ένα ψεκασμό βενζίνης. Με τον τρόπο αυτό επιθυμούν να επιτύχουν σωστή λίπανση των εδρών, με αρνητικό βεβαία την κατανάλωση βενζίνης σε μεγάλο ποσοστό και την επιμήκυνση του χρόνου απόσβεσης του συστήματος.
Με πρόχειρους υπολογισμούς αν το ποσοστό της βενζίνης είναι έγκυρο, τα διανυθέντα χλμ που χρειάζονται για την πλήρη απόσβεση του συστήματος ξεπερνούν τα 50.000.


Εγω άκουσα για κύκλο 1χ 8 αλλα τι να το κάνεις εδω στα direct injection που ψεκαζουν απο 5-10 % βενζίνη φίλος με ένα σκοντα φωνάζει !! θέλει λέει 10 ευρω σε κάθε γέμισμα υγραεριου βενζίνη

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Φεβ, 2012 09:56
από dti
LPGas έγραψε:Off the record, μη διασταυρωμένες 100% πληροφορίες για το σύστημα Vialle που τοποθετείται στα Toyota.
Για να εγκριθεί η συνεργασία από τo εργοστάσιο της Toyota, ώστε να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργιά με LPG μακροπρόθεσμα, προγραμματίστηκε ο εγκέφαλος του συστήματος να ψεκάζει βενζίνη σε ποσοστό περίπου 1 προς 4. Αυτό σημαίνει πως για 3 ψεκασμούς υγραερίου έχουμε και ένα ψεκασμό βενζίνης. Με τον τρόπο αυτό επιθυμούν να επιτύχουν σωστή λίπανση των εδρών, με αρνητικό βεβαία την κατανάλωση βενζίνης σε μεγάλο ποσοστό και την επιμήκυνση του χρόνου απόσβεσης του συστήματος.
Με πρόχειρους υπολογισμούς αν το ποσοστό της βενζίνης είναι έγκυρο, τα διανυθέντα χλμ που χρειάζονται για την πλήρη απόσβεση του συστήματος ξεπερνούν τα 50.000.


Κι εγώ για 1 προς 8 διάβασα στο RAV4Club. Μπορεί για κάποιους να φαίνεται άσχημο αυτό, αλλά αν το δούμε από την πλευρά τόσο της Toyota όσο και της Vialle, εμένα μία λέξη μου έρχεται: ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ απέναντι στον πελάτη. Αν αυτός θέλει να έχει (έστω μειωμένη) οικονομία στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου του, το βάζει και η Toyota του δίνει 5ετή εγγύηση κινητήρα.
Αν θέλει να έχει (θεωρητικά μεγάλη) οικονομία βραχυπρόσθεσμα, βάζει κάτι άλλο, αναλαμβάνοντας και το ρίσκο ζημιάς στον κινητήρα του μεσοπρόθεσμα.
Τώρα όλοι οι άλλοι κατασκευαστές που έχουν τα τέλεια συστήματα αέριας φάσης και τα βάζουν με ειδικές προσφορές 1000 ευρώ (+ ...ενδεχομένως ΦΠΑ) πως καταφέρνουν να έχουν τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα, είναι μια άλλη ιστορία που ενδεχομένως τη ζήσουν με τον άσχημο τρόπο κάποιοι κάτοχοι αυτοκινήτων μετά από 3-4 χρόνια.

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Φεβ, 2012 11:59
από astragjtg
Το πιθανοτερο ειναι οτι το εχουν ψαξει και το αμαξι να μην εχει κανενα προβλημα μακροπροθεσμα. Το θεμα ειναι ομως, πως αν η τιμη του υγραεριου ειναι οπως σημερα ή μεγαλυτερη, σε συνδιασμο με την βενζινη που καταναλωνει (καλυτερο ακουγεται βεβαια το 1/8 απο το 1/4) δεν θα συμφερει παρα μονο η αγορα diesel απο το να κανεις μια μετατροπη.

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Φεβ, 2012 15:51
από antonis8via
dathens έγραψε:
dti έγραψε:
dathens έγραψε: Μόνο σε αμεσσο ψεκασμός υπερτερεί υγρός χωρίς να υστερεί ο αερίου και γλυτωνεις το γκρανκα γκρουνκα της αντλίας !!!


Δεν ισχύει αυτό που λες, τουλάχιστον σε κινητήρες turbo.

Διαφωνω για το turbo δεν μπορω να σε πείσω στη πράξη ένα compressor που είχα στα χέρια μου πήγαινε καλύτερα απ την 100 βενζίνη με αέρια φάση ολλανδιας στην συγγρου μέχρι τον κόφτη σε όλες τις ταχύτητες ......Αν θες με πμ έλα να το πάμε βόλτα

Δεν παίζει με τους Ολλανδούς αυτο έχουν ρυθμίσεις για όλα τα αμάξια !


Το κάνει και ο αεριος σύνδεση με obd 4 σημείων και πιστή αντιγραφή του εγκεφάλου του αυτοκίνητου ....


...




Εγώ τα μόνα 2 μειονεκτήματα του υγρού που βλέπω (με το Icom) είναι
1) λίγο πιο ζόρικη εκκίνηση σε θερμοκρασίες <4-5 βαθμών (που θα λυθεί αλλά το έχω αμελήσει)
2) θόρυβος της αντλίας που λύθηκε πολύ απλά με παιδικό παπλωματάκι που κουκουλώνει τη δεξαμενη και δεν ακούω τίποτα πλέον ακόμη και με το ράδιο κλειστό (ίσως γιατι έχω και λίγο πιο θορυβώδη εξάτμιση με μικρό τελικό καζανάκι)

απο εκει και πέρα
ο υγρός είναι η μόνη διέξοδος για να καις ΜΟΝΟ υγραέριο και ειδικά σε βελτιωμένα αμάξια με πρόγραμμα αν δεν είναι υγρού το κιτ, τοτε το υγραέριο θα το χρησιμοποιείς
απλά για απλή μετακίνηση με την υποπίεση άντε και μέχρι το 0.3-0.4 πίεση με παράλληλη έγχυση βενζίνας και πιθανά και στην επιστροφή προς στο ρελαντί αν έχουν μπει τεράστια μπεκάκια
και εμφανίζονται misfires & αστάθειες (που στη περίπτωση αυτή.... καλύτερα κάποιος να παρκάρει το αμάξι και να πάρει με 500 ευρώ ένα micra ή corolla 15-ετίας να κάνει τη δουλειά του πιο ανέξοδα και εύκολα χωρίς κινδύνους με ακριβές ζημιές )

Εγώ θα ήθελα πολύ να μπω στην εν λόγω μερσεντές φίλε μου, αλλα με τη διαφορά ότι θα βρούμε μαζί την ασφάλεια της τρόμπας βενζίνης ή θα βγάλουμε το πίσω κάθισμα
και αν δε σε πειράζει, την ώρα που θα πατάς μέχρι 6000 ΣΑΛ εγώ θα αποσυνδέσω τη τρόμπα βενζίνης....και τότε...θα δούμε... πόσο όμορφα πάει το αμάξι ως ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΤΟ
μόνο!!

όσο για την OBD,
η ταχύτητα επικοινωνίας (sampling rate) σε σχέση με τη ταχύτητα που λειτουργεί η ECU είναι σα να κυνηγάς πεζός κάποιον με scooter με ότι συνεπάγεται αυτό.
Σκέψου πόσο κοστιζει μια καλή ECU (πχ. απο το μερσεντές σου) και πες μου πως μπορεί ένα πλακετάκι αξίας 200-300-400;; ευρώ να προλάβει μέσω διαγνωστικής θύρας (ακόμη χερότερα)

η ECU ψεκάζει αλλιώς στη κρύα εκκίνηση, αλλιώς ζεστό απο ταξίδι, αλλιώς με 95άρα & 100άρα, αλλιώς με intake temp 80 βαθμούς αλλιώς με 10 βαθμούς,
αλλιώς με χάρτινο φίλτρο, αλλιώς με χοάνη.... δηλαδή δε γίνεται 100% ποτέ να την ακολουθήσει κάνενας παράλληλος συνδεμένος με OBD γι αυτό μια στο τόσο
και τα λαμπάκια, και τα γυρίσματα σε βενζίνη και πολλά άλλα...

Συγνώμη για το μακροσκελές post αλλα δε θέλω και άλλοι άνθρωποι να πέσουν θύματα όπως εγώ απο παραπλανητικά posts επειδή πιθανά ούτε εσυ γνωρίζεις σε τι ποσοστό ψεκάζει ο παράλληλος σου βενζίνη και απο ποιές στροφές.
Πάω και στοίχημα ότι σου είπανε ότι "ψεκάζουμε για λίπανση" έτσι;
Πηγαινε στον εγκαταστάτη και πες "κόψε το ψεκασμό, θα ξεκινήσουμε με emergency start και θα πάμε βόλτα χωρίς να δουλεύει η αντλία βενζίνης" να δεις τι θα σου πει...

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Φεβ, 2012 19:29
από tsopirs
Δεν πιστεύω οτι είναι απαραίτητο αυτο.εγω σου ειπα οτι ψεκαζω βενζινη,μια φορα έμεινε το αμαξι.εβαλα με την emergency το αμαξι πηρε κανονικά αν και επειδη ειχε -8ζοριζοτανε και εκανε κοψιματα μεχρι να δω 30βαθμους,για καποιο λογω γύρισε στο εφεδρικο ηλεκτρικο κύκλωμα που η καμπυλη ροπής ειναι πιο απαλη και δεν εχει overboost, το αμαξι κινηθηκε μια χαρά με μια μικρή διαφορα λογω overboost μαλλον..το αμαξι ανεβαζε κανονικα μεχρι της 5000σαλ.τωρα αν μετα απο εκει πανω καει και 10-20-50% βενζίνη δεν με ενδιαφέρει. εκανα 18km του εβαλα βενζινη και γυρισε μετα απο 5km στο κανονικο ηλεκτρικο συστημα, πιθανώς να ειδε κατι η ecu σφο μείγμα στα πρωτα ανοίγματα και να μπηκε στο εφεδρικο αφου την βενζινη την ψεκαζει με αποτομα πατηματα κατω απο της 2000στρ

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Φεβ, 2012 16:45
από antonis8via
tsopirs έγραψε:Δεν πιστεύω οτι είναι απαραίτητο αυτο.εγω σου ειπα οτι ψεκαζω βενζινη,μια φορα έμεινε το αμαξι.εβαλα με την emergency το αμαξι πηρε κανονικά αν και επειδη ειχε -8ζοριζοτανε και εκανε κοψιματα μεχρι να δω 30βαθμους,για καποιο λογω γύρισε στο εφεδρικο ηλεκτρικο κύκλωμα που η καμπυλη ροπής ειναι πιο απαλη και δεν εχει overboost, το αμαξι κινηθηκε μια χαρά με μια μικρή διαφορα λογω overboost μαλλον..το αμαξι ανεβαζε κανονικα μεχρι της 5000σαλ.τωρα αν μετα απο εκει πανω καει και 10-20-50% βενζίνη δεν με ενδιαφέρει. εκανα 18km του εβαλα βενζινη και γυρισε μετα απο 5km στο κανονικο ηλεκτρικο συστημα, πιθανώς να ειδε κατι η ecu σφο μείγμα στα πρωτα ανοίγματα και να μπηκε στο εφεδρικο αφου την βενζινη την ψεκαζει με αποτομα πατηματα κατω απο της 2000στρ

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk


φίλε μου, εμένα με ενδιαφέρει όμως αν είναι να σκάσω 1400 ευρώ και να καίω 10-20-50% και βενζίνη,
διότι έτσι δεν έχω όλα τα οφέλη της υγραεριοκίνησης, δηλ. δεν έχω ούτε τόσο καθαρότερα καυσαέρια οταν καίω και 30% βενζίνη ούτε την ανάλογη οικονομία και γρηγορη απόσβεση,

φυσικά αν στα πει ο εγκαταστάτης εξαρχής και το κάνεις συνειδητά, οκ, κανένα πρόβλημα,
αλλά αν δε στο ξεκαθαρίσει, τότε είναι παραπληροφόρηση διότι αν το ήξερες μπορεί να έκανες και άλλες
επιλογές (πχ. υγρό ψεκασμό που καις μόνο 100% υγραέριο)