από blabla » Τετ 27 Ιαν, 2016 17:49
Λοιπον παιδια εχω το volvo s40 1800 ενα πολυ αξιοπιστο αυτο χωρις προβληματα μεχρι που εβαλα υγραεριο το ipg tech τελευταιας γενιας ...ετσι μου ειχαν πει.Για να μην σας κουρασω με τα μικροπροβληματα τυπου οτι οταν υπερθερμενεται καλοκαιρι εθνικη κλεινη αυτοματα και γυρναει βενζινη ,τελος παντων αυτο δεν θα με ενοχλουσε αρκει να μου το ειχαν πει απ την αρχη,πραγμα που δεν εγινε.Οπως δεν μου ειχαν πει και κανενας γκαζας δεν το λεει οτι οι ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ και γιαυτο τα περισοτερα αυτο σπανε μετα απο λιγα χλμ.Διοτι αν σου ελεγαν για αλλαγη βαλβιδων, το κοστος στο volvo παει 1000 με 1500Ε συν 800 900 Ε το συστημα υγραεριου ,τοτε σχεδον κανενας δεν θα εβαζε.Σε μενα το προβλημα,κατεστραμενες βαλβιδες παρουσιαστηκε στα 39000 κλμ,αν ειναι δυνατον ουτε καν 100.Σε ενα αλλο vitara στα 70000κλμ.Θελω να πω οτι ειναι πολυ λιγος ο χρονος χρησης με υγραεριο για να καταστραφη ενα αξιοπιστο αυτο.Μετα απο αυτα τα κλμ μου ειπαν στο srvs του υγρα\ιου να βαζω ενα ειδικο λαδι στο ντεποζιτο που κυκλοφορει τωρα για να προφυλαση τις βαλβιδες,κ οταν τους ρωτησα γιατι δεν μου το εδωσαν απ την αρχη, ειπαν οτι τωρα κυκλοφορησε.πιαστ το αυγο και κουρευτο.Τελικα προσεχτε πολυ με το υγραεριο γιατι πολυ κινητηρες σπανε και πιστεψτεμε οχι απο κακη χρηση.