sarakats85 έγραψε:Ευχαριστώ όλους για τον χρόνο που διέθεσαν να απαντήσουν στο νήμα!!
έχω μπει στο grandvitaraforum και έχω διαβάσει αρκετά εκεί πράγματι είναι ευαίσθητα τα αυτοκίνητα αυτά με τις απόψεις να διίστανται βέβαια και από την άλλη κανένας μάστορας να μη μου έχει πεί το παραμικρό για βαλβίδες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο..οι περισσότεροι έχουν κάνει πάνω από 60000 χλμ αλλά έχουν πιο παλιά μοντέλα από το δικό μου αλλά ο κινητήρας δεν έχει αλλάξει λογικά..
ο προβληματισμός μου είναι στο αν θα προλάβω να κάνω απόσβεση και να βγάλω το νέο κεφαλάρι που ίσως χρειαστεί..
valsam έχτες παρήγγειλα κεφαλάρι κομπλέ για το crv του θείου μου(2001) όπου μετά από 110000 χλμ έφτασαν στο τέρμα οι οδηγοί στον 1 κύλινδρο στις βαλβίδες εξαγωγης 200ε..μόλις το λύσω θα επανέλθω με φωτογραφίες...
καλή χρονιά σε όλους...
Φιλε,εκανε 110.000 χλμ με υγραεριο ο θειος σου με υγραεριο με CRV 2001 μοντελο?
Το πρωτης γενιας η το δευτερης με τον vtec ειναι?
Εμενα παντοες στο συνεργειο που παω και κεφαλαρι που αλλαξαν σε ενα crv και εβαλαν ενα σχεδον καινουργιο επανω παλι στις 20,000 χλμ ξαναεκατασαν οι βαλβιδες στις εδρες,αν δεν μπουν ενισχυμενες εδρες οδηγοι και βαλβιδες απ'οσα καταλαβα καθε 20-30,000 χλμ το ιδιο εργο θα παιζετε!