Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Yaris vvti 1.0 '00

Yaris vvti 1.0 '00

Δημοσίευσηαπό nickkontos » Τετ 04 Μαρ, 2015 21:30

Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέος στη παρέα και θα ήθελα να βάλω υγραέριο κι εγώ στο αμάξι μου.
Έχω ένα toyota yaris 1.0 '00 και αυτή τη στιγμή έχω κατανάλωση 6,5 εντός... Αξίζει να κάνω μετατροπή σε υγραέριο?
Το αμάξι αυτή τη στιγμή έχει 188.000 χιλιόμετρα και έχει έρθει η ώρα για σέρβις.

Έχω ακούσει για τους κινητήρες vvti ότι δεν αποδίδουν καλά με υγραέριο/έχουν ευπάθεια... /viewtopic.php?f=53&t=1386

Πρόκειται να ξεκινήσω να κάνω 800 χιλιόμετρα το μήνα για τα επόμενα 3 χρόνια τουλάχιστον, εξού και η έρευνά μου για περισσότερη οικονομία μακροπρόθεσμα

Επίσης πόσο οικονομία πιστεύετε ότι μπορώ να κάνω αν το επιχειρήσω? Με ποιό σύστημα θα έχω το καλύτερο αποτέλεσμα?

Θα ήθελα μερικές γνώμες ή/και προσφορές
nickkontos
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 03 Μαρ, 2015 14:06

Re: Yaris vvti 1.0 '00

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 05 Μαρ, 2015 03:42

Κατα την γνωμη μου δεν αξιζει μιας και η καταναλωση σου ειναι σχετικα χαμηλη οποτε θα αργησεις πολύ να κανεις αποσβεση.
Στα 3 χρονια που λες θα κανεις χοντρικα 30.000χιλ (36*800=28.800)
Με τιμη βενζινης σημερα 1,45 θα θες: 30.000 χ 6,5/100 χ1,45 = 2.827€
Με τιμη υγραεριου σημερα 0,75 και μεση αυξηση καταλωσης +15% θα εισαι στα 7,5/100 οποτε:
30.000 χ 7,5/100 χ 0,75 = 1.687€
Οποτε το "κερδος" στην τριετια θα ειναι ~1.100€ .

Για ενα οικονομικο και αξιοπιστο κιτ θες τουλαχιστον 800€ αν βαλεις και το κοστος του αρχικου ΚΤΕΟ 50€ αλλα και μετα στην 2ετια να δωσεις για τον ελεγχο και σερβις για να παρεις το χαρτι για το ΚΤΕΟ αλλα 50€. Οποτε το πραγματικο κέρδος στην 3ετια ειναι 100-200€ το πολύ.

Αμας μπεις και στο τριπακι (που εχουν μπει οι περισσοτεροι που εχουν βαλει υγραεριο) να βαλω καμμια λαδιερα, κανενα tunap, κανενα λαδοξυδο, να αλλαξω τα μπουζι με τιποτα καλυτερα απο τα μαμα, μπηκες και μεσα δηλαδη περιμενεις κανενα χρονο ακομη για την απόσβεση.

Βεβαια μετα τα 30.000 χιλ αρχιζεις να κερδιζεις αλλα 30.000 χιλ ή 3 χρονια δεν ειναι λιγο να περιμενεις να αποσβεσεις το 1000αρικο που θα ξοδεψεις και θα το δωσεις και μπραφ μαλιστα. Το "προβλημα" ειναι και οτι ηδη ο κινητηρας εχει αρκετα χιλιομετρα αν ειχε λιγα μπορουσες να πεις θα το κρατησω για ακομη πχ 100.000 αλλα κινητηρας με κοντα 200.000 ποσο ακομη να αντεξει (μακαρι δηλαδη) και ειδικα με υγραεριο και οτι αλλο ακουγεται με τα προβληματα που ισως να δημιουργησει και να εχεις το αγχος μην σου κάτσει καμμια ζημια.

Κατα την προσωπικη μου αποψη υγραεριο αξιζει μόνο σε μεγαλους >1400κ.εκ. και "φαγανους" κινητηρες και με οχι παρα πολλα χιλιομετρα επανω τους.

Αυτά απο εμενα απο οικονομικης αποψης για τα αλλα τεχνικης φυσεως που ρωτας δεν γνωριζω να σου απαντησω...
Αλλα παντως αμα ακους και οποιοσηποτε βεβαια οτι υπαρχει θεμα με τον κινητηρα του δεν ασχολειται καν με θεμα της μετατροπης αυτης ... Οι διαφοροι εγκαταστατες μπορει να πουν διαφορα οτι δεν υπαρχει θεμα και οτι θα στο ρυθμισουν τελεια και οτι δεν θα εχεις προβλημα.. αλλα κανενα τους δεν στο υπογραφει αυτο και φυσικα δεν αναλαμβανουν και το τυχον κοστος της ζημιας.. το ζητημα ειναι να παρουν την δουλεια και αμα γινει τιποτα σου λένε "εεε αυτα τυχαινουν" και κοιτανε στο ταβάνι.

Καλη αποφαση σου ευχομαι
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 516
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Yaris vvti 1.0 '00

Δημοσίευσηαπό nickkontos » Τρί 17 Μαρ, 2015 14:03

Φίλε tedd,

Η απάντησή σου με προβλημάτισε για πολύ καιρό. Όντως έχεις δίκιο και οι υπολογισμοί σου είναι βάσιμοι και σχεδόν τα ίδια είχα σκεφτεί ή ανακαλύψει από άλλους κι εγώ.
Όμως τόσο καιρό δεν υπολογίσαμε κάτι άλλο... Την αλλαγή στη ποιότητα ζωής που προσφέρει μια τέτοια επένδυση.
Τι εννοώ: όταν το όχημά σου ξαφνικά (με ένα χιλιάρικο επένδυση βέβαια) θέλει τα μισά χρήματα για να κάνει μια συγκεκριμένη διαδρομή, δεν το σκέφτεσαι πολύ να κάνεις και άλλες που παλαιότερα δε θα έκανες λόγω χρημάτων!
Για παράδειγμα, ένα ταξίδι Αθήνα - Κέρκυρα θα μου κοστίζει πλέον λιγότερο από το ΚΤΕΛ, άρα γιατί να μη το κάνω (το έχω παρατήσει σαν ιδέα παλαιότερα λόγω κόστους)
Και επιπλέον, αφού τα έχω τα χρήματα, γιατί να τα φάω απλά σε βενζίνη... Ενώ θα μπορούσα να σώσω τις μελλοντικές μου καταναλώσεις (ακόμα και αν το αμάξι μου χαλάσει στα 1-2 χρόνια, θα είναι σαν να έχω προπληρώσει τη βενζίνη αυτού του διαστήματος)

Όσο για τα τεχνικά θέματα, δεν έχω βρει ακόμα άκρη... Το μόνο που έκανα ήταν να βρω εντελώς τυχαία κάποιον γνωστό που είχε κάνει μετατροπή στο συγκεκριμένο μοντέλο και να το δω από κοντά. Μου είπε ότι δεν του έχει βγάλει ποτέ προβλήματα και ότι το πατάει αρκετά.. Επίσης μου είπε ότι "όσο πιο παλιό, τόσο πιο πολύ αξίζει και μάλιστα πετυχαίνεις και μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη"

Είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό, οπότε συνεχίζω την έρευνα...
nickkontos
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 03 Μαρ, 2015 14:06


Επιστροφή στο Toyota

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης




cron