Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 16 Δεκ, 2015 12:51

Από το 40 μέχρι το 90 που μπορεί να είναι η τελική μπορείς και διαπιστώνεις ότι ανεβαίνει πιο γρήγορα με αέριο από ότι στο ίδιο εύρος με βενζίνη! Σαν θαύμα μου ακούγεται. Κανονικά θα έπρεπε να είναι πιο αργό λόγω του ότι ο πνεύμονας αφιρεί θερμότητα από το σύστημα ψύξης για να εξαερώσει το υγραέριο. Και πάλι θεωρώ πως είναι διαφορά μη μετρήσιμη στην πράξη.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό aggelooos2000 » Τετ 16 Δεκ, 2015 13:32

Το δικό μου ξεκινά αμέσως με αέριο, έχω lpdi. Ενώ με βενζίνη χρειάζεται περίπου 10-15 λεπτά για να πιάσει τους 90, με το αέριο το πολύ σε 5 λεπτά τους έχει πιάσει. Πάντα για την ίδια διαδρομή κ με ίδια εξωτερική θερμοκρασία.
aggelooos2000
 
Δημοσιευσεις: 26
Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ, 2014 23:59

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 16 Δεκ, 2015 14:38

aggelooos2000 έγραψε:Το δικό μου ξεκινά αμέσως με αέριο, έχω lpdi. Ενώ με βενζίνη χρειάζεται περίπου 10-15 λεπτά για να πιάσει τους 90, με το αέριο το πολύ σε 5 λεπτά τους έχει πιάσει. Πάντα για την ίδια διαδρομή κ με ίδια εξωτερική θερμοκρασία.


Τότε δεν έχεις πνεύμονα και όλη η μέτρηση γίνεται με αέριο. Έτσι αλλάζει το πράγμα και δεν έχω λόγο να την αμφισβιτήσω.. Δεν γνωρίζω καθόλου από lpdi . Η θερμογόνος δύναμη του αερίου, πάντως ανά λίτρο είναι μικρότερη της βενζίνης και άρα η θερμοκρασία στο θάλλαμο καύσης θα είναι και λίγο μικρότερη (για αυτό και έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση με αέριο). Η καταστροφή των βαλβίδων γίνεται λόγω του διαφορετικού χρόνου καύσης. Τώρα γιατί ανεβάζεις πιο γρήγορα θερμοκρασία ίσως το σύστημά σου να δίνει στην εκκίνηση πιο πλούσιο μείγμα σε σχέση με βενζίνη. (ίσως να λέω και χαζομάρα). Πάντως σίγουρα δεν οφείλεται στις μεγαλύτερες θερμοκρασίες του αερίου. Εγώ πάντως που έχω αερίου ψεκασμού δεν παρατηρώ καμιά μετρήσιμη διαφορά.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό arxai0s » Πέμ 17 Δεκ, 2015 22:30

Παιδια το lpd injection εννοειται μαλλον.
-Αυτο ποσο παραπανω κανει σε σχεση με τα υγραερια 4ης -5ης γενιας;
-Αυτο ξεκιναει κατευθειαν με υγραεριο δηλαδη;
-Επισης αυτο οταν καιει το αεριο σε μορφη υγρων σταγονιδιων δεν παμε σε ακομα πιο αργη καυση;
-Και υπαρχει καπου να ενημερωθουμε σωστα για το τι τελικα γινεται με το υγραεριο για το τελικα ισχυει!? παραγει μεγαλυτερη θερμοτητα ή καιγεται πιο αργα; Ποσο πιο αργα; Δηλαδη στις χαμηλες στροφες πχ δεν εχει θεμα ο κινητηρας με τις βαλβιδες;
-Το υγραεριο 5ης γενιας μπορει οντως να ψεκαζει καθε 10 ψεκασμους 1 με βνζινη ή απλα γυρναει για καποια δευτερολεπτα σε βενζινη;

Εχω γεμισει αποριες!!!
arxai0s
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 12 Δεκ, 2015 10:13

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Πέμ 17 Δεκ, 2015 23:38

Αν και υπάρχουν πολλοί ειδικότεροι στο forum ας σε βοηθήσω λίγο...

Οι "γεννιές" :lol: :lol: του υγραερίου είναι ουσιαστικά 2. Υγρού και αέριου ψεκασμού. Απλά στον αεριο ψεκασμό εχουν βγεί αρκετές βελτιώσεις με μικροψεκασμούς βενζίνης και εχουμε φτάσει στην 8η γενιά :lol: :lol:

Τα άμεσου ψεκασμού ξεκινανε απευθείας με υγραέριο.

Τo lpg παράγει περισσότερη ενέργεια κατα την κάυση του σε σχέση με τη βενζίνη. Εμείς όμως αυτό δεν μπορούμε να το εκμεταλευτούμε στο 100% διότι το αβανς των αυτοκινητών εχει ρυθμιστεί για βενζίνη που καίγεται πιο γρήγορα.

Το lpg καίγεραι πιο αργά απο τη βενζίνη και εκει δημιουργείται το πρόβλημα με τις βαλβίδες.

Ανάμεσα στις 3000-3500 σαλ ο χάρτης της βενζινης αερίου στο θέμα της ανάφλεξης ταυτίζεται, γιαυτό και προτιμάμε να οδηγαμε σε αυτά τα όρια...

Αν εχω κάνει καπου λάθος με διορθωνετε :-?
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό arxai0s » Παρ 18 Δεκ, 2015 03:09

ximikos00 έγραψε:Αν και υπάρχουν πολλοί ειδικότεροι στο forum ας σε βοηθήσω λίγο...

Οι "γεννιές" :lol: :lol: του υγραερίου είναι ουσιαστικά 2. Υγρού και αέριου ψεκασμού. Απλά στον αεριο ψεκασμό εχουν βγεί αρκετές βελτιώσεις με μικροψεκασμούς βενζίνης και εχουμε φτάσει στην 8η γενιά :lol: :lol:

Τα άμεσου ψεκασμού ξεκινανε απευθείας με υγραέριο.

Τo lpg παράγει περισσότερη ενέργεια κατα την κάυση του σε σχέση με τη βενζίνη. Εμείς όμως αυτό δεν μπορούμε να το εκμεταλευτούμε στο 100% διότι το αβανς των αυτοκινητών εχει ρυθμιστεί για βενζίνη που καίγεται πιο γρήγορα.

Το lpg καίγεραι πιο αργά απο τη βενζίνη και εκει δημιουργείται το πρόβλημα με τις βαλβίδες.

Ανάμεσα στις 3000-3500 σαλ ο χάρτης της βενζινης αερίου στο θέμα της ανάφλεξης ταυτίζεται, γιαυτό και προτιμάμε να οδηγαμε σε αυτά τα όρια...

Αν εχω κάνει καπου λάθος με διορθωνετε :-?


...αυτη ειναι απαντηση! Ωραιος! Σε ευχαριστω πολυ!

Δεν μου λυθηκε ομως η απορια αν το υγραεριο σε υγρη μορφη εχει ακομα πιο αργη καυση απο το αεριο σε αερια μορφη. Καταλαβαινω πως ουσιαστικα προκειτε για νεφος απο σταγονιδια αλλα φοβαμαι πως η χημικη ενεργεια που χρειαζεται για να γινει η καυση με το υγραεριο σε υγρη μορφη ειναι μεγαλυτερη ή πιο αργης ταχυτητας.

Επισης να προσθεσω μια κρισιμη λεπτομερια, μετα απο ενα σημειο τα μειγματα με περισσοτερο καυσιμο ουσιαστικα κρυωνουν τον κινητηρα.
arxai0s
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 12 Δεκ, 2015 10:13

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό viallesi » Παρ 18 Δεκ, 2015 12:18

viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό arxai0s » Παρ 18 Δεκ, 2015 13:40

viallesi έγραψε:http://www.acl.com.au/web/acl00056.nsf/0/359683e8a538a3e64a2566c0007bb33e?OpenDocument

Καλό διάβασμα. :)


Πολυ διαφωτιστικο! Μπραβο! Αυτο ειναι που ελεγα "τα φωτα σας"!
Ωραια αρα ο χαρτης βενζινης ειναι διαφορετικος απο το υγραεριο. Χαμηλα ειναι πιο αργο το υγραεριο και ψηλα πιο γρηγορο. Παιζει πολυ ρολο το καυσιμο και επισης το ποσο τσιτωμενος ειναι ενας κινητηρας απο την κατασκευη του. Καταλαβα καλα;
Αν ναι...
Αρα συμπερασματικα ποιας γενιας υγραεριο ειναι αυτο που μπορει να διορθωνει αυτες τις διαφορες και να κανει καυσεις πολυ κοντα σε αυτες τις βενζινης; Χρειαζομαι δηλαδη υγραεριο που ψεμαζει βενζινη ενδιαμεσα; Χρειαζομαι εγκεφαλο που αυτορυθμιζεται μετροντας θερμοκρασιες απο αισθητηρα λ; Χρειαζεται μπεκ; Χρειαζομαι injection με υγραεριο; Τι ειναι τα "Dual Curves" συστηματα που προτινει ως λυση; Εχει να κανει αν ειναι το λογισμικο AEB ή της BRC πχ;

Ποιο ειναι το σημειο κλειδι για να κανεις το υγραεριο να καιγεται σαν βενζινη και να μην παρεις τις βαλβιδες/εδρες στο χερι μετα απο 50.000χλμ οπως εδω και τρεχεις για καπακια. πχ - viewtopic.php?f=14&t=362&start=40
arxai0s
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 12 Δεκ, 2015 10:13

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 18 Δεκ, 2015 15:21

Δεν υπάρχει τέτοιο κλειδί που να το κάνει να καίγεται ακριβώς όπως η βενζίνη. Όλες οι μέθοδοι αμβλύνουν το πρόβλημα και δεν το λύνουν οριστικά. Αν έχεις κάνει καλή ρύθμιση, αν οδηγείς ήρεμα και αν το αμάξι δεν έχει ευαίσθητες έδρες τότε θα αργήσεις να τις πάρεις στο χέρι και θα έχεις αρκετό κέρδος. Εγγυήσεις ότι δε θα τις πάρεις ποτέ στο χέρι δε νομίζω πως μπορεί κανείς να δώσει.
Να συμπληρώσω επίσης πως η θερμογόνος δύναμη του υγραερίου ανά λίτρο είναι μικρότερη της βενζίνης και για αυτό έχουμε παραπάνω κατανάλωση.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Avensis 99' 1.6 κινητηρας 4Α-FE

Δημοσίευσηαπό viallesi » Παρ 18 Δεκ, 2015 19:37

labros έγραψε:Δεν υπάρχει τέτοιο κλειδί που να το κάνει να καίγεται ακριβώς όπως η βενζίνη. Όλες οι μέθοδοι αμβλύνουν το πρόβλημα και δεν το λύνουν οριστικά. Αν έχεις κάνει καλή ρύθμιση, αν οδηγείς ήρεμα και αν το αμάξι δεν έχει ευαίσθητες έδρες τότε θα αργήσεις να τις πάρεις στο χέρι και θα έχεις αρκετό κέρδος. Εγγυήσεις ότι δε θα τις πάρεις ποτέ στο χέρι δε νομίζω πως μπορεί κανείς να δώσει.
Να συμπληρώσω επίσης πως η θερμογόνος δύναμη του υγραερίου ανά λίτρο είναι μικρότερη της βενζίνης και για αυτό έχουμε παραπάνω κατανάλωση.


Πολύ κοντά στην λύση πας με timing advance processor με κινητήρα που αντέχει το υγραέριο και προγραμματιστή που ξέρει τι ακριβώς πρέπει να κάνει στο συγκεκριμένο αμάξι. Αν τα βρεις αυτά σφύρα μου!!! :lol: :lol: :lol:
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Toyota

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες