aggelooos2000 έγραψε:Το δικό μου ξεκινά αμέσως με αέριο, έχω lpdi. Ενώ με βενζίνη χρειάζεται περίπου 10-15 λεπτά για να πιάσει τους 90, με το αέριο το πολύ σε 5 λεπτά τους έχει πιάσει. Πάντα για την ίδια διαδρομή κ με ίδια εξωτερική θερμοκρασία.
ximikos00 έγραψε:Αν και υπάρχουν πολλοί ειδικότεροι στο forum ας σε βοηθήσω λίγο...
Οι "γεννιές" του υγραερίου είναι ουσιαστικά 2. Υγρού και αέριου ψεκασμού. Απλά στον αεριο ψεκασμό εχουν βγεί αρκετές βελτιώσεις με μικροψεκασμούς βενζίνης και εχουμε φτάσει στην 8η γενιά
Τα άμεσου ψεκασμού ξεκινανε απευθείας με υγραέριο.
Τo lpg παράγει περισσότερη ενέργεια κατα την κάυση του σε σχέση με τη βενζίνη. Εμείς όμως αυτό δεν μπορούμε να το εκμεταλευτούμε στο 100% διότι το αβανς των αυτοκινητών εχει ρυθμιστεί για βενζίνη που καίγεται πιο γρήγορα.
Το lpg καίγεραι πιο αργά απο τη βενζίνη και εκει δημιουργείται το πρόβλημα με τις βαλβίδες.
Ανάμεσα στις 3000-3500 σαλ ο χάρτης της βενζινης αερίου στο θέμα της ανάφλεξης ταυτίζεται, γιαυτό και προτιμάμε να οδηγαμε σε αυτά τα όρια...
Αν εχω κάνει καπου λάθος με διορθωνετε
viallesi έγραψε:http://www.acl.com.au/web/acl00056.nsf/0/359683e8a538a3e64a2566c0007bb33e?OpenDocument
Καλό διάβασμα.
labros έγραψε:Δεν υπάρχει τέτοιο κλειδί που να το κάνει να καίγεται ακριβώς όπως η βενζίνη. Όλες οι μέθοδοι αμβλύνουν το πρόβλημα και δεν το λύνουν οριστικά. Αν έχεις κάνει καλή ρύθμιση, αν οδηγείς ήρεμα και αν το αμάξι δεν έχει ευαίσθητες έδρες τότε θα αργήσεις να τις πάρεις στο χέρι και θα έχεις αρκετό κέρδος. Εγγυήσεις ότι δε θα τις πάρεις ποτέ στο χέρι δε νομίζω πως μπορεί κανείς να δώσει.
Να συμπληρώσω επίσης πως η θερμογόνος δύναμη του υγραερίου ανά λίτρο είναι μικρότερη της βενζίνης και για αυτό έχουμε παραπάνω κατανάλωση.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες
|
|