Να είσαι καλά ότι άλλο χρειαστείς στην διάθεσή σου.Καλα και απροβληματιστα χιλιόμετραKakis έγραψε:Ευχαριστώ erimitis.
Ως παθών...με βοήθησες πολύ
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να είσαι καλά ότι άλλο χρειαστείς στην διάθεσή σου.Καλα και απροβληματιστα χιλιόμετραKakis έγραψε:Ευχαριστώ erimitis.
Ως παθών...με βοήθησες πολύ
Για εγκατάστατη μπορείς να δεις και εδώ στη κοινότητα.TeOo23 έγραψε:Γεια σας,εχω ενα Toyota Auris 1.4 97ΗP μοντελο 2008 και Θελω να προχωρησω στην εγκατασταση υγραεριου,αυτη τη στιγμη εχει 150.000 χιλιομετρα.
Ποιο συστημα μου προτεινετε να βαλω και σε ποιον εγκαταστατη??και γενικα τι πρεπει να προσεξω?οι απαντησεις θα με βοηθησουν πολυ.
Σας ευχαριστω!
erimitis έγραψε:Αν κάνεις ρύθμιση γλωτωνεις από ρεκτιφιε.Κοστος 100 ευρω.Ανοίγουν το ψευτοκαπακο και ελέγχουν τα διάκενα αρχικά.Kakis έγραψε:erimitis έγραψε:Ελέγχεις τα διάκενα να είναι μέσα στα όρια.Το Τουοτα έχουν μηχανικές βαλβίδες και ρυθμίζονται με πλακακια ,τουλάχιστον ο κινητήρας του αβενσις.Kakis έγραψε:erimitis έγραψε:Τουοτα και χωρίς έλεγχο βαλβίδων πας για ένα 500 .αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάθε 25000 έλεγχο διακενων
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε, εσύ τις ελέγχεις κάθε 25.000?
Τι αποκλίσεις έχεις βρει;
Αν δεν το κάνεις ρύθμιση μπορεί να σε πάει και 70000 χλμ αλλά κάποια στιγμή θα κλείσουν και θα σου βγάλει απώλεια κυλίνδρου.
Όπως βλέπεις μετά από δύο επισκευές έχω γίνει μανούλα.Φοραω υγραέριο από το 2009 όταν το αμάξι είχε μόλις 33000 χλμ.
Ότι άλλο θες ρωτας
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μάλλον τον ίδιο τύπο κινητήρα έχουμε, εγώ όμως έχω τον 1,4 lt.
Όχι, δεν έχω σκοπό να τις αφήσω αρρυθμιστες ώστε να κλείσουν.
Ο έλεγχος είναι σχετικά εύκολος.
Αν όμως χρειαστούν ρύθμιση, τι γίνεται;
Είναι δαπανηρή η εργασία;
Ανοίγουν το καπάκι, αλλάζουν φλάντζα κλπ;
Αν γίνει ρύθμιση θα γλιτώσω την επισκευή ή δεν γίνεται να την αποφύγω;
Θα σου έλεγα αν δεν έχεις κάνει ποτέ να κάνεις έναν έλεγχο στα διάκενα θα σε σώσει από πολλά πράγματα.
Προχτές εμένα μου δούλεψε σε μια ανηφόρα τρικυλινδρο και δεν αγχώθηκα για κινητηρα λέω ή ρεύμα είναι ή τροφοδοσία.
Μάλλον πρέπει να γράψω την ιστορία του αβενσις
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
slazaris έγραψε:Αν κάνεις ρύθμιση γλωτωνεις από ρεκτιφιε.Κοστος 100 ευρω.Ανοίγουν το ψευτοκαπακο και ελέγχουν τα διάκενα αρχικά.erimitis έγραψε:Kakis έγραψε:Ελέγχεις τα διάκενα να είναι μέσα στα όρια.Το Τουοτα έχουν μηχανικές βαλβίδες και ρυθμίζονται με πλακακια ,τουλάχιστον ο κινητήρας του αβενσις.erimitis έγραψε:Kakis έγραψε:[quote="erimitis"]Τουοτα και χωρίς έλεγχο βαλβίδων πας για ένα 500 .αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάθε 25000 έλεγχο διακενων
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε, εσύ τις ελέγχεις κάθε 25.000?
Τι αποκλίσεις έχεις βρει;
Αν δεν το κάνεις ρύθμιση μπορεί να σε πάει και 70000 χλμ αλλά κάποια στιγμή θα κλείσουν και θα σου βγάλει απώλεια κυλίνδρου.
Όπως βλέπεις μετά από δύο επισκευές έχω γίνει μανούλα.Φοραω υγραέριο από το 2009 όταν το αμάξι είχε μόλις 33000 χλμ.
Ότι άλλο θες ρωτας
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μάλλον τον ίδιο τύπο κινητήρα έχουμε, εγώ όμως έχω τον 1,4 lt.
Όχι, δεν έχω σκοπό να τις αφήσω αρρυθμιστες ώστε να κλείσουν.
Ο έλεγχος είναι σχετικά εύκολος.
Αν όμως χρειαστούν ρύθμιση, τι γίνεται;
Είναι δαπανηρή η εργασία;
Ανοίγουν το καπάκι, αλλάζουν φλάντζα κλπ;
Αν γίνει ρύθμιση θα γλιτώσω την επισκευή ή δεν γίνεται να την αποφύγω;
Θα σου έλεγα αν δεν έχεις κάνει ποτέ να κάνεις έναν έλεγχο στα διάκενα θα σε σώσει από πολλά πράγματα.
Προχτές εμένα μου δούλεψε σε μια ανηφόρα τρικυλινδρο και δεν αγχώθηκα για κινητηρα λέω ή ρεύμα είναι ή τροφοδοσία.
Μάλλον πρέπει να γράψω την ιστορία του αβενσις
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
olsi20 έγραψε:Καλησπερα και καλη χρονια,
Auris 1.6 132 HP 1ZRFAE Valvematic. μετα απο 20.000 κμ με υγραεριο stag προβλημα Ρ1047 (Βαλβεματικ). Στα ξενα φορουμ το αναφερουν ως γνωστο θεμα στα toyota αυτο το θεμα. Ομως ρωταω και εδω γιατι εχω την απορια εαν μηπως υπαρχει συνδεση υγραεριο με το προβλημα επειδη το Βαλβεματικ ελεγχει και κινει τισ βλαβιδες. Καποιος με καποια παροιμια εμπειρια ή μηχανικος ισως που να εχει ιδεα. Θελω να ξεκαθαρισω οτι δεν εχει καποια βαλβιδα θεμα και δισκολευει το Βαλβεματικ να κινιθει και μου βγαζει προβλημα βαλβεματικ. Θα παω σε καποιο συνεργειο toyota να δω εαν γινεται μετριση των βαλβιδων για να καταλαβουν εαν εχουν θεμα οι βαλβιδεσ. Απλα εαν ειχαν θεμα οι βαλβιδες θα εβγαζε καποιον αλλα κωδικο βλαβης? (υποθεση)
thanks
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες
|
|