Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό geosar » Τρί 24 Ιούλ, 2012 10:13

Διαβαζοντας σχεδον ολα τα post του forum εβγαλα το συμπερασμα οτι με τα συστηματα 4ης γενιας εχουμε αυξηση καταναλωσης 20% (+-5%)

Εκτος απο τα συστηματα 4ης γενιας PRINS..στα οποια η αυξηση κυμαινεται (συμφωνα με τα λεγομενα αρκετων) γυρω στο 10%.

Κανω λοιπον τον εξης συλλογισμο:

Εγω εχω καταναλωση 9lt/100km. (Golf IV-1600cc/2003)
Με ΒRC θα εχω περιπου 10,8
Με Prins ..9,9

Διαφορα 0,9lt/100km...εστω κανω 12000 χλμ το χρονο...οποτε θα εχω 108 lt υγραεριου καταναλωση μικροτερη με PRINS

Αρα οικονομια 108 * 0,83(τιμη υγραεριου) = 90 ευρω/χρονο

Σε μακροπροθεσμη λογικη , σε 2 χρονια θα εχω ισοσκελισει σχεδον την διαφορα τιμης αγορας των δυο συστηματων υγραεριοκινησης
BRC=1150, PRINS=1330 (με ΚΤΕΟ)

Θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας και κυριως αυτων που εχουν μετρησει την καταναλωση με τα δυο συστηματα...

Υ.Γ Ειμαι με ...το ενα ποδι να παω στην LPGas για τα BRC!
geosar
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Τετ 18 Ιούλ, 2012 12:28

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 24 Ιούλ, 2012 11:09

Η μέση αύξηση κατανάλωσης με το BRC Seq24 κυμαίνεται στο 15%, ενώ με συντηρητική οδήγηση πέφτει στο 10%.
Με το Plug and Drive τα νούμερα είναι 2-3% χαμηλότερα. ;)
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 24 Ιούλ, 2012 18:53

geosar έγραψε:Διαβαζοντας σχεδον ολα τα post του forum εβγαλα το συμπερασμα οτι με τα συστηματα 4ης γενιας εχουμε αυξηση καταναλωσης 20% (+-5%)

Εκτος απο τα συστηματα 4ης γενιας PRINS..στα οποια η αυξηση κυμαινεται (συμφωνα με τα λεγομενα αρκετων) γυρω στο 10%.


Επειδή κι εγώ έχω διαβάσει όλα τα μηνύματα στο forum, θα σου πω να ΜΗΝ πιστεύεις οτι γράφει ο καθένας (χωρίς φυσικά να εξαιρούμαι κι εγώ), ειδικά μάλιστα αν δεν παρατίθενται τεκμηριωμένα στατιστικά στοιχεία διαχρονικά.
π.χ. ελάχιστοι συνυπολογίζουν την κατανάλωση βενζίνης στην αύξηση της συνολικής κατανάλωσης. Άλλοι που την συνυπολογίζουν γνωρίζουν οτι στην πράξη σε αυτοκίνητα που λειτουργούν σωστά, σπάνια η αύξηση της κατανάλωσης είναι κάτω από 20%, αν πραγματικά δεν έχουν αλλάξει στο μεταξύ οι συνθήκες οδήγησης (π.χ. αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα με τα ίδια ακριβώς ανταλλακτικά αυτοκινήτου, δηλαδή μπουζί, φίλτρα αέρα, λάστιχα, κλπ., είδος διαδρομών, ίδιος πάντα οδηγός, ίδιος τρόπος οδήγησης, γέμισμα στο ίδιο πάντα πρατήριο, σταθερή ποιότητα καυσίμου, κλπ. κλπ.).
Μετά από όλα τα παραπάνω, θεωρώ οτι είναι εντελώς λάθος να επιλέξεις κάποιο σύστημα απλά και μόνο από την όποια διαφορά οικονομίας ενδεχομένως να υπάρχει υπό κάποιες απίθανες συνθήκες που με τίποτε δεν μπορείς να εξασφαλίσεις, τουλάχιστον διαχρονικά.
Οπότε καλύτερα είναι να επιλέξεις με άλλα κριτήρια, όπως εμπειρία εγκαταστάτη, τεχνολογία που ενσωματώνει το σύστημα, επιτυχείς μετατροπές σε ίδια αυτοκίνητα με το δικό σου, κλπ.
Στο τέλος δες το θέμα της τιμής.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 25 Ιούλ, 2012 00:02

Εγω που καθημερινά έχω και τα δυο σύστηματα σε χρήση έχει όντως διάφορα το prins περίπου 7-10% χαμηλότερη κατανάλωση απο το brc αλλα υπάρχει εξήγηση λόγω των μπεκ της ΚΕΙΗΙΝ που είναι τα καλύτερα στον κόσμο για υγραεριο και αυτο πληρώνεις !!

Και στα δυο αμάξια έχω μπουζι LPG ΒΟSCH και ελέγχω συχνά την πίεση και τα μείγματα σε σχέση με την βενζίνη ( στο ford o μηχανικός μου εγκαθιστά brc ) και στο μερσεντες η QGAS ?.....

όσο και να προσπάθησε ο μηχανικός μου να μειώσει τη κατανάλωση δεν μπόρεσε στο BRC που ειναι στάνταρ στο + 20-22 % ενω στο PRINS με τέλεια trims η διάφορα ειναι +10-12 %

Φυσικα δεν γνωρίζω άλλο brc πλην του sequent 24 με την κλασική παράλληλογραμμη μπεκιερα..
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό geosar » Τετ 25 Ιούλ, 2012 00:11

dti έγραψε:
geosar έγραψε:Διαβαζοντας σχεδον ολα τα post του forum εβγαλα το συμπερασμα οτι με τα συστηματα 4ης γενιας εχουμε αυξηση καταναλωσης 20% (+-5%)

Εκτος απο τα συστηματα 4ης γενιας PRINS..στα οποια η αυξηση κυμαινεται (συμφωνα με τα λεγομενα αρκετων) γυρω στο 10%.


Επειδή κι εγώ έχω διαβάσει όλα τα μηνύματα στο forum, θα σου πω να ΜΗΝ πιστεύεις οτι γράφει ο καθένας (χωρίς φυσικά να εξαιρούμαι κι εγώ), ειδικά μάλιστα αν δεν παρατίθενται τεκμηριωμένα στατιστικά στοιχεία διαχρονικά.
π.χ. ελάχιστοι συνυπολογίζουν την κατανάλωση βενζίνης στην αύξηση της συνολικής κατανάλωσης. Άλλοι που την συνυπολογίζουν γνωρίζουν οτι στην πράξη σε αυτοκίνητα που λειτουργούν σωστά, σπάνια η αύξηση της κατανάλωσης είναι κάτω από 20%, αν πραγματικά δεν έχουν αλλάξει στο μεταξύ οι συνθήκες οδήγησης (π.χ. αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα με τα ίδια ακριβώς ανταλλακτικά αυτοκινήτου, δηλαδή μπουζί, φίλτρα αέρα, λάστιχα, κλπ., είδος διαδρομών, ίδιος πάντα οδηγός, ίδιος τρόπος οδήγησης, γέμισμα στο ίδιο πάντα πρατήριο, σταθερή ποιότητα καυσίμου, κλπ. κλπ.).
Μετά από όλα τα παραπάνω, θεωρώ οτι είναι εντελώς λάθος να επιλέξεις κάποιο σύστημα απλά και μόνο από την όποια διαφορά οικονομίας ενδεχομένως να υπάρχει υπό κάποιες απίθανες συνθήκες που με τίποτε δεν μπορείς να εξασφαλίσεις, τουλάχιστον διαχρονικά.
Οπότε καλύτερα είναι να επιλέξεις με άλλα κριτήρια, όπως εμπειρία εγκαταστάτη, τεχνολογία που ενσωματώνει το σύστημα, επιτυχείς μετατροπές σε ίδια αυτοκίνητα με το δικό σου, κλπ.
Στο τέλος δες το θέμα της τιμής.



Ευχαριστω LPgas και dti

αλλα (dti) καποιον πρεπει να πιστεψω!!
καποιου(ων) γνωμη πρεπει να λαβω υπ'οψην (της πλειοψηφιας)!

Γνωριζω για την καταναλωση βενζινης ... ποιο συστημα δεν χρησιμοποιει καθολου βενζινη? το vialle?
ρυθμιζεται? εχει επιπτωσεις αυτο στην λιπανση του κινητηρα? (αφου η βενζινη λειτουργει σαν λιπαντικο)

dathens
Αυτα τα μπεκ δεν συμπεριλαμβανονται στα silverline των 1280 ευρω..
στα PRINS εχουμε εκχυση βενζινης , σωστα?
geosar
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Τετ 18 Ιούλ, 2012 12:28

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 25 Ιούλ, 2012 00:21

Έχει τα prins μπεκ που ειναι ΟΕΜ προϊόν της keihin για την prins ίδια λειτουργία συμπεριφορα οικονομία και για λόγους μάρκετινγκ και τιμής !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό jery » Τετ 25 Ιούλ, 2012 02:17

lpGas ποια είναι η διαφορά στη τιμή τους?
jery
 
Δημοσιευσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 10 Αύγ, 2011 11:34

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 25 Ιούλ, 2012 10:08

Καλό θα ήταν επίσης να δημοσιευτούν κάποιες τεχνικές πληροφορίες-χαρακτηριστικα που να αποδεικνύουν στο κατά πόσο τα μπεκ του Silverlive είναι ίδια σε ποιότητα και απόδοση με τα Keihin του VSI. Έχει γραφθεί ότι τα μπεκ του Silverline είναι το ίδιο ποιοτικά και ίσως καλύτερα από του VSI, γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με τα γραφόμενα της ίδιας της εταιρίας.
http://www.prinsautogasuk.co.uk/SilverLine/index.html

The system uses some of the same high quality components of Prins VSI, however to reduce cost the injectors are different.
The end results is an entry level budget LPG system, leveraging Prins's reknowned technology but will reduce cost savings & high end performance when compared to the Keihin Injectors of the Prins VSI system.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 25 Ιούλ, 2012 10:11

jery έγραψε:lpGas ποια είναι η διαφορά στη τιμή τους?


120Euros πιο ακριβό το Plug and Drive.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό maevius » Τετ 25 Ιούλ, 2012 10:13

LPGas έγραψε:Καλό θα ήταν επίσης να δημοσιευτούν κάποιες τεχνικές πληροφορίες-χαρακτηριστικα που να αποδεικνύουν στο κατά πόσο τα μπεκ του VSI είναι ίδια σε ποιότητα και απόδοση με του Silverline. Έχει γραφθεί ότι τα μπεκ του Silverline είναι το ίδιο ποιοτικά και ίσως καλύτερα από του VSI, γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με τα γραφόμενα της ίδιας της εταιρίας.
http://www.prinsautogasuk.co.uk/SilverLine/index.html

The system uses some of the same high quality components of Prins VSI, however to reduce cost the injectors are different.
The end results is an entry level budget LPG system, leveraging Prins's reknowned technology but will reduce cost savings & high end performance when compared to the Keihin Injectors of the Prins VSI system.

απο καπου θα δικαιολογουταν η διαφορα στην τιμη............αμα ηταν ιδια θα κοστιζαν και το ιδιο. Ο νοων νοειτω
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Επόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες





cron