Σελίδα 3 από 5

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Αύγ, 2013 22:19
από valsam
Μπροστα σου ειναι φιλε Qgas στο πανω αριστερα μερος αυτου του φορουμ οπου ειναι και η διαφημηση της europegas http://www.europegas.info/gr/!
Mολις μπαινεις στο σαιτ της εταιριας στο πανω μερος οπου εχει τα κυλιωμενα νεα-προιοντα της εταιριας στο νουμερο ενα(απο τα 6 νουμερα)γραφει καθαρα software v.1.09 coming soon(august 2013)και αναφερει για το καινουργιο software new features(=νέα χαρακτηριστικά ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ) 1)διαβασμα RPM σηματος απο τα μπεκ της βενζινης. 2)Εξτρα ψεκασμος βενζινης καθως το αυτοκινητο θα δουλευει με υγραεριο και 3)δυνατοτητα συνδεσης bluetooth (μαλον για να μπορει να συνδεθει με εκεινο το universal bluetooth interface EG joker που εχει στο νουμερο 5!
Και στην Αθηνα που πηρα τηλ. αλλα και απο Πολωνια που εστειλα email μου ειπαν οτι θα αργησει λιγο και αντι για Αυγουστο μαλλον μεσα στον Σεπτεμβριο το πιθανοτερο θα βγει η αναβαθμιση.

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 08:32
από BMW1796
Qgas έγραψε:
grandvitara έγραψε:
Qgas έγραψε:Μακάρι το ακούμε κανά χρόνο τωρα στο δικο σου πάντως δεν θα παίξει να πρέπει να αλλάξεις εγκέφαλο που να χειρίζεται τα μπεκ της βενζίνης , ο ocrar n δεν μπορει , θα χει κάποιο αρκετό κόστος η αλλαγη ...[/quote

Συγνώμη που ρωτάω, αλλά μάλλον δεν κατάλαβα καλά. Εννοείς ότι ο oscar n δεν θα υποστηρίζει ψεκασμούς βενζίνης?



Φυσικα δεν γίνετε δεν υπαρχει στο hardware θα πρέπει να αλλαχθεί, .... ολοι οι πολωνικοι δεν έχουν την επιλογη να έχουν έλεγχο των μπεκ της βενζίνης.... εδω δεν εχει η Prins , η vialle , η icom και πολλές άλλες μονο όσες έχουν εγκέφαλους ΑΕΒ , ζαβολι, λοβάτο, ταρτατινι ,landi, landi renzo, bigas κτλ οπως και η BRC

Δηλαδή με λιγα λόγια τα Κιτ ΑΕΒ ,ΖΑΒΟΛΙ ...............όπω και η BRC είναι ανώτερες απο VIALLE -ICOM -PRINS με λοιγα λογια της βάζουμε στην ιδια κατηγόρια με τοις Πολωνικες ,Πάντως με γνωστό μου που μιλησα η αποψή του για τους ψεκασμους ήτανε η εξής .....Οτι το βάζουνε κάποιες εταιρείες για να μην υπάρξει θέμα με φτωχό μειγμα σε κάποιες δεδομένες στιγμές ,όχι για την λίπανση όπως ακόυγεται εδω ,όλοι το ρυθμίζουνε μέτα τις 4000στρ με κάποιους ψεκασμους [ms] αυτό λοιπόν , προστατέυει της βαλβίδες ??? Κάτω απο τις 4000στρ τι γίνεται ,δέν θέλουμε λίπανση .Τουρπάτο αυτοκίνητο με Ιταλικό συστημα και χωρις ψεκασμούς είναι ρισκο ! Με Ιταλικό συστημα ... Δηλάδι με λίγους μικροψεκασμους βενζίνη καιγεται ποίο γρηγορα κα καλήτερα το Αέριο και δέν μενει απο φτωχά ...

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 08:58
από hlias
αυτο που σου ειπε ο φιλος σου δεν ισχυει, μπορει να δουλεψει ανετα σε ολη την κλιμακα στροφων με υγραεριο με την καταλληλη επιλογη πνευμονα και μπεκ, απλα υπαρχουνε ας πουμε 2 σχολες η μια λεει οτι χρειαζεται μεικτος ψεκασμος βενζινας για προστασια και μεγιστη οικονομια γιατι παντου θα καιω και υγραεριο και η αλλη οτι θα δουλεψω υγραεριο μεχρι αυτες τις στροφες και απο κει και πανω θα γυρισω μονο σε βενζινα.
κατω απο τις 4500 στροφες τα θερμικα φορτια του κινητηρα ειναι μικρα το αβανς της βενζινας ταιριαζει αρκετα με αυτο που χρειαζεται το υγραεριο και ετσι δεν υπαρχουν αξιολογες φθορες ακομα και σε ευαισθητους κινητηρες.
για την πρωτη ερωτηση σου δεν νομιζω να εγραψε καποιος οτι αυτη η σχολη ειναι καλυτερη απο την αλλη και αυτο το συστημα ειναι πιο αποδοτικο, απλα ο καθε εγκαταστατης εχει επιλεξει αυτο που πιστευει οτι ειναι το καλυτερο κιτ σε σχεση με την τιμη και τις δυνατοτητες του.

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 11:05
από BMW1796
hlias έγραψε:αυτο που σου ειπε ο φιλος σου δεν ισχυει, μπορει να δουλεψει ανετα σε ολη την κλιμακα στροφων με υγραεριο με την καταλληλη επιλογη πνευμονα και μπεκ, απλα υπαρχουνε ας πουμε 2 σχολες η μια λεει οτι χρειαζεται μεικτος ψεκασμος βενζινας για προστασια και μεγιστη οικονομια γιατι παντου θα καιω και υγραεριο και η αλλη οτι θα δουλεψω υγραεριο μεχρι αυτες τις στροφες και απο κει και πανω θα γυρισω μονο σε βενζινα.
κατω απο τις 4500 στροφες τα θερμικα φορτια του κινητηρα ειναι μικρα το αβανς της βενζινας ταιριαζει αρκετα με αυτο που χρειαζεται το υγραεριο και ετσι δεν υπαρχουν αξιολογες φθορες ακομα και σε ευαισθητους κινητηρες.
για την πρωτη ερωτηση σου δεν νομιζω να εγραψε καποιος οτι αυτη η σχολη ειναι καλυτερη απο την αλλη και αυτο το συστημα ειναι πιο αποδοτικο, απλα ο καθε εγκαταστατης εχει επιλεξει αυτο που πιστευει οτι ειναι το καλυτερο κιτ σε σχεση με την τιμη και τις δυνατοτητες του.


Δέν μπορώ να καταλάβω , πώς κάποια ms σε βενζίνη μετά απο κάποιες στροφες θα δώσουν την απαραίτητοι προστασία στον κινητήρα .Από Υψιλές θερμοκρασίες .... =; =;

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 11:13
από splitapsou
Το πρόβλημα ειναι ο διαφορετικος χρονος καύσης και όχι οι θερμοκρασίες. Αυτό το φαινόμενο εξισορροπει ο παράλληλος ψεκασμός ή η χρήση λαδιέρας

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 11:17
από hlias
τα νουμερα που θα γραψω ειναι στην τυχη.
στις 5000στροφες και τερμα φορτιο ο θαλαμος καυσεως εχει 800 βαθμους αν δουλευει μονο με υγραεριο και 700 αν δουλευει μονο με βενζινα, αν σε αυτη την συνθηκη κανουμε το καυσιμο 50% υγραεριο και 50% βενζινα θεωριτικα η θερμοκρασια δεν θα παει κοντα στους 750 βαθμους?

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 11:19
από hlias
splitapsou έγραψε:Το πρόβλημα ειναι ο διαφορετικος χρονος καύσης και όχι οι θερμοκρασίες. Αυτό το φαινόμενο εξισορροπει ο παράλληλος ψεκασμός ή η χρήση λαδιέρας



απο τον διαφορετικο χρονο καυσης εχουμε τις υψηλοτερες θερμοκρασιες.

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 13:33
από splitapsou
Γι αυτό προσθέτοντας βενζίνη στην καύση δεν έξω αν από 800 θα κανείς 750 μιας και το μόνο που επιδιώκεις ειναι να καεί γρηγορότερα το καύσιμο μέσα στον θάλαμο, δρα ως επιταχυντής της καύσης η βενζίνη. Το αποτέλεσμα άγνωστο. Απλα σίγουρα επιταχυνεις και σίγουρα βελτιωνεις το πρόβλημα.

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 13:44
από hlias
splitapsou έγραψε:Γι αυτό προσθέτοντας βενζίνη στην καύση δεν έξω αν από 800 θα κανείς 750 μιας και το μόνο που επιδιώκεις ειναι να καεί γρηγορότερα το καύσιμο μέσα στον θάλαμο, δρα ως επιταχυντής της καύσης η βενζίνη. Το αποτέλεσμα άγνωστο. Απλα σίγουρα επιταχυνεις και σίγουρα βελτιωνεις το πρόβλημα.



το αποτελεσμα αγνωστο?
απλα σιγουρα επιταγχυνεις και σιγουρα βελτιωνεις το προβλημα?
δεν κολλανε αυτα τα δυο μαζι ή το ενα ή το αλλο.

Re: zavoli ή lovato

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Αύγ, 2013 13:45
από BMW1796
hlias έγραψε:αυτο που σου ειπε ο φιλος σου δεν ισχυει, μπορει να δουλεψει ανετα σε ολη την κλιμακα στροφων με υγραεριο με την καταλληλη επιλογη πνευμονα και μπεκ, απλα υπαρχουνε ας πουμε 2 σχολες η μια λεει οτι χρειαζεται μεικτος ψεκασμος βενζινας για προστασια και μεγιστη οικονομια γιατι παντου θα καιω και υγραεριο και η αλλη οτι θα δουλεψω υγραεριο μεχρι αυτες τις στροφες και απο κει και πανω θα γυρισω μονο σε βενζινα.
κατω απο τις 4500 στροφες τα θερμικα φορτια του κινητηρα ειναι μικρα το αβανς της βενζινας ταιριαζει αρκετα με αυτο που χρειαζεται το υγραεριο και ετσι δεν υπαρχουν αξιολογες φθορες ακομα και σε ευαισθητους κινητηρες.
για την πρωτη ερωτηση σου δεν νομιζω να εγραψε καποιος οτι αυτη η σχολη ειναι καλυτερη απο την αλλη και αυτο το συστημα ειναι πιο αποδοτικο, απλα ο καθε εγκαταστατης εχει επιλεξει αυτο που πιστευει οτι ειναι το καλυτερο κιτ σε σχεση με την τιμη και τις δυνατοτητες του.


Δηλαδή να πιστέψω , ότι τα αυτοκίνητα νεάς τεχνολόγιας που κάνου ένα καρο διορθώσεις δέν κάνουν αυτοριθμισει στο αβάνς, [ να γυρίσουμε λίγο το ΝΤΡΙΣΤΡΙΜΟΙΤΈΡ ] να ποιάσουμε σωστό αβάνς , κάτι άλλο όλλα τα αυτοκίνητα στην πλειοψιία τους η Λ μετράνε και θερμοκρασία καυσαερείον [και πολά άλλα ] , τουλάχιστον στο δικό μου δείχνει έάν έχω υψειλή θερμοκρασία .Παληκάρια μου δέν θα μπορέσω να το πιστέψω αυτό ,ότι δέν μπορεί να φέρει το αβάνς μονο του εκεί που πρέπει το αυτοκίνητο , εάν δέν μπορέσει θα ανάψει λαμπάκι κινητήρα ,όλα είναι τη δυνατότητα έχει ο εγκέφαλος του αερίο [ πόσο γρήγορος είνα στο να διαβάζει και να αυτορυθμίζει } #:-s