Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 00:39

LPGas έγραψε:Αν βαρέθηκες να διαβάζεις αλήθειες μπορείς να κλείσεις τον υπολογιστή σου.
Αν έχεις διαφορετική γνώμη μπορείς επίσης να την εκφράζεις με καλύτερο τρόπο και με τεκμηριωμένες απόψεις.
Αν θέλεις και μπορείς να μιλήσεις τεχνικά, με στοιχεία και να μου απαντήσεις τις 5 ερωτήσεις, τότε μπορούμε να κάνουμε διάλογο.
Ειδάλλως μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις ότι οι κινητήρες με υγραέριο θα καλύπτονται με 15 χρόνια εγγύηση ότι και να συμβεί.
Εμείς έχουμε διαβάσει λοιπόν την εγγύηση η οποία στην πρώτη σελίδα γράφει ότι καλύπτονται:
Ζυγοθρα, ελατήρια, οδηγοί, μπιέλες, βολάν, σφόνδυλοι, γρανάζι χρονισμού, αντλία λαδιού κλπ

Απάντησε μου τι σχέση έχουν αυτά με το υγραέριο? Και γιατί λείπει από μέσα η κάλυψη των βαλβίδων εξαγωγής και εδρών εξαγωγής, και των καταλυτών όπου εκεί πονούν ορισμένα υγραεριοκίνητα οχήματα?
Στις άλλες 4 σελίδες σου αναφέρει αναλυτικά, ότι έτσι και δεν κάνεις το service όπως ορίζεται στον ίδιο εγκαταστάτη θα είσαι εκτός εγγύησης.
Επίσης θέλω να μου πεις ποιο σοβαρό εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα κάνει πραγματογνωμοσύνη ότι το υγραέριο φταίει για την οποιαδήποτε ζημιά στα Ζυγοθρα, ελατήρια, οδηγοί, μπιέλες, βολάν, σφόνδυλοι, γρανάζι χρονισμού, αντλία λαδιού κλπ

1) Άλλο αλήθειες και άλλο υπερβολές που αποσκοπούν στο ψάρεμα πελατείας (άγρα πελατών)! :shh:
2) Τα περί τεκμηρίωσης μάλλον τα γράφεις για να τα διαβάζεις.... :eh:
3) Δεν είμαι τεχνικός και για να σου απαντήσω χρησιμοποιώ μόνο την κοινή λογική και την κοινή πείρα. ;)
4) Μόνο εσύ πιστεύεις πως η εγγύηση καλύπτει ότι και να συμβεί, αντιθέτως αυτό που αντιλαμβάνεται ο κοινός νους λέει ότι ανάλογα με την ηλικία του οχήματος και μέχρι το 15ο έτος κυκλοφορίας του οχήματος καλύπτει ότι βλάβη προκύψει, οφειλόμενη στην μετατροπή σε υγραέριο! :o
5) Με ρωτάς να σου απαντήσω τι σχέση έχουν τα βασικά μέρη του κινητήρα με τη λειτουργία του??? Κοίτα δεν είναι αργά να αλλάξεις άθλημα.... :-? Μήπως για εσένα απαραίτητα σε ένα κινητήρα είναι μόνο οι βαλβίδες εξαγωγής, οι έδρες και ο καταλύτης????
6) Η εγγύηση αυτή παρέχεται από μία εταιρία η οποία σεβόμενη την ποιότητα εργασία της και τους πελάτες της αποφάσισε να παρέχει αυτή την εγγύηση ΔΩΡΕΑΝ επομένως έχει το "προνόμιο" να καλύπτει ότι θέλει και με συγκεκριμένο κοστολογημένο συμφωνητικό( κάποιον του χάριζαν γάιδαρο και τον κοίταζε στα δόντια...) δώσε εσύ μία καλύτερη και πληρέστερη εγγύηση να καθίσουμε να τις συγκρίνουμε... μέχρι τότε όμως δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης εγγύησης από εγκαταστάτη :evil:
7) Οποιοδήποτε σοβαρό εξουσιοδοτημένο συνεργείο που έχει την ικανότητα να διαγνώσει βλάβες και κατόπιν συνεννόησης με την μητρική εταιρία να διαχωρίσει φυσιολογικές φθορές από μη φυσιολογικές οφειλόμενες σε εξωτερική παρέμβαση ή πολύ απλά ένας τεχνικός πραγματογνώμονας που και νομικά υπερισχύει από έναν απλό τεχνικό προϊστάμενο συνεργείου!! 8-)
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό pank » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 03:21

ArgiriouN έγραψε:Καταρχήν νομίζω ότι πάμε να συγκρίνουμε 2 κιτ τα οποία δεν είναι του ίδιου επιπέδου. Η BRC θεωρείται από τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο. Η NIGS από την άλλη είναι μια εταιρία μεσαίας κατηγορίας θα έλεγα. Έτσι τα έχω συνδυάσει στο μυαλό μου από τις πληροφορίες που συνέλεξα στο διαδίκτυο.
Σχετικά με την εγγύηση που αναφέρθηκε (αυτή που δίνει ο Τσοπελογιάννης), μου φάνηκε και εμένα υπερβολική και επικοινώνησα μαζί τους για περισσότερες πληροφορίες και αν η εγγύηση αυτή δίνεται γραπτώς.
Η εγγύηση λοιπόν για τον κινητήρα δίνεται εγγράφως, με σφραγίδα της εταιρίας.
Από τα λίγα που είδα στην ιστοσελίδα τους φαίνεται πολύ αναλυτική και με εμπειρία στο χώρο, και η North Italy δεν είναι η μόνη εταιρία που προτείνουν για εγκατάσταση. Είναι μια λύση οικονομική, όπως μου είπαν, με την οποία δεν θα έχεις προβλήματα.
Είχα σκοπό να προχωρήσω σε εγκατάσταση ενός συστήματος σε άλλο εγκαταστάτη του χώρου, αλλά και η εγγύηση που δίνουν και όλο το στήσιμο της εταιρίας μου φάνηκε πολύ επαγγελματικό και δεν είναι μια εταιρία που θα κλείσει αύριο το πρωί.
Θα ήθελα επίσης να επισημάνω κάτι, χωρίς να σημαίνει ότι προσπαθώ να κατηγορήσω κάποιους. Εργάζομαι στον χώρο της πληροφορικής και πρέπει όλοι να καταλάβουμε την δύναμη που έχει το internet στα χέρια μας. Το να κατηγορούμε κάποιον και να προσθέτουμε αρνητικά σχόλια, μπορεί πρώτον να μην ισχύουν και δεύτερον μπορεί να κάνουν ζημιά σε κάποιον χωρίς μάλιστα να φταίει, και το πιο σημαντικό, να το γνωρίζει.
Καλό θα είναι να είμαστε πιο προσεκτικοί. Πολλοί θα με πουν βαλτό από την εταιρία αλλά ας δούμε το ζήτημα πιο σφαιρικά.


Φίλε μου και εγώ πριν 10 μήνες τοποθέτηση κάπως έτσι την πάτησα και σύμπτωση εργάζομαι και εγώ στο χώρο της πληροφορικής. Μετά από 10 μήνες μόνο προβλήματα έχω να αναφέρω ενώ έχουν χαλάσει 1.εγκέφαλος υγραερίου, 2.μπέκ 2 φορές, 3.όργανο στάθμης lpg (2φορές), διαρροή υγραερίου, βαλβίδα πλήρωσης κ.α. Μόνο ο πνεύμονας Zavoli το οποίο είναι και το μόνο εξάρτημα made in italy, δεν έχει χαλάσει ακόμα. Στο μεταξύ με όλα τα παραπάνω προβλήματα έχω μετά την τοποθέτηση μεγάλη κατανάλωση λαδιού που ποτέ πριν δεν είχε συμβεί. Αν θέλεις σου στέλνω pm πλήρες ιστορικό σε αρχείο το οποίο το έφτιαξα για το δικηγόρο μου. Η δική μου συμβουλή ... μακριά από το συγκεκριμένο. Όπως και να έχει προτίμησε μπεκ injection και όχι ηλεκτροβαλβίδας. Σίγουρα θα τα αποσβέσεις πολύ ποιό γρήγορα με την καλύτερη κατανάλωση.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό pank » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 03:48

Θα το ξαναπώ για τελευταία φορά. Όποιος θέλει ας ακούσει την συμβουλή μου. Μακριά από το συγκεκριμένο συνεργείο γιατί θα μπλέξετε.
Φίλε dimoskats φοβάμαι ότι είσαι εκτός τόπου και χρόνου σε όλα όσα ανάφερες.

Δυστυχώς θα συμφωνήσω με τους ανταγωνιστές.

Με την ευκαιρία μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να βάλω injection μπεκ στη N.I.G.S εγκατάστασή μου. Με τα τόσα προβλήματα που έχω άκουσα μία συμβουλή από qgaz και εδώ και μία εβδομάδα έβαλα το σύστημα να γυρίζει σε βενζίνη κάτω από τις 1000 στροφές και βλέπω ότι το αυτοκίνητο πάει καλύτερα. Όχι κομπιάσματα, σβησίματα, κραδασμό στο ρελαντί, ρετάρισμα κλπ. Νομίζω πλέον είμαι σίγουρος ότι στη δική μου περίπτωση μόνο μπεκ injection θα δουλέψουν σωστά στις χαμηλές στοφές του 6κύλινδρου μοτέρ μου, valvotronic M52.

Τέλος για την κατανάλωση λαδιού περίπου 1 λίτρο κάθε 3000χλμ, θα προλάβω να κάνω απόσβεση σε 2 χρόνια ή θα πάρω το μοτέρ στο χέρι?
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 12:34

pank έγραψε:Θα το ξαναπώ για τελευταία φορά. Όποιος θέλει ας ακούσει την συμβουλή μου. Μακριά από το συγκεκριμένο συνεργείο γιατί θα μπλέξετε.
Φίλε dimoskats φοβάμαι ότι είσαι εκτός τόπου και χρόνου σε όλα όσα ανάφερες.

Δυστυχώς θα συμφωνήσω με τους ανταγωνιστές.

Με την ευκαιρία μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να βάλω injection μπεκ στη N.I.G.S εγκατάστασή μου. Με τα τόσα προβλήματα που έχω άκουσα μία συμβουλή από qgaz και εδώ και μία εβδομάδα έβαλα το σύστημα να γυρίζει σε βενζίνη κάτω από τις 1000 στροφές και βλέπω ότι το αυτοκίνητο πάει καλύτερα. Όχι κομπιάσματα, σβησίματα, κραδασμό στο ρελαντί, ρετάρισμα κλπ. Νομίζω πλέον είμαι σίγουρος ότι στη δική μου περίπτωση μόνο μπεκ injection θα δουλέψουν σωστά στις χαμηλές στοφές του 6κύλινδρου μοτέρ μου, valvotronic M52.

Τέλος για την κατανάλωση λαδιού περίπου 1 λίτρο κάθε 3000χλμ, θα προλάβω να κάνω απόσβεση σε 2 χρόνια ή θα πάρω το μοτέρ στο χέρι?

Σε τι ακριβώς είμαι εκτός τόπου και χρόνου???
Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι μεταξύ των δύο συστημάτων υπάρχει χαώδης ποιοτική διαφορά...στο χέρι του πελάτη είναι να αποφασίσει τι θέλει... αν κάποιος επιλέγει με κριτήριο την τιμή και μόνο τότε όλα τα άλλα πάνε περίπατο! Γνώμη μου πάντα, για κάθε μοντέλο αυτοκινήτου, να ψάχνει κάποιος για σύστημα υγραερίου το οποίο χρησιμοποιεί και επιλέγει η ίδια η κατασκευάστρια ή η εταιρία εμπορίας του αυτοκινήτου με εμπορικές συμφωνίες πχ. ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς με VIALLE ή RENAULT, OPEL, WV, FIAT, BMW, TOYOTA, DAIMLER κτλ. με την LANDI, όπως και το ίδιο κάνει και η BRC με άλλες εταιρίες αυτοκινήτων παγκοσμίως, πάνω σε αυτή τη βάση ψάξε αν σε κάποια άλλη χώρα το μοντέλο σου με τον ίδιο κωδικό κινητήρα κυκλοφορεί με την έγκριση του κατασκευαστή χωρίς να χάνει εγγύηση και χωρίς προβλήματα συμβατότητας! Είναι κάτι παράλογο αυτό?
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 13:38

Αν δεν κάνω λαθος το θέμα μας είναι αυτό το N.I.G.S η όπως θέλει ο καθένας το ονομάζει και το BRC. Μιλάμε λοιπόν για μια εταιρία κολοσσό και έναν τύπο (ελληνας βουλγαρος δεν εχει σημασια) ο οποίος απλα πήρε διάφορα κομμάτια και έφτιαξε ένα κιτ. Σαν τα δεκαδες που κυκλοφορούν στην αγορα, Έχουμε εναν εγκέφαλο AEB και περνουμε διασπαρτα εξαρτηματα και ονομαζουμε το κιτ οπως θέλουμε εμείς και το βαφτίζουμε και ιταλικό που είναι και πιασαρικο. Μιλαμε για την μέρα με την νύχτα σαν συστήματα και σαν φιλοσοφία εταιριών. Φίλε μου αν στο έχει πουλήσει για ιταλικό απλά πιάστηκες κορόιδο και μόνο εκεί μπορείς να σταθείς και να διεκδικήσεις κατι.

Τωρα για τους συναδέλφους μου που χτυπιούνται για την εγγύηση του εν λόγο συνεργείου, εγώ θα πω μαγκιά του γιατί εχει καταλάβει πόσο κορόιδο είναι ο Ελληνας και του δίνει αυτό που θέλει, άσχετα αν στο τέλος ένα μέρος των αυτοκινήτων και των πελατών του έρθει στα δικά μας μαγαζιά για να επισκευάσει το αυτοκίνητο του.
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 14:00

Dimoskats, o καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, άλλος στις νεράιδες, άλλος ότι μας ψεκάζουν.

Εσύ μπορείς να πιστεύεις ότι το υγραέριο στο αυτοκίνητο σου την επομένη 15ετια θα δημιουργήσει βλάβη στον σφόνδυλο και στον γρανάζι χρονισμού ή σε ότι αναφέρει το χαρτί που σου έδωσαν και όχι στις βαλβίδες εξαγωγής όπως όλες οι σοβαρές εταιρίες αναγραφούν στις μαύρες λίστες τους (αλλά τυχαίως λείπουν από την εγγύηση σου). :shh:

Επί προσθέτως θα πας στην Toyota, θα σου διαγνώσει ότι το υγραέριο φταίει που χάλασε το γρανάζι χρονισμού και με το πόρισμα τους συνεργείου θα πας στην εν λόγο εταιρία και θα σε καλύψουν μέσα στα πλαίσια της 15ετους εγγύησης. =))

Μέχρι να γίνουν όλα τα παραπάνω μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις στα παραμύθια της Χαλιμάς, τα οποία όμως δεν θα έχουν happy end όταν θα βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη για να αλλάξεις έδρες και βαλβίδες.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 14:18

ECOKINISI έγραψε:Αν δεν κάνω λαθος το θέμα μας είναι αυτό το N.I.G.S η όπως θέλει ο καθένας το ονομάζει και το BRC. Μιλάμε λοιπόν για μια εταιρία κολοσσό και έναν τύπο (ελληνας βουλγαρος δεν εχει σημασια) ο οποίος απλα πήρε διάφορα κομμάτια και έφτιαξε ένα κιτ. Σαν τα δεκαδες που κυκλοφορούν στην αγορα, Έχουμε εναν εγκέφαλο AEB και περνουμε διασπαρτα εξαρτηματα και ονομαζουμε το κιτ οπως θέλουμε εμείς και το βαφτίζουμε και ιταλικό που είναι και πιασαρικο. Μιλαμε για την μέρα με την νύχτα σαν συστήματα και σαν φιλοσοφία εταιριών. Φίλε μου αν στο έχει πουλήσει για ιταλικό απλά πιάστηκες κορόιδο και μόνο εκεί μπορείς να σταθείς και να διεκδικήσεις κατι.

Τωρα για τους συναδέλφους μου που χτυπιούνται για την εγγύηση του εν λόγο συνεργείου, εγώ θα πω μαγκιά του γιατί εχει καταλάβει πόσο κορόιδο είναι ο Ελληνας και του δίνει αυτό που θέλει, άσχετα αν στο τέλος ένα μέρος των αυτοκινήτων και των πελατών του έρθει στα δικά μας μαγαζιά για να επισκευάσει το αυτοκίνητο του.



σε τρεις γραμμες εβγαλες με τον καλυτερο τροπο ολο το ζουμι. :clap:
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 15:08

LPGas έγραψε:Dimoskats, o καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, άλλος στις νεράιδες, άλλος ότι μας ψεκάζουν.

Εσύ μπορείς να πιστεύεις ότι το υγραέριο στο αυτοκίνητο σου την επομένη 15ετια θα δημιουργήσει βλάβη στον σφόνδυλο και στον γρανάζι χρονισμού ή σε ότι αναφέρει το χαρτί που σου έδωσαν και όχι στις βαλβίδες εξαγωγής όπως όλες οι σοβαρές εταιρίες αναγραφούν στις μαύρες λίστες τους (αλλά τυχαίως λείπουν από την εγγύηση σου). :shh:

Επί προσθέτως θα πας στην Toyota, θα σου διαγνώσει ότι το υγραέριο φταίει που χάλασε το γρανάζι χρονισμού και με το πόρισμα τους συνεργείου θα πας στην εν λόγο εταιρία και θα σε καλύψουν μέσα στα πλαίσια της 15ετους εγγύησης. =))

Μέχρι να γίνουν όλα τα παραπάνω μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις στα παραμύθια της Χαλιμάς, τα οποία όμως δεν θα έχουν happy end όταν θα βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη για να αλλάξεις έδρες και βαλβίδες.

Επειδή εσύ το πας επί προσωπικού το θέμα για πες μας τι παραπάνω έχεις να προσφέρεις από ότι ήδη έχω με γραπτή εγγύηση, και έρχομαι αύριο το πρωί και ξηλώνεις ο ίδιος το σύστημα, περνάς αυτό που εμπορεύεσαι και σύμφωνα με εσένα ανώτερο σύστημα και με την ποιοτικότερη εγκατάστασή σου όπως υπονοείς σε όλα σχεδόν τα σχόλια σου και δεν ρωτάω καν για τιμή! ΠΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΙΣΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΝΙΖΕΣΑΙ ΠΕΡΙ ΚΑΛΎΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ?? Ή είσαι άλλος ένας φλύαρος παπάτζας που προσπαθεί να ψαρέψει θύματα να τα αποζουμίσει.... :-$
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 15:51

Καταντάς γραφικός,

Την επιλογή σου την έκανες, την 15ετη εγγύηση σου την έχεις στο τσεπάκι, άσε τον υπόλοιπο κόσμο να την "πατήσει" τοποθετώντας BRC στην LPGas και να λάβει μόνο 2 χρόνια πραγματικής εγγύησης καλή λειτουργίας, την οποία ουσιαστικά δεν θα τη χρειαστεί ποτέ.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 28 Νοέμ, 2013 16:44

Επειδή εσύ το πας επί προσωπικού το θέμα για πες μας τι παραπάνω έχεις να προσφέρεις από ότι ήδη έχω με γραπτή εγγύηση, και έρχομαι αύριο το πρωί και ξηλώνεις ο ίδιος το σύστημα, περνάς αυτό που εμπορεύεσαι και σύμφωνα με εσένα ανώτερο σύστημα και με την ποιοτικότερη εγκατάστασή σου όπως υπονοείς σε όλα σχεδόν τα σχόλια σου και δεν ρωτάω καν για τιμή! ΠΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΙΣΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΝΙΖΕΣΑΙ ΠΕΡΙ ΚΑΛΎΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ?? Ή είσαι άλλος ένας φλύαρος παπάτζας που προσπαθεί να ψαρέψει θύματα να τα αποζουμίσει.... :-$[/quote]



παραπανω προβληματα δεν εχει να σου προσφερει, λιγοτερα σιγουρα, κανε ενα κοπο και διαβασε προσεκτικα τα θεματακια του φιλου που ανοιξε το θεμα και πες μου εσυ για εγγυησεις και σωστες εγκαταστασεις μετα.

\Δυστυχώς ταλαιπωρήθηκα πολύ στο δίμηνο καθώς το Peugeot 206 εμφάνισε την κίτρινη λυχνία κινητήρα. Στο διαγωνιστικό είπε ότι έχω "σποραδικά σφάλματα" στον εγκέφαλο και σφάλματα στα 2 Μπεκ. Τελικά το πήγα στην αντιπροσωπεία. Δεν έφταιγαν τα Μπεκ. Ήθελε να παίρνει εντολή από τον εγκέφαλο (και όχι απευθείας από τα Μπεκ) κάτι που διόρθωσε η αντιπροσωπεία και μετά τα Μπεκ έδειχναν οκ

Από την πρώτη μέρα πάντως που έχει εμφανιστεί το σφάλμα λυχνίας κινητήρα μέχρι σήμερα δεν έχω σταματήσει να το έχω. Βέβαια εμφανίζεται τις μισές φορές. Στη μία διαδρομή το έχω, στην άλλη όχι. Αν πάω στην αντιπροσωπεία, μου το σβήσουν και το τρέξω το αμάξι μόνο με βενζίνη θα σταματήσει να το εμφανίζει. Μόλις το βάλω στο Γκάζι στα 5 χλμ θα το έχει ξαναεμφανίσει.



τωρα αν συνεχισεις να επιμενεις για εγγυησεις και σωστες λειτουργειες.................
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες