Σελίδα 1 από 5

Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs AEB

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 14:12
από IOCTL
Αφού διαβάζω κατά καιρούς εδώ και αφού πήγα και στην έκθεση το ΣΚ να τα ακούσω απο κοντά ήρθε η ώρα για την τελική επιλογή:
Το αυτοκίνητο είναι AUDI TT, 2003 1800cc - 225ps turbo quattro.

Οι επιλογές μου οι εξής και τα κόστη στο περίπου:

1. AEB OBD (QGAS) - 850€
2. PRINS (QGAS) - 1150€
3. LANDIREZO (TSOPELOGIANNHS) - 1050€
4. ZAVOLI BORA (GAS THEODOROU) - 1400€
5. LANDIREZO EVO (KALOGRITSAS) - 1000€
6. BRC (LPGAS) - ? (Τον συγκεκριμένο δεν τον βρήκα στην έκθεση αλλά είναι στις επιλογές μου εξαιτίας του forum).

Τι προτείνετε για το αμάξι μου? Η κύρια επιλογή μου θα κριβεί με το ενα έχω ενα αξιόπιστο, απροβλημάτισμο που θα κάνει οικονομία σύστημα.
Η τιμή σημαντική αλλά δευτερεύουσα.
Που εστιάζετε τις σημαντικές διαφορές απο σύστημα σε σύστημα, πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα?

Many thanks!

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 15:01
από splitapsou
Για μένα ή το 1 ή το 6 λόγω προσθήκης βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων.

Το BRC είναι κλειστό κιτ, δηλαδή όλα είναι μέσα στο κουτί, εκτός από την δεξαμενή, σχεδιασμένα να συνεργάζονται άριστα και απόλυτα μεταξύ τους. (προϋπόθεση πάντα η σωστή εγκατάσταση) Τρελό +++++ για εμένα και ένας από τους βασικούς λόγους που το έβαλα στο δικό μου στην LPGAS (bmw 320 E90), μαζί με την λίπανση μέσω βενζίνης.

Το ΑΕΒ είναι ένα κιτ όχι κλειστό, με κομμάτια διάφορα, ΑΕΒ εγκέφαλο, HANA Beck, Tomasseto πνεύμονα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα δουλέψει αντίθετα θα δουλέψει μια χαρά με σωστή ρύθμιση και εγκατάσταση. (το έβαλα στην QGAS και στο δικό μου το corsa 1,2cc δουλεύει μια χαρά).

Prins VSI 2: Ίσως (για εμένα) μαζί με το "BRC Plug and Drive" είναι τα δύο κορυφαία στην αγορά. Το μόνο μείον, ότι δεν έχει προσθήκη βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων και θες μαζί να εγκαταστήσεις το valve care (για να έχει θεωρητικά το ίδιο αποτέλεσμα με την βενζίνη και το BRC, η προσθήκη απλής μηχανικής λαδιέρας εμένα δεν με πείθει) αλλά αυτό θα κοστίσει περίπου ακόμα 350€.

Σημαντικό ρώτα αν η δεξαμενή θα είναι Τούρκικη αν ναι να ξέρεις πως σε σχέση με τις Πολωνικές θα είναι ποιο βαριά χωρίς ιδιαίτερη διαφορά κόστους.

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 16:36
από eddiecorolla
Εάν ισχύει η τιμή που γράφεις για PRINS VS1-2 (με μπεκ KEIHIN), βάλε το.
Αν γνωρίζει κάποιος ,το LANDIRENZO EVO έχει μπεκ injection ή ηλεκτροβαλβίδας ?

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 19:28
από IOCTL
splitapsou έγραψε:Για μένα ή το 1 ή το 6 λόγω προσθήκης βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων.

Το BRC είναι κλειστό κιτ, δηλαδή όλα είναι μέσα στο κουτί, εκτός από την δεξαμενή, σχεδιασμένα να συνεργάζονται άριστα και απόλυτα μεταξύ τους. (προϋπόθεση πάντα η σωστή εγκατάσταση) Τρελό +++++ για εμένα και ένας από τους βασικούς λόγους που το έβαλα στο δικό μου στην LPGAS (bmw 320 E90), μαζί με την λίπανση μέσω βενζίνης.

Το ΑΕΒ είναι ένα κιτ όχι κλειστό, με κομμάτια διάφορα, ΑΕΒ εγκέφαλο, HANA Beck, Tomasseto πνεύμονα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα δουλέψει αντίθετα θα δουλέψει μια χαρά με σωστή ρύθμιση και εγκατάσταση. (το έβαλα στην QGAS και στο δικό μου το corsa 1,2cc δουλεύει μια χαρά).

Prins VSI 2: Ίσως (για εμένα) μαζί με το "BRC Plug and Drive" είναι τα δύο κορυφαία στην αγορά. Το μόνο μείον, ότι δεν έχει προσθήκη βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων και θες μαζί να εγκαταστήσεις το valve care (για να έχει θεωρητικά το ίδιο αποτέλεσμα με την βενζίνη και το BRC, η προσθήκη απλής μηχανικής λαδιέρας εμένα δεν με πείθει) αλλά αυτό θα κοστίσει περίπου ακόμα 350€.

Σημαντικό ρώτα αν η δεξαμενή θα είναι Τούρκικη αν ναι να ξέρεις πως σε σχέση με τις Πολωνικές θα είναι ποιο βαριά χωρίς ιδιαίτερη διαφορά κόστους.


Το PRINS ήταν η πρώτη μου επιλογή αλλά όντως με προβληματίζει που δεν ψεκάψει βενζίνη. Μήπως αυτό εμπεριέχει ενα ποσοστό ρίσκου που θα το βρω μπροστά μου στο μέλλον;

Re: Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 20:27
από splitapsou
Κοιτά αν δεν βάλεις το valvecare οσο καλό και αν ειναι το prins για εμένα δεν καλύπτει το θέμα βαλβίδες. Τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγω και τελικά κατέληξα στο BRC plug and drive για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 22:43
από dimoskats
Το Landi αποτελεί εργοστασιακή επιλογή για δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες ευρωπαικές αλλά και ιαπωνικές μεταξύ των οποίων Mercedes, BMW, Renault, Opel, Toyota, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά έχει την δυνατότητα για σταθερή συμμετοχή ψεκασμών βενζίνης και συνιπολογίζωντας διάφορες παραμέτρους (θερμοκρασία, φορτία κινητήρα κ.τ.λ.) να αυξομειώνει τη συμμετοχή της βενζίνης και γενικά ο εγκέφαλος είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμος με πολλές δικλίδες ασφαλείας!

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ, 2013 01:38
από Qgas
IOCTL έγραψε:
splitapsou έγραψε:Για μένα ή το 1 ή το 6 λόγω προσθήκης βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων.


Το PRINS ήταν η πρώτη μου επιλογή αλλά όντως με προβληματίζει που δεν ψεκάψει βενζίνη. Μήπως αυτό εμπεριέχει ενα ποσοστό ρίσκου που θα το βρω μπροστά μου στο μέλλον;


Δεν θα λάβουμε μέρος λόγω επαγγέλματος :clap: στο Audi το μονο που δεν θα πρεπει να σε απασχολεί εινσι οι βαλβίδες διοτι δεν είχε ούτε θα εχει ποτε προβλημα με αυτές με οποιαδήποτε κιτ .. Το valve care θεώρητε το τέλειο πρόσθετο για την λιπανση εχει ακριβώς τα πρόσθετα της αμολυβδης βενζινης εξου και οτι δεν υπαρχει ούτε ενα μοτέρ σκομα και σε Subaru με προβλημα σε βαλβίδες με αυτο το σύστημα λιπανσης !! ΟΥΤΕ ενα μετα απο χιλιάδες εγκαταστάσεις . Ολα τα κιτ ειναι αξιόπιστα που ειδες .. Ο εγκαταστατης παίζει ρόλο , και τα μπεκ τυπου βενζινης Prins AEB BRC έχουν injection μπεκ ..

Re: Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ, 2013 14:40
από LPGas
Αν θα καταλήξεις σε BRC, θα βάλεις μόνο το Plug & Drive, μη σε πείσει κάποιος για να γλυτώσεις 150 Euros ότι δουλεύει με το Seq24.

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Νοέμ, 2013 00:58
από Qgas
dimoskats έγραψε:Το Landi αποτελεί εργοστασιακή επιλογή για δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες ευρωπαικές αλλά και ιαπωνικές μεταξύ των οποίων Mercedes, BMW, Renault, Opel, Toyota, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά έχει την δυνατότητα για σταθερή συμμετοχή ψεκασμών βενζίνης και συνιπολογίζωντας διάφορες παραμέτρους (θερμοκρασία, φορτία κινητήρα κ.τ.λ.) να αυξομειώνει τη συμμετοχή της βενζίνης και γενικά ο εγκέφαλος είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμος με πολλές δικλίδες ασφαλείας!



Και μετα ξύπνησες , mercedes δεν εχει BMW δεν εχει ΤΟΥΟΤΑ εχει μονο στη Ιταλία για τα αλλα δεν ξερω .. Τεκμηριωμένα για τα πρώτα 2 σε γερμσνια και ελλαδα .. Το μονο εργοστασιακό κιτ σε μερσεντες ειναι το Prins liqui υγρου για το νεο Β180

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Νοέμ, 2013 01:28
από dimoskats
Qgas έγραψε:
dimoskats έγραψε:Το Landi αποτελεί εργοστασιακή επιλογή για δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες ευρωπαικές αλλά και ιαπωνικές μεταξύ των οποίων Mercedes, BMW, Renault, Opel, Toyota, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά έχει την δυνατότητα για σταθερή συμμετοχή ψεκασμών βενζίνης και συνιπολογίζωντας διάφορες παραμέτρους (θερμοκρασία, φορτία κινητήρα κ.τ.λ.) να αυξομειώνει τη συμμετοχή της βενζίνης και γενικά ο εγκέφαλος είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμος με πολλές δικλίδες ασφαλείας!



Και μετα ξύπνησες , mercedes δεν εχει BMW δεν εχει ΤΟΥΟΤΑ εχει μονο στη Ιταλία για τα αλλα δεν ξερω .. Τεκμηριωμένα για τα πρώτα 2 σε γερμσνια και ελλαδα .. Το μονο εργοστασιακό κιτ σε μερσεντες ειναι το Prins liqui υγρου για το νεο Β180

Κάποιοι άλλοι κοιμούνται, πριν μιλήσεις ή μάλλον γράψεις να είσαι σίγουρος τι λες! Έχεις δει άδεια κυκλοφορίας από Mercedes?
Μήπως εργοστάσιο κατασκευής γράφουν Daimler-Chrysler? Οέο???
Δες και αυτό.... http://landi.it/ita/partnerships.jsp
Από εγκαταστάτες σαν εσάς περίμενα περισσότερη υπευθυνότητα πριν μιλήσετε...ΔΗΜΟΣΙΑ!!!