Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC vs Landirenzo vs PRINS

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Minedigger » Πέμ 11 Σεπ, 2014 13:59

Καλησπέρα σε όλους (Νέος στο φόρουμ)

Τον τελευταίο καιρό αποφάσισα να εγκαταστήσω σύστημα υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητό μου (SKODA OCTAVIA 5 TSI 1.4) και ύστερα από μια έρευνα αγοράς απέκλεισα για οικονομικούς λόγους συστήματα υγρού ψεκασμού και κατέληξα σε οικονομικότερα συστήματα όπως είναι της BRC (1500) και της LANDIRENZO (1400), χωρίς ν αποκλείω και την περίπτωση του VSI - 2.0 DI της PRINS (1700).

Θα ήθελα την πολύτιμη γνώμη σας σχετικά με τα παραπάνω συστήματα όσον αφορά στην αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής τους. Επίσης αν κάποιος έχει εγκαταστήσει ένα από τα συστήματα αυτά σε ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου με το δικό μου, θα ήθελα να μοιραστεί την εμπειρία του και την απόδοση του κινητήρα μετά από κάποια χλμ.

Ευχαριστώ
Minedigger
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 11 Σεπ, 2014 12:33

Re: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Πέμ 11 Σεπ, 2014 14:17

Με έμμεσου ψεκασμού συστήματα μην περιμένεις να έχεις τρομερή οικονομία διότι θα ψεκάζουν μπόλικη βενζίνη! Κατά τα αλλά δες αν κ οι τρεις εταιρίες βγάζουν αρχικά σύστημα ειδικά για τον δικό σου κωδικό κινητήρα! Από άποψη αξιοπιστίας είναι από τις κορυφαίες τις αγοράς κ οι τρεις με ελαφρύ προβάδισμα για την ολλανδική prins!
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό fedhris » Πέμ 11 Σεπ, 2014 15:42

http://www.lovatogas.com/php/eng/lpg_sy ... n-lpg.html
Για το ίδιο αυτοκίνητο μιλάμε, 7,5 λίτρα lpg /100 χλμ + 0,5 λίτρα βενζίνη
fedhris
 
Δημοσιευσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ 11 Δεκ, 2010 01:40
Τοποθεσία: Φλώρινα

Re: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Πέμ 11 Σεπ, 2014 16:23

Εχει μειωθει παρα πολυ η καταναλωση βενζινης στα συστηματα της landirenzo



www.ecokinisi.gr
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Re: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό billygr » Πέμ 11 Σεπ, 2014 18:31

Η Landirenzo θεωρώ ότι είναι πιο αξιόπιστη στο θέμα tsi κινητήρες μιας και ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου έχει κιτ omegas... με ψεκασμό βενζίνης τώρα το πόσο θα μπορεί να ψεκάζει δεν το γνωρίζω
billygr
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ, 2013 23:19

Re: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 11 Σεπ, 2014 21:28

Το VSI 2.0 DI εινσι το μοναδικο που εγγυάτε καταναλωση βενζινης στο μάξιμουμ 5 % αν δεν υπαρχει σε υγρο ψεκασμο το μοτέρ σου με κλειστά μάτια το VSI 2.0 DI
http://www.prinsautogas.com/uploads/JW/ ... DI-2.0.pdf



Εικόνα

Εικόνα
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Σάβ 04 Οκτ, 2014 22:21

Θελω να ρωτησω το εξης :συμφωνα με τον lpgas το brc εχει ποσοστιαίο ψεκασμός βενζίνης που εξασφαλίζει προστασία στις υψηλές και χαμηλές στροφές, χωρίς να έχει υπερβολική κατανάλωση σε βενζίνη.Στο landirenzo γινεται με ποσοστιαίο ψεκασμο ή με συγκεκριμένο χρόνο ψεκασμού βενζίνης?

Παραθετω τα ακριβη λογια του lpgas :
Ο ψεκασμός βενζίνης είναι ταυτόχρονος με τον ψεκασμό υγραερίου, και όσο ποσοστό βενζίνης ψεκάζεται, αφαιρείται από τους χρόνους ψεκασμού του υγραερίου ώστε να μην υπάρχει παραπανήσια κατανάλωση
Ψεκασμό βενζίνης η BRC υποστηρίζει σε όλα τα μοντέλα της από 8 Φλεβαρη του 2011, οπότε είναι κοντά στα 2,5 χρόνια και όχι 1 χρόνος όπως αναφέρθηκε. Απλά κανένας εγκαταστάτης που έχω συνάντηση δεν ξέρει τι και πώς να το ρυθμίσει.
Το σύστημα αυτολίπανσης της BRC είναι πιο εξελιγμένο από αυτό της AEB, και κατ’επεκταση της Lovato, OMVL κλπ, και ο λόγος είναι ότι ενεργοποιείται από 2 παραμέτρους που καθορίζουν το φορτίο του κινητήρα, τι στροφές και την υποπίεση ( Το AEB μόνο από στροφές και μια άνω τιμή του χρόνου ψεκασμού).
Το δεύτερο και το πιο σημαντικό είναι ότι ο ψεκασμός βενζίνης στην AEB δεν γίνεται ποσοστιαία, αλλά με συγκεκριμένο χρόνο ψεκασμού βενζίνης, οπότε στα χαμηλά φορτία του πέφτει πολύ η βενζίνη ενώ στα ψηλά δεν επαρκεί.
Στην BRC ο ποσοστιαίος ψεκασμός βενζίνης εξασφαλίζει προστασία στις υψηλές και χαμηλές στροφές, χωρίς να έχει υπερβολική κατανάλωση σε βενζίνη.
NtzanisNikos
 

Re: Απ: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 04 Οκτ, 2014 23:17

NtzanisNikos έγραψε:Θελω να ρωτησω το εξης :συμφωνα με τον lpgas το brc εχει ποσοστιαίο ψεκασμός βενζίνης που εξασφαλίζει προστασία στις υψηλές και χαμηλές στροφές, χωρίς να έχει υπερβολική κατανάλωση σε βενζίνη.Στο landirenzo γινεται με ποσοστιαίο ψεκασμο ή με συγκεκριμένο χρόνο ψεκασμού βενζίνης?

Παραθετω τα ακριβη λογια του lpgas :
Ο ψεκασμός βενζίνης είναι ταυτόχρονος με τον ψεκασμό υγραερίου, και όσο ποσοστό βενζίνης ψεκάζεται, αφαιρείται από τους χρόνους ψεκασμού του υγραερίου ώστε να μην υπάρχει παραπανήσια κατανάλωση
Ψεκασμό βενζίνης η BRC υποστηρίζει σε όλα τα μοντέλα της από 8 Φλεβαρη του 2011, οπότε είναι κοντά στα 2,5 χρόνια και όχι 1 χρόνος όπως αναφέρθηκε. Απλά κανένας εγκαταστάτης που έχω συνάντηση δεν ξέρει τι και πώς να το ρυθμίσει.
Το σύστημα αυτολίπανσης της BRC είναι πιο εξελιγμένο από αυτό της AEB, και κατ’επεκταση της Lovato, OMVL κλπ, και ο λόγος είναι ότι ενεργοποιείται από 2 παραμέτρους που καθορίζουν το φορτίο του κινητήρα, τι στροφές και την υποπίεση ( Το AEB μόνο από στροφές και μια άνω τιμή του χρόνου ψεκασμού).
Το δεύτερο και το πιο σημαντικό είναι ότι ο ψεκασμός βενζίνης στην AEB δεν γίνεται ποσοστιαία, αλλά με συγκεκριμένο χρόνο ψεκασμού βενζίνης, οπότε στα χαμηλά φορτία του πέφτει πολύ η βενζίνη ενώ στα ψηλά δεν επαρκεί.
Στην BRC ο ποσοστιαίος ψεκασμός βενζίνης εξασφαλίζει προστασία στις υψηλές και χαμηλές στροφές, χωρίς να έχει υπερβολική κατανάλωση σε βενζίνη.

Πολύ σωστά τα λέει..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Σάβ 04 Οκτ, 2014 23:29

Η Landi Renzo έχει εξαγοράσει την ΑΕΒ αλλά χρησιμοποιεί δικό της αλγόριθμο, δεν μπορώ να σου απαντήσω στο ερώτημά σου, αλλά μπορώ να σου περιγράψω την δικιά μου ρύθμιση:
-από 2.000στ/λ και πάνω για χρόνους ψεκασμού από 10msec. και πάνω αφαιρεί χρόνο ψεκασμού υγραερίου και προσθέτει βενζίνη.
-από 3.000στ/λ και πάνω επιπρόσθετα σε πλήρες φορτίο 1 στους 7 κύκλους καύσης είναι μόνο με βενζίνη.
-κάθε φόρα που οι στροφές πέφτουν κάτω από 1.000 για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα που δεν θυμάμαι, ψεκάζει μόνο βενζίνη και έπειτα πάλι μόνο υγραέριο. Συνεπώς λαμβάνει υπόψη και χρόνο ψεκασμού και στροφές και φορτία.
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: BRC vs Landirenzo vs PRINS

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Τετ 08 Οκτ, 2014 11:44

Η landirezo το κανει επισης 4 χρονια τωρα στον omegas plus και τα τελευταια 2 στους υπολοιπους εγκεφαλους . Αρκει ο εγκαταστατης να εχει το κλειδι για το s προγραμμα και οχι για το c. Για να παρει βεβαια καποιος αυτο το κλειδι θα πρεπει να εχει παει για εκπαιδευση στο εργοστασιο και απο οσο γνωριζω μονο 4 εχουμε παει...



www.ecokinisi.gr
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες