Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό astam » Κυρ 26 Απρ, 2015 16:29

Το ξέρω για τις βαλβίδες, εννοώ το έχω διαβάσει γιατί κανένας εγκαταστάτης δε μου το έχει πεί. Όσους εγκαταστάτες έχω ρωτήσει μου λένε ότι με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης είτε σε όλο το φάσμα των στροφών είτε σε μεγάλο φορτίο-επιτάχυνση δε θα έχω κανένα πρόβλημα. Επίσης άλλος μου λέει να να βάλω σύστημα με OBDII και άλλος να μην βάλω γιατί το αυτοκίνητό μου δε διαβάζει OBDII. Όπως καταλαβαίνεις είμαι στο ψάξιμο...αλλά άκρη δε βρίσκω.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό tripas » Κυρ 26 Απρ, 2015 16:49

Φίλε αν ξερεις αγγλικα δες για ποιο λογο πρεπει να βαλεις OBDΙΙ.

HOW OBDII FEATURE IMPROVES SEQUENTIAL AUTOGAS SYSTEM

Control units with LPG/Natural Gas sequential injection and OBDII integration are one step ahead of the current control units installed on modern vehicles with indirect sequential injection.

These evolved control units allow information to be received from the original petrol control unit via the OBDII diagnostics outlet. When running on gas, the control unit is able to monitor vehicle carburetion parameters constantly via this connection, this keeping the parameters at optimum values.

This integration means:

Better engine performance.
Automatic adaptation to the different gas qualities available on the market.
Automatic adaptation to the different season conditions.
Guaranteed top performance even when the mechanical components of the gas fuel system age.
More information available to the installer regarding vehicle function which makes tuning the system easier.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό astam » Κυρ 26 Απρ, 2015 17:13

tripas έγραψε:Φίλε αν ξερεις αγγλικα δες για ποιο λογο πρεπει να βαλεις OBDΙΙ.

HOW OBDII FEATURE IMPROVES SEQUENTIAL AUTOGAS SYSTEM

Control units with LPG/Natural Gas sequential injection and OBDII integration are one step ahead of the current control units installed on modern vehicles with indirect sequential injection.

These evolved control units allow information to be received from the original petrol control unit via the OBDII diagnostics outlet. When running on gas, the control unit is able to monitor vehicle carburetion parameters constantly via this connection, this keeping the parameters at optimum values.

This integration means:

Better engine performance.
Automatic adaptation to the different gas qualities available on the market.
Automatic adaptation to the different season conditions.
Guaranteed top performance even when the mechanical components of the gas fuel system age.
More information available to the installer regarding vehicle function which makes tuning the system easier.



Το γνωρίζω ότι ένα σύστημα με obdii διαβάζει τον εγκέφαλο τουα υτοκινήτου και προσαρμόζετε ανάλογα. Το θέμα μου δεν είναι στο να μην βάλω σύστημα με OBDII γιατί δεν με οφελεί κάπου, το θέμα μου είναι αν το αυτοκίνητό μου υποστηρίζει συστήμα με OBDΙΙ. Το αυτοκίνητό μου εχει OBDII τύπου 4 (πρωτόκολλο J1850 PWM) οπότε σύμφωνα με μερικούς εγκαταστάτες (τους μισους που έχω ρωτήσει) μου έχουν πεί οτι αν βλαώ σύστημα με OBDII δε θα διαβάζει καμία πληροφορία απο τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και οτι αυτοκίνητα με OBDII τύπου 4 και 5 δεν παίρνουν σύστημα με OBDII (παίρνουν απλά θα δουλέυουν σαν τα απλά συστήματα χωρίς το OBDII). Απο την άλλη πλευρά υπάρχουν εγκαταστάτες που μου έχουν πει οτι πρέπει οπωσδήποτε να βάλω σύστημα με OBDII γιατί το αυτοκίνητό μου είναι 'ευαίσθητο' και θα ανάβει συνέχεια check engine αν βάλω σύστημα που δεν έχει OBDII, Επίσης υποστηρίζουν ότι όλα τα αυτοκίνητα απ το 2000 και μετά παίρνουν σύστημα με OBDII ανεξαρτύτως του τύπου/πρωτοκόλλου OBDII που έχουν.
Όπότε όπως καταλαβαίνεις ψάχνω να δω ποιό απο τα 2 ισχύει τελικά, ναι να δώσω 100-200 ευρώ παραπάνω να βάλω σύστημα με OBDΙΙ αλλά να δουλέυει όπως πρέπει και να διαβάζει το OBDII.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Απ: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 26 Απρ, 2015 18:00

astam έγραψε:
tripas έγραψε:Φίλε αν ξερεις αγγλικα δες για ποιο λογο πρεπει να βαλεις OBDΙΙ.

HOW OBDII FEATURE IMPROVES SEQUENTIAL AUTOGAS SYSTEM

Control units with LPG/Natural Gas sequential injection and OBDII integration are one step ahead of the current control units installed on modern vehicles with indirect sequential injection.

These evolved control units allow information to be received from the original petrol control unit via the OBDII diagnostics outlet. When running on gas, the control unit is able to monitor vehicle carburetion parameters constantly via this connection, this keeping the parameters at optimum values.

This integration means:

Better engine performance.
Automatic adaptation to the different gas qualities available on the market.
Automatic adaptation to the different season conditions.
Guaranteed top performance even when the mechanical components of the gas fuel system age.
More information available to the installer regarding vehicle function which makes tuning the system easier.



Το γνωρίζω ότι ένα σύστημα με obdii διαβάζει τον εγκέφαλο τουα υτοκινήτου και προσαρμόζετε ανάλογα. Το θέμα μου δεν είναι στο να μην βάλω σύστημα με OBDII γιατί δεν με οφελεί κάπου, το θέμα μου είναι αν το αυτοκίνητό μου υποστηρίζει συστήμα με OBDΙΙ. Το αυτοκίνητό μου εχει OBDII τύπου 4 (πρωτόκολλο J1850 PWM) οπότε σύμφωνα με μερικούς εγκαταστάτες (τους μισους που έχω ρωτήσει) μου έχουν πεί οτι αν βλαώ σύστημα με OBDII δε θα διαβάζει καμία πληροφορία απο τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και οτι αυτοκίνητα με OBDII τύπου 4 και 5 δεν παίρνουν σύστημα με OBDII (παίρνουν απλά θα δουλέυουν σαν τα απλά συστήματα χωρίς το OBDII). Απο την άλλη πλευρά υπάρχουν εγκαταστάτες που μου έχουν πει οτι πρέπει οπωσδήποτε να βάλω σύστημα με OBDII γιατί το αυτοκίνητό μου είναι 'ευαίσθητο' και θα ανάβει συνέχεια check engine αν βάλω σύστημα που δεν έχει OBDII, Επίσης υποστηρίζουν ότι όλα τα αυτοκίνητα απ το 2000 και μετά παίρνουν σύστημα με OBDII ανεξαρτύτως του τύπου/πρωτοκόλλου OBDII που έχουν.
Όπότε όπως καταλαβαίνεις ψάχνω να δω ποιό απο τα 2 ισχύει τελικά, ναι να δώσω 100-200 ευρώ παραπάνω να βάλω σύστημα με OBDΙΙ αλλά να δουλέυει όπως πρέπει και να διαβάζει το OBDII.

Υπάρχουν 3, 4 καλοί επαγγελματίες μέσα στο φόρουμ. Πάρε την γνώμη τους, σκέψου και αποφάσισε.

Προσωπικά σε αμάξι με ευαισθησία δεν θα προχωρούσα σε εγκατάσταση.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Απ: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό astam » Κυρ 26 Απρ, 2015 18:58

anikologr έγραψε:Προσωπικά σε αμάξι με ευαισθησία δεν θα προχωρούσα σε εγκατάσταση.


Όσους έχω ρωτήσει μου έχουν πεί πως με ένα καλό κιτ και σωστή ρύθμιση δε θα έχω κανένα πρόβλημα.
Το θέμα είναι πως κάνω αρκετά χιλιόμετρα (>15000 το χρόνο) οπότε δε με συμφέρει η βενζίνη.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό tripas » Κυρ 26 Απρ, 2015 19:49

To tech 234 LBR OBD+ το υποστηριζει

http://www.lpgtech.eu/wp-content/upload ... review.pdf

Και ο stag 300 premium έχει support για J1850 VPW
Πέρνα και μια βολτα και ρωτήσε τους.
Απο ότι έχω καταλάβει οι εγκέφαλοι της ΑΕΒ και BRC δεν υποστηριζουν αυτα τα δυο OBD πρωτόκολλα γι αυτο ψάξου με πολωνικα Lpgtech , STAG

Αν είσαι απο θεσσαλονικη επικοινωνησε με την http://www.autorace.gr. Αλλιως ρωτησε τους ποιος είναι κοντα σε σένα.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό pipagas » Κυρ 26 Απρ, 2015 22:51

This integration means:

Better engine performance.
Automatic adaptation to the different gas qualities available on the market.
Automatic adaptation to the different season conditions.
Guaranteed top performance even when the mechanical components of the gas fuel system age.
More information available to the installer regarding vehicle function which makes tuning the system easier.


Και ενα ζευγαρι βοδια να προσθεσω εγω για καλυτερο τραβηγμα στην ανηφορα και ταυτοχρονα απαραμιλλη οικονομια!!! :ugeek:
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό astam » Κυρ 26 Απρ, 2015 23:20

tripas έγραψε:To tech 234 LBR OBD+ το υποστηριζει

http://www.lpgtech.eu/wp-content/upload ... review.pdf

Και ο stag 300 premium έχει support για J1850 VPW
Πέρνα και μια βολτα και ρωτήσε τους.
Απο ότι έχω καταλάβει οι εγκέφαλοι της ΑΕΒ και BRC δεν υποστηριζουν αυτα τα δυο OBD πρωτόκολλα γι αυτο ψάξου με πολωνικα Lpgtech , STAG

Αν είσαι απο θεσσαλονικη επικοινωνησε με την http://www.autorace.gr. Αλλιως ρωτησε τους ποιος είναι κοντα σε σένα.


Σ ευχαριστώ πολύ φίλε. Για τον stag 300 premium είχα δεί ότι υπάρχει αντάπτορας (http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... manual.pdf) ώστε να υποστηρίζει όλα τα πρωτόκολλα.
Το θέμα είναι ότι εγώ είμαι απο Μεσολόγγι και δέν έχω βρεί κάποιον που να βάζει πολωνικά συστήματα ούτε εδώ ούτε στην Πάτρα. Θα απευθυνθώ στους εισαγωγείς ώστε να πάρω περισσότερες πληροφορίες και να τους ρωτήσω αν έχουν κάποιον συνεργάτη στην περιοχή μου.
Επίσης μου κάνει εντύπωση πως σε mondeo ίδιο με το δικό μου ενός γνωστού μου του έχει βάλει εγκαταστάτης σύστημα atiker safefast obdii και υποτίθετε διαβάζει ενώ ψάχνοντας στο internet βρήκα αυτό http://marafon.biz/data/files/SAFEFAST% ... MANUEL.pdf όπου στη σελίδα 18 δεν αναφέρει πουθενά το πρωτόκολλο J1850 PWM...
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό tripas » Κυρ 26 Απρ, 2015 23:52

Φίλε αυτην την πέμπτη θα κατέβω μεσολογγι για τριήμερο με την οικογενεια.
Όσο για το Atiker OBD αν το mondeo εχει πρωτόκολλο J1850 PWM απλα τον κοροιδεψαν
Μην ασχολείσαι μονο με τα manual κατευθειαν εγκατασταση στο laptop το τελευταιο software της Atiker OBD και αν βρεις το προτωκολο J1850 PWM "εμενα να με χεσεις.....".

http://atikereurope.com/en/

Αν τελικα πας για LPGtech μονο Dragon μπεκ.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Landirenzo-Zavoli-Lovato Λειτουργία αυτων

Δημοσίευσηαπό astam » Δευτ 27 Απρ, 2015 00:53

tripas έγραψε:Φίλε αυτην την πέμπτη θα κατέβω μεσολογγι για τριήμερο με την οικογενεια.
Όσο για το Atiker OBD αν το mondeo εχει πρωτόκολλο J1850 PWM απλα τον κοροιδεψαν
Μην ασχολείσαι μονο με τα manual κατευθειαν εγκατασταση στο laptop το τελευταιο software της Atiker OBD και αν βρεις το προτωκολο J1850 PWM "εμενα να με χεσεις.....".

http://atikereurope.com/en/

Αν τελικα πας για LPGtech μονο Dragon μπεκ.


Είμαι περίεργος αν πάμε με τον γνωστό μου εκεί να το βάλει στον εγκεφαλο να δούμε την διόρθωση που κάνει το OBD τι θα μας πει...
Στο ελληνικό site (http://www.lpgtech.gr/?page_id=108) δεν βλέπω τον tech 234 LBR OBD+ μήπως δεν τον εισάγουν κάν στην Ελλάδα?
Εσύ έχεις υγραέριο στο δικό σου και αν ναι ποιο σύστημα?
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 37 επισκέπτες





cron