Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC vs STAG vs PRINS

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:11

Σ ευχαριστώ Τριπά ...
Ναί την έχω παρακολουθήσει την ιστορία με το συγκεκριμένο εγκαταστάτη και είχες πεί τελικά πως είναι πολύ καλός .

Η αλήθεια είναι ότι όταν έκανα εγγραφή ήμουν πολύ πιό ορεξάτος να βάλω υγραέριο
Τώρα με έχουν φοβίσει λίγο τα παιδιά εδώ ,να το αφήσω το yaris ήσυχο και να κινώ το diesel ...
Ιαπωνικός κινητήρας , ευαίσθητα μέταλα , ακριβείς ρυθμίσεις που αν πειραχτούν μπορεί να τον πάρω στο χέρι κ άλλα τρομοκρατικά επιχειρήματα

Τί να πώ ... ΓΙα φόρουμ LPG είστε ... ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ :P :lol:
Τελευταία επεξεργασία από Sp4wn και Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:17

Ειμαστε χρηστες υγραεριοκινησης και οχι εμποροι, για αυτο γραφουμε λιγο πιο αντικειμενικα στο φορουμ.
Ποιο μοντελο hyundai diesel εχεις?
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:18

Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:54

Ωραιο αμαξι! Βεβαια το αστειο της υποθεσης ειναι οτι λες οτι το εχεις για ταξιδια με την οικογενεια (και καλα το μεγαλο) και το γιαρις για την πολη. Και τα δυο μικρα ειναι για χρηση πολης, αλλα τι να κανεις στην κατασταση που μας εχουν φερει, δεν εχεις κανενα αδικο.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:57

Sp4wn έγραψε:Σ ευχαριστώ Τριπά ...
Ναί την έχω παρακολουθήσει την ιστορία με το συγκεκριμένο εγκαταστάτη και είχες πεί τελικά πως είναι πολύ καλός .

Η αλήθεια είναι ότι όταν έκανα εγγραφή ήμουν πολύ πιό ορεξάτος να βάλω υγραέριο
Τώρα με έχουν φοβίσει λίγο τα παιδιά εδώ ,να το αφήσω το yaris ήσυχο και να κινώ το diesel ...
Ιαπωνικός κινητήρας , ευαίσθητα μέταλα , ακριβείς ρυθμίσεις που αν πειραχτούν μπορεί να τον πάρω στο χέρι κ άλλα τρομοκρατικά επιχειρήματα


Τί να πώ ... ΓΙα φόρουμ LPG είστε ... ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ :P :lol:


Κοίταξε, αυτοί οι κινητήρες όπως και να το κάνουμε σχεδιάστηκαν για να δουλεύουν με βενζίνη. Το υγραέριο καλώς ή κακώς είναι η λύση του φτωχού ή λύση ανάγκης με την κρίση που βιώνουμε... Κανείς δεν ξέρει αν θα πάρει τον κινητήρα στο χέρι σε βάθος χρόνου... Δεν νομίζω ότι σε φόβισε κανείς, ίσα ίσα που προσπαθήσαμε να σου πούμε και λεπτομέρειες. :) Η λογική λέει ότι από τη στιγμή που έχεις diesel πρέπει να χρησιμοποιείς αυτό... Είναι και μικρό το i20 ότι πρέπει για οικονομία!! Κατ' εμέ άλλαξέ του τα φώτα στα χιλιόμετρα! Αφού είχες τη δυνατότητα να αποκτήσεις diesel δεν θα έπρεπε να σκέφτεσαι καν για υγραέριο στο άλλο. Εκτός και αν πχ χρειάζεται να παίρνεις εσύ το ένα και ταυτόχρονα πχ η γυναίκα σου το άλλο για να εξυπηρετείστε ταυτόχρονα.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Πέμ 28 Ιαν, 2016 20:10

gkazakias έγραψε:Ωραιο αμαξι! Βεβαια το αστειο της υποθεσης ειναι οτι λες οτι το εχεις για ταξιδια με την οικογενεια (και καλα το μεγαλο) και το γιαρις για την πολη. Και τα δυο μικρα ειναι για χρηση πολης, αλλα τι να κανεις στην κατασταση που μας εχουν φερει, δεν εχεις κανενα αδικο.

Χαχα όντως δεν το διευκρίνησα και ίσως περίμενες κανένα πιό μεγάλο ...
referravag έγραψε:Κοίταξε, αυτοί οι κινητήρες όπως και να το κάνουμε σχεδιάστηκαν για να δουλεύουν με βενζίνη. Το υγραέριο καλώς ή κακώς είναι η λύση του φτωχού ή λύση ανάγκης με την κρίση που βιώνουμε... Κανείς δεν ξέρει αν θα πάρει τον κινητήρα στο χέρι σε βάθος χρόνου... Δεν νομίζω ότι σε φόβισε κανείς, ίσα ίσα που προσπαθήσαμε να σου πούμε και λεπτομέρειες. :) Η λογική λέει ότι από τη στιγμή που έχεις diesel πρέπει να χρησιμοποιείς αυτό... Είναι και μικρό το i20 ότι πρέπει για οικονομία!! Κατ' εμέ άλλαξέ του τα φώτα στα χιλιόμετρα! Αφού είχες τη δυνατότητα να αποκτήσεις diesel δεν θα έπρεπε να σκέφτεσαι καν για υγραέριο στο άλλο. Εκτός και αν πχ χρειάζεται να παίρνεις εσύ το ένα και ταυτόχρονα πχ η γυναίκα σου το άλλο για να εξυπηρετείστε ταυτόχρονα.

Εννοείται και το ξέρω πως το λέτε από ενδιαφέρον .Ευχαριστώ πολύ
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 69 επισκέπτες