ogigis έγραψε:Ποιες οι διαφορες του Sequent 32 με το P&D MY10? Στον εγκέφαλο μόνο;
Αν και αργοπορημένα μιας και τελευταία ψάχτηκα πάλι λόγω της πρόσφατης εγκατάστασης που κάναμε στο Citroen μας οι διαφορές είναι οι ακόλουθες:
1) Ο εγκέφαλος του P&D έχει ενσωματωμένο και timing advance processor σε περίπτωση που μελλοντικά θες να αλλάξεις σε CNG.
2) To P&D έχει σαν έξτρα εξάρτημα και τον MAP sensor που μπαίνει στην πολλαπλή εισαγωγής με έξτρα τρυπούλα.
3) Η μπεκιέρα στο P&D είναι αλλουμινένιεα ενώ στο Sequent 32 είναι πλαστική.
4) Οι συνδέσεις για την κυκλοφορία του νερού στον πνεύμονα στο P&D είναι ορυχάλκινες ενώ στο Sequent 32 στην έκδοση LPG είναι πλαστικές και στην έκδοση για CNG είναι σιδερένιες. Οπότε με άλλα λόγια με το P&D είσαι λίγο πιο future proof σε περίπτωση που το αποφασίσεις για αλλάγή σε CNG.
5) Σύμφωνα με τα λεγόμενα του LPGas, το P&D έχει την δυνατότητα να μπορεί να πάρει κάποιες έξτρα πρωτοβουλίες για καλύτερες μικροδιορθώσεις και βελτιστοποίηση στον ψεκασμό του καυσίμου σε σχέση με το Sequent 32.