Εάν δέν βρεθεί λύση με το υπάρχον σύστημα μου Lovato χωρίς Obd υποστήριξη θα το ξηλώσω και θα προβώ στην εγκατάσταση νέου συστήματος.
Δηλαδή θα κρατήσω μόνο τα μπέκ βενζίνης(20.000χλμ έχουν δουλέψει) και τη δεξαμενή(2 ετία την έχω), ίσως και τη πολυβαλβίδα της δεξαμενής.
Το αμάξι είναι Honda Accord του 2003 το 1600 , με πρωτόκολλο επικοινωνίας ISO 9141. Ίδια ECU έχει με το 1,8 και το 2.0
Και τα 2 συστήματα δίνουν 5 χρόνια εγγύηση, χωρίς όριο χιλιομέτρων. Το διευκρίνισα με τις επίσημες αντιπροσωπείες.
Εάν βάλω το Stag
Πνεύμονας θα μπεί ο RO1, εάν το θυμάμαι σωστά.
Μονάδα ελέγχου : STAG 4 Qbox
Η ερώτηση μου τι διαφορά έχει η μονάδα ελέγχου QBOX basic με την Qbox Plus;
Εάν βάλω το EuropeGas
Μονάδα ελέγχου θα βάλω την Avance 32
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω απο άποψη διαχείρησης λογισμικού και τα 2 είναι ίδια;
Γιατί κατέβασα τα προγράμματα τους στον υπολογιστή και είδα οτι παρέχουν περισσότερες επιλογές απο οτι το Lovato που είχα.
Με τους ψέκασμούς βενζίνης τι ισχύει;
Στο Lovato είχα την δυνατότητα να ρίχνει μόνο απο συγκεκριμένες στροφές .
Στα παραπάνω συστήματα πηγαίνει και αναλόγως το φορτίο κινητήρα και τις στροφές κινητήρα;