Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 28 Ιούλ, 2019 15:10

Ίσως πρέπει να προχωρήσεις άμεσα σε έλεγχο βαλβίδων πάλι. Πριν 3 χρόνια ήταν πολλές στο κατώτατο όριο και λίγες εκτός ορίων . Όσο πιο κλειστές είναι οι βαλβίδες τόσο επιταχύνεται η φθορά τους σε σχέση με βαλβίδες οι οποίες είναι εντός ορίων.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό villasg » Κυρ 28 Ιούλ, 2019 19:42

Είναι στο πρόγραμμα
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τετ 07 Αύγ, 2019 14:26

referravag έγραψε:
kakaroto έγραψε:
tripas έγραψε:
kakaroto έγραψε:
kakaroto έγραψε:Το σύστημα τοποθετήθηκε και ρυθμίστηκε να ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2500 στροφές/λεπτό και μετά τις 4800 στροφές/λεπτό μόνο βενζίνη.
Η εγκαταστάτη είναι άψογα τοποθετημένη απ'όσο είδα μπροστά στην μηχανή και πίσω στην δεξαμενή υγραερίου σαν να είναι εργοστασιακά τοποθετημένο.
Από επιδόσεις δεν έχω διακρίνει κάτι λιγότερο από αυτές της βενζίνης και μέχρι 150 χλμ/ώρα(4150-4200 στροφές/λεπτό)που το άνοιξα πήγαινε πολύ καλά.
Τώρα έχω ξεκινήσει να μετράω την αυτονομία του συστήματος μετρώντας πόσα χλμ βγάζει το κάθε λεντάκι για τα επόμενα 3 γεμίσματα και στα 1500 χλμ θα πάει στο συνεργείο για έλεγχο.
Ότι νεότερο θα σας ενημερώνω.

Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
Για όσους έχουν το σύστημα της brc sequent 32 τι μπεκ σας έχουν εγκαταστήσει?
Εγώ έχω τα μπλέ(normal)και ο κινητήρας μου έχει απόδοση 85 Kw.
Απ'ότι είδα πέρα από το χρώμα τα μπεκ διαχωρίζονται σε ατμοσφαιρικά και υπερτροφοδοτούμενα(aspirated , supercharged).
Στα ατμοσφαιρικά τα δίνει από 16kw/κύλινδρο στα 800mbar έως 20kw/κύλινδρο στα 1200 mbar και στα υπερτροφοδοτούμενα αντίστοιχα 21 έως 26 kw.
Υπάρχει κάποιος με τον ίδιο κινητήρα να μου πει τι χρώμα μπεκ φοράει?
Στις 4800 δεν έχεις 85kw είσαι σίγουρα κάτω από 80kw σε υπερκαλύπτουν τα blue επίσης τα blue έχουν καλύτερη ρύθμισή και σίγουρα ο lpgas σου έχει βάλλει να ψςκάζεο και βενζινα

Sent from my SM-G388F using Tapatalk

Έτσι όπως το θέτεις έχει λογική.
Και στο συνεργείο που ρώτησα μου είπαν ότι με τα μπλέ είμαι εντάξει και ότι ίσως με τα πορτοκαλί να μην είχε καλή ρύθμιση στον ψεκασμό.
Μου έχει βάλει και μεικτό ψεκασμό από τις 2500 στροφές και πάνω και από της 4750-4800 και πάνω μόνο βενζίνη.


Καλορίζικος και καλοτάξιδος! Πολύ ψηλά δεν σου έχει ρυθμίσει την αλλαγή σε βενζίνη? Στο δικό μας Peugeot το είχε βάλει να αλλάζει πάνω από τις 4300 ενώ στο C4 διαβάζοντας όλο το θέμα στο Citroen club ζητήσαμε από τον Χρήστο να το βάλει να αλλάζει στις 4000σαλ σε βενζίνη καθώς όλοι στο citroen club γράφουνε πάνω από 4000σαλ καλό είναι να μην το δουλεύεις με υγραέριο... Ειδικά στα ταξίδια να το πηγαίνεις συνεχόμενα για ώρα πανω από 4000σαλ γράφουνε όχι... Better be safe than sorry... Anyway, εμείς αλλαγές ποτέ δεν κάνουμε τόσο ψηλά (και γιατί άλλωστε - ένα 1.4 της σειράς είναι) και στην εθνική που το δοκιμάσαμε στις 4000σαλ έχει 137-140χλμ/ώρα. Οπότε σε περίπτωση που θες να πάς τόσο ψηλά για τον οποιονδήποτε λόγο ( για να ξεκαπνίσεις τα μπουζί ή γιατί άργησαν να ετοιμαστούν οι γυναίκες κλπ ) δεν χρειάζεται να ασχοληθείς καθόλου με το κουμπάκι... Αλλάζει μόνο του. ;)

Περιμένω διαγνωστικό της BRC και με την πρώτη ευκαιρία μάλλον θα κατεβάσω και στο Peugeot την ρύθμιση στις 4000σαλ αν και ποτέ δεν παιρνάει κι αυτό τις 3500σαλ στα ταξίδια του.


Καλησπέρα και καλό Δεκαπενταύγουστο!
Έτσι μου το ρύθμισε.
Υποθέτω πως σε όλα τα 1.6 Ti vct έτσι τα ρυθμίζει.
Εμένα επειδή έχει κοντές σχέσεις έχει περισσότερες στροφές ανά λεπτό σε σχέση με άλλα 16αρια.
Στις 4000 έχω 135 αν θυμάμαι καλά και στα ταξίδια συνήθως πηγαίνω με 140 χλμ κρους κοντρόλ δλδ 4100-4150 στροφές που είναι και η μέγιστη ροπή του.
Παραπάνω από αυτές τις στροφές πιάνω μόνο σε κάποιες προσπεράσεις όχι συνεχόμενα δλδ.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό cmax » Παρ 30 Αύγ, 2019 11:56

Σε κινητηρα 16 vct ti 115ps μετα απο 120000+ χλμ με υγραεριο και 225000 συνολικα χωρις λαδιερα και ψεκασμους βενζινης ολες οι εισαγωγης βρεθηκαν ποιο ανοιχτες απο τα ορια 0,25 (ορια 0,17-0,23), οποτε συμπεριφορα οτι τα διακενα μεγαλωνουν και δεν επηρεαζονται απο το υγραεριο. Στις εξαγωγης ολες εκτος μιας (0,28) βρεθηκαν στα 0,31 -0,35 (ορια 0,31-0,37) . Το συμπερασμα μου οτι αυτος ο κινητηρας αν δουλευει σωστα το υγραεριο δεν εχει αναγκη απο "λιπανση".
Βρισκομαι τωρα σε διαδικασια αλλαγης του υπαρχοντος συστηματος με Brc P&D και δε θα βαλω ψεκασμους βενζινης.
Να σημειωσω οτι το μοτερ σπανια εβλεπε πανω απο 4000 στροφες και γενικα οδηγητε ηρεμα. Μεγαλο φορτιο δεχετε μονο στα ταξιδια λογο ανηφορικων δρομων (οχι ομως στροφες καθως πανω απο 120χλμ σπανιως παω). Τωρα αν καποιος ειναι μονιμα στα κοκκινα, δεν ξερω τι θα γινει.
Αυτα για οποιον εχει ανυσηχιες να ψεκαζει βενζινη απο τοσο χαμηλες στροφες και να εχει χωρις λογο υψηλες καταναλωσεις.
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 30 Αύγ, 2019 23:24

cmax έγραψε:Σε κινητηρα 16 vct ti 115ps μετα απο 120000+ χλμ με υγραεριο και 225000 συνολικα χωρις λαδιερα και ψεκασμους βενζινης ολες οι εισαγωγης βρεθηκαν ποιο ανοιχτες απο τα ορια 0,25 (ορια 0,17-0,23), οποτε συμπεριφορα οτι τα διακενα μεγαλωνουν και δεν επηρεαζονται απο το υγραεριο. Στις εξαγωγης ολες εκτος μιας (0,28) βρεθηκαν στα 0,31 -0,35 (ορια 0,31-0,37) . Το συμπερασμα μου οτι αυτος ο κινητηρας αν δουλευει σωστα το υγραεριο δεν εχει αναγκη απο "λιπανση".
Βρισκομαι τωρα σε διαδικασια αλλαγης του υπαρχοντος συστηματος με Brc P&D και δε θα βαλω ψεκασμους βενζινης.
Να σημειωσω οτι το μοτερ σπανια εβλεπε πανω απο 4000 στροφες και γενικα οδηγητε ηρεμα. Μεγαλο φορτιο δεχετε μονο στα ταξιδια λογο ανηφορικων δρομων (οχι ομως στροφες καθως πανω απο 120χλμ σπανιως παω). Τωρα αν καποιος ειναι μονιμα στα κοκκινα, δεν ξερω τι θα γινει.
Αυτα για οποιον εχει ανυσηχιες να ψεκαζει βενζινη απο τοσο χαμηλες στροφες και να εχει χωρις λογο υψηλες καταναλωσεις.
Προτείνω να βάλεις ψεκασμους βενζίνης σε υψηλά φορτία και μόνο. Κανείς μόνο καλό. Δουλεύουν τα μπεκ βενζίνης που και που , έχεις μια λογική κατανάλωση βενζίνης (που δεν θα καταλάβεις καμιά διαφορά σε σχέση με τώρα, όσο εκαιγες στην εκκίνηση ) και θα μπορείς και άφοβα να πατήσεις για καμία προσπέραση η σε κανένα ζόρι. Τι σύστημα φόραγες ως τώρα και που τοποθετημένο??

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό cmax » Σάβ 31 Αύγ, 2019 09:47

Ειχα το gfi esgi3 στον Μπιρμπο. Συστημα με μονοπωλιο δεν ξαναβαζω, αυτος ειναι και ο λογος που παω για BRC.
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 31 Αύγ, 2019 11:37

cmax έγραψε:Ειχα το gfi esgi3 στον Μπιρμπο. Συστημα με μονοπωλιο δεν ξαναβαζω, αυτος ειναι και ο λογος που παω για BRC.
Τι έχει πάθει και το αντικαθιστας?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό cmax » Σάβ 31 Αύγ, 2019 11:47

Εχουν αρχισει στα μπεκ προβλημα. Καποιο χανει και δυσκολευει το πρωι να παρει οπως και στην πορεια σε καποια σημεια δεν εχει καλο καυσιμο (το βλεπω απο την obd) χωρις ακομη να εχει δημιουργησει προβλημα. Λογο του οτι ειναι πολυ ακριβα δεν συμφερει η αντικατασταση. Ακομη και να δωσω τα χρηματα για τα μπεκ, λογο χλμ και ο πνευμονας θα χρειαστει λογικα καποια επισκευη σε λιγο. Οποτε θα κανω νεα ολη την μπροστινη εγκατασταση να ξεμπερδευω παλι για καποια χρονια.
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 36 επισκέπτες