Σε εργοστασιακά μοντέλα φυσικού αερίου, για παράδειγμα το Fiat Panda, το φυσικό αέριο έχει μισό κόστος κίνησης σε σχέση με το πετρέλαιο. Αν θεωρήσουμε ότι το πετρέλαιο έχει παραπλήσιο κόστος κίνησης σε σχέση με το υγραέριο, τότε καταλαβαίνεις ότι θα ρίξεις το κόστος κίνησης στο μισό. Ή τουλάχιστον, αυτό θα συνέβαινε σε εργοστασιακή κατάσταση. Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα σου κάνουν τόσο σωστή δουλειά.
Με 12 λίτρα υγραέριο στα 100 χιλιόμετρα, χοντρικά είσαι στα 10 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα. Αν υποθέσουμε ότι εξοικονομείς 5 ευρώ κάθε 100 χιλιόμετρα, 50 ευρώ στα 1.000, σε 16Κ χιλιόμετρα έχεις ρεφάρει. Στο πεντάμηνο δηλαδή.
Επιπλέον, έχω διαβάσει ότι το φυσικό αέριο ΔΕΝ προξενεί φθορά στις βαλβίδες, οπότε έχεις κέρδος κι από εκεί. Μου φαίνεται μονόδρομος η όλη φάση.