Σελίδα 2 από 2

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ, 2012 17:18
από Qgas
Με πολυ λίγες μετατροπές ναι αφορά τη δεξαμενη και τις σωληνώσεις , τα βασικά μέρη η κιτ ειναι ίδια , μην ξεχνάς οτι θα έχεις απώλεια υποδύναμης με το CNG κατά 20-25 %

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Νοέμ, 2012 17:26
από gingery
qgas έγραψε:Με πολυ λίγες μετατροπές ναι αφορά τη δεξαμενη και τις σωληνώσεις , τα βασικά μέρη η κιτ ειναι ίδια , μην ξεχνάς οτι θα έχεις απώλεια υποδύναμης με το CNG κατά 20-25 %


Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα yeti 1,8 tsi, και θέλω να το μετατρέψω σε CNG, Υπάρχει αυτή τη στιγμή η δυνανότητα έστω και με τις υπάρχουσες δεξαμενές ?

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ, 2012 00:12
από dathens
gingery έγραψε:
qgas έγραψε:Με πολυ λίγες μετατροπές ναι αφορά τη δεξαμενη και τις σωληνώσεις , τα βασικά μέρη η κιτ ειναι ίδια , μην ξεχνάς οτι θα έχεις απώλεια υποδύναμης με το CNG κατά 20-25 %


Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα yeti 1,8 tsi, και θέλω να το μετατρέψω σε CNG, Υπάρχει αυτή τη στιγμή η δυνανότητα έστω και με τις υπάρχουσες δεξαμενές ?



CNG όχι LPG ναι τι μοτέρ έχει ; Δεν σε συμφαιρει με τίποτα το φυσικό αέριο

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ, 2012 14:52
από gingery
Eιναι ο ο CDAA, 1,8 tsi με τους 160 hp, 4X4

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ, 2013 21:07
από theodor
Φίλε,
δυστυχώς πρέπει να αλλάξεις όλο το σύστημα.

Re: LPG και CNG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ, 2013 21:12
από theodor
Qgas έγραψε:Με πολυ λίγες μετατροπές ναι αφορά τη δεξαμενη και τις σωληνώσεις , τα βασικά μέρη η κιτ ειναι ίδια , μην ξεχνάς οτι θα έχεις απώλεια υποδύναμης με το CNG κατά 20-25 %


όχι μόνο δεν θα έχει απώλεια στην υποδυναμη αλλα το αυτοκινητο σου θα δουλεύει πολύ καλύτερα!!!!!!
Μην ξεχνάς οτι τα αέρια δεν έχουν κατάλοιπα όπως η βενζίνη !!